Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

karz

Citaat van: Suzuki-Girl© op 23 mei, 2008, 17:50:45
Probleem is al solved  ;)
Bij inspectie bleek dat er een schroef in zat, en waarschijnlijk al langer.
Zat behoorlijk in het rubber geklemd, dus heeft alles redelijk dicht gehouden.
Vandaar dat ik natuurlijk niet direct wat in de gaten had. en zal ook wel de reden zijn voor het raar reageren van de achterband.
iig, achterwiel eruit, en ff naar Motoport, daar hebben ze me aangeraden toch een nieuwe band erop te leggen. (toch weer de bt021).
Iig Tjieu heeft me een hele mooie prijs gemaakt, zeg maar een Pechprijsje, en binnen 20 minuten stond ik weer buiten :yes6rs:

:rofl: zou ik ook doen
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Gisteren kwam hij weer tanken :-X
Vette trilplaat, als die helm CE keur heeft zou ik die wel eens willen zien :evil:
En nieuw...................... Een witte koplamp in het midden, geflankeerd door een rode en een blauwe (Amerikaanse politie uitvoering), beide lampen staan vrolijk aan, en vooral die blauwe scheen me recht in m'n gezicht, toen ik dat zij, kreeg ik als commentaar dat hij die had zodat hij zichtbaar was als hij achterop reed als ze met een hele groep gingen rijden :-X
Nu weet ik heeeeel zeker dat ik geen lid zal willen worden van de motorclub die in de Maastrichtse wijk Heugem z'n clublokaal heeft :thatsgay: :thatsgay:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

hoe heten die? "Mc Hell Breudjes" ??  :mrgreen:


:D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Gisteravond het slachtoffer geworden van een bliksem inslag. :(
Ik stond uit het raam te kijken naar de bliksem tot ik ineens een flinke stroomstoot van de verwarmingsradiator kreeg. Alle hoodfzekeringen lagen eruit, Experiabox van de telefoon en internet, de pc, de huiscentrale een paar lampen en de antenneversterker naar de haaien. Een half uur na de inslag die trouwens ook bij de buren en de buren daarvan was ingeslagen voelde ik nog steeds een rare tinteling in de arm waarin ik de stroomstoot kreeg. Inmiddels is het al weer weg getrokken. Nu maar ff de verzekering gaan bellen :twisted:
Smells like rubber

DeWitte

tering, geen brandschade??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

 :shock: Das niet zo fijn, verzekering dekt de schade wel, maar de zeik die je daar weer mee hebt :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 03 juni, 2008, 09:00:03
tering, geen brandschade??

Nee gelukkig niet, alleen een geur van verbrand plastic in de meterkast.
Smells like rubber

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 03 juni, 2008, 10:45:11
:shock: Das niet zo fijn, verzekering dekt de schade wel, maar de zeik die je daar weer mee hebt :?

Niet helemaal, de telefoonhuiscentale is 4 jaar oud en de antenneversterker is een jaar of 7. Ik moest wel de rekeningen meezenden maar ik denk niet dat ik die vergoed krijg. De verwarming is inmiddels gerepareerd ongeveer 100 euro en het telefoon/internetmodum krijg ik deze week gratis een nieuwe van KPN. Nu hopen dat ik het pctje kan redden met een andere voeding (heb ik nog liggen).
Smells like rubber

Mounty

Misschien eens aan een overspanningsbeveiliging of bliksembeveiliging denken ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

#894
gisteravond met al die regen kwam bij de plus in gulpen kwam het water naar binnen .he yvil
was wel ruig om te zien maarja overal kortsluiting dat was wel wat minder om aan te horen als de hele tijd t brandalarm af gaat  >:(
maja
living the life the way it comes

Yvil

Citaat van: crazy j op 03 juni, 2008, 20:38:05
gisteravond met al die regen kwam bij de plus in gulpen kwam het water naar binnen .he yvil
was wel ruig om te zien maarja overal kortsluiting dat was wel wat minder om aan te horen als de hele tijd t brandalarm af gaat  >:(
maja

Het filmpje wat ik ervan heb gemaakt is wel grappig, lijkt wel alsof bepaalde mensen uit één van onze buurlanden binnen vielen  :-X

Alleen kl*te dat ik net op het punt stond om naar huis te gaan toen opeens de systeemplafond het begaf onder het gewicht van
het water voren... Een uur later ben ik dan maar alsnog gegaan, toen hadden we alles weer onder controle  :yes6rs:

Steefke™

Citaat van: FZ_Ron op 03 juni, 2008, 16:16:19
Misschien eens aan een overspanningsbeveiliging of bliksembeveiliging denken ?

Ik was van plan een kennis de verstand van zaken heeft eens te laten kijken ook met het oog op de weerstand van de aardpen. Ik was trouwens niet de enige bij mij in de straat, het lijkt erop dat het via het stroomnet in geslagen is .
Smells like rubber

Steefke™

Het pctje draait ook weer nu nog de internet/telefoonverbinding herstellen en de schade is weer hersteld.
Smells like rubber

karz

#898
Wij hebben dat ook eens gehad, een huis misschien wel 200 m verderop was ie ingeslagen.
Die mensen hadden de gesmolten meterkast in de wc liggen :shock:

De rest van de straat sloeg de aardlek uit en veel mensen hadden apparatuur schade.
Wij hadden de homevox kapot, een intern modem en een paar weken later begaf een harde schijf het. Bij ons leek vooral het telefoonnet een spiekpanning te hebben gehad dus. We hebben alles teruggekregen van de verzekering.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Steefke™

gvd, dacht ik tijd te sparen.
Ik had met het idee sneller klaar te zijn met Hetnet te vragen de Experiabox op te sturen maar niks hoor nu 7 dagen later nog geen box  :twisted: :twisted:.
Wat denk je ik bellen, geven ze als reden dat de post altijd een dag of 3 vertraging heeft. Stelletje klopvoeten ik verstuur op mijn werk dagelijks paketten en het gebeurd zelden dat ze later als de dag erna bezorgd wordt.

:twisted: :twisted: :banghead4rv:


:guns: :guns:
Smells like rubber