Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

QuattroFrits

Inderdaad Hub, beterschap.

Die hand ziet er zeer ingewikkeld uit.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Proud on the South  

Toledo

Hub beterschap, die nagellak staat je overigens ook prima
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

ja errug mooi, is onder de naam jodium bij de drug-store te koop ;)

bedankt manne (en vrouwe uiteraard :D)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Ohhhhh....erm kloet  ;)

noemen ze dat geen "gashand"   :mrgreen:


beterschap

Road Racing Tonnie

Hub, van harte beterschap gewenst.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

Ook vanuit huize FZ:

Van harte beterschap en een vlot herstel.

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Suzuki-Babe

Heel veel beterschap!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

dank uch allemaol, vanmorgen het drukverband eraf gehaald en de wond/hechtingen ziet er netjes uit: wel doet mijn re-hand/arm nog niet alle bevelen opvolgen,
Daarentegen is de pijn al stukken minder en dat slaapt een stuk beter kan ik melden. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

#864
Zaterdag was ik met de motor naar de motorzaak om
om m'n voorvork te updaten met technoflex in de 2e BMW zit nog standaard meuk in
goed bestelling gedaan ga ik wat rond koetsjen naar m'n zus in België .
Rij ik op weg naar huis bij schimmert ( die watertoren ) een hele colonne motorrijders tegemoet, pakweg 200 st  :shock:
allemaal achter elkaar  :roll: gooien de rotonde dicht, sommige kunnen nog geen  1/4 rotonde nemen zonder bij te steppen , 't rijdt voor geen meter en bij iedere bocht die ze naderen onstaat een file aan motorrijders  :yes6rs:

hoezo samen rijden leuk  :shock: :banghead4rv:

misschien overbodig te vermelden maar 't waren sjopperts van een japans merk  :lol:

ik bedoel ze hoeven toch niet met z'n allen tegelijk bij 't volgende terrasje aan te komen de meesten kunnen toch geen 200 man herbergen :banghead4rv:

DeWitte

en het stoort je dat je zus in België woont?? :?






:mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Citaat van: Dwars® op 27 april, 2008, 08:41:05
en het stoort je dat je zus in België woont?? :?






:mrgreen:




:schater: :schater:
Proud on the South  

Bianca

Betersjap Hub!

Hier in het azm zijn het ook van die "sumpele". Had toch een aanrijding gehad met Q  :-X Kom ik bij de ehbo "nee een foto is niet nodig, je vinger is gewoon zwaar gekneusd". Terwijl ik had gezegd "er zat iets verkeerd in mijn vinger dat heb ik na de crash meteen recht getrokken". Dat was schijnbaar mijn "fantasie".  Echter 2 weken later was mijn been (die was ook zwaar gekneusd) al helemaal genezen maar die vinger bleef kraken en pijn doen. Ik was ondertussen al bij de huisarts gewees en die had me ook naar huis gestuurd. Toen ben ik voor de 2de keer naar de huisarts gegaan, wilde hij me weer afschepen. Hij keek nog niet eens naar mijn vinger. Dus ik BOOS en zeg KIJK DAN EENS OFZO! :evil: "Ow, ja, hij staat wel erg scheef. Ga toch maar een foto laten maken. Zo gezegd zo gedaan. Wat bleek, vinger gebroken, daarblijven en opereren. Ze konden het alleen nog operatief  met een schroefje herstellen. "Ja, als je nog langer ermee had gelopen hadden we er niets meer aan kunnen doen en was de functie van je hand anders geworden,  en zou je tegen je 30ste klachten krijgen in je hand en vinger omdat het dan scheef aan elkaar was gegroeid. "Oh".

Nouja, ik moet wel zeggen ik vind zo een operatie wel interessant, narcose en zwik :mrgreen: En mijn vingertje is nu nog mooi aan het herstellen :D Maar dokters en ziekenhuizen hier zijn echt niets waard. Heb nog zo een verhaal maar heb geen zin meer om te typen :mrgreen:

Mounty

De meeste doctoren hier denken een ei meer in de vot te hebben en luistern niet naar de patient..gaan alleen op hun eigen ervaringen af.

Ik moet zeggen dat ik toen ik een paar jaar geleden met de steiger omgekiept ben (7 mtr hoog) ze in het ziekenhuis in Weert echt wel hun best gedaan hebben. Ze hebben net zolang foto's genomen totdat ze zeker wisten dat er niks gebroken was. Ze konden het niet geloven en dus heb ik een keer of 4 op de fotokamer gelegen Totaal 11 foto's.
Conclusie: dubbele keneuzing in de voet en thats that..

Anderzijds loop ik al jaren met klachten vanuit mijn knieén, pijn bij zwaardere belasting zoals het opstaan uit een gehurgte positie. Moet ik maar met leren leven kreeg ik te horen. Pijnstiller en pandula bandjes moeten dan de boel oplossen.  Mischien tijd om ook eens naar het belsj te gaan.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away