Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Joepie1958

Vanmiddag toen ik naar huis ging, ik stond voor het stoplicht bij de Geusselt richting Heerlen.
Aan de overkant (dus de stadtraverse met max. 50 km op) stond zo'n groene motor, toen het licht de kleur van z'n motor kreeg ging hij vol  gas (denk ik) en met wheelie richting wachtend verkeer bij het volgend stoplicht (die dingen staan weer helemaal verkeerd afgesteld).
Ik gedacht: wat een idioot, gooi je rijbewijs maar in het putje en je motor op het schroot :twisted: :twisted:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

@Nippon

Citaat van: Joepie1958 op 10 juni, 2008, 18:49:06
Vanmiddag toen ik naar huis ging, ik stond voor het stoplicht bij de Geusselt richting Heerlen.
Aan de overkant (dus de stadtraverse met max. 50 km op) stond zo'n groene motor, toen het licht de kleur van z'n motor kreeg ging hij vol  gas (denk ik) en met wheelie richting wachtend verkeer bij het volgend stoplicht (die dingen staan weer helemaal verkeerd afgesteld).
Ik gedacht: wat een idioot, gooi je rijbewijs maar in het putje en je motor op het schroot :twisted: :twisted:


als je zo optrekt wel...... :mrgreen:

DeWitte

ut zou pas echt LEF zijn als ie ut deed bij rood :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Steefke™ op 10 juni, 2008, 07:45:56
gvd, dacht ik tijd te sparen.
Ik had met het idee sneller klaar te zijn met Hetnet te vragen de Experiabox op te sturen maar niks hoor nu 7 dagen later nog geen box  :twisted: :twisted:.
Wat denk je ik bellen, geven ze als reden dat de post altijd een dag of 3 vertraging heeft. Stelletje klopvoeten ik verstuur op mijn werk dagelijks paketten en het gebeurd zelden dat ze later als de dag erna bezorgd wordt.

:twisted: :twisted: :banghead4rv:


:guns: :guns:

ik heb er nog ene liggen...gebruik ik niet meer en kpn vraagt er niet meer naar..mischien kun je die ff gebruiken ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: FZ_Ron op 10 juni, 2008, 22:49:54
Citaat van: Steefke™ op 10 juni, 2008, 07:45:56
gvd, dacht ik tijd te sparen.
Ik had met het idee sneller klaar te zijn met Hetnet te vragen de Experiabox op te sturen maar niks hoor nu 7 dagen later nog geen box  :twisted: :twisted:.
Wat denk je ik bellen, geven ze als reden dat de post altijd een dag of 3 vertraging heeft. Stelletje klopvoeten ik verstuur op mijn werk dagelijks paketten en het gebeurd zelden dat ze later als de dag erna bezorgd wordt.

:twisted: :twisted: :banghead4rv:


:guns: :guns:

ik heb er nog ene liggen...gebruik ik niet meer en kpn vraagt er niet meer naar..mischien kun je die ff gebruiken ?

Hoi Ron,

Bedankt voor het aanbod, :cool: ik heb het kreng gisteren middag dan eindelijk ontvangen en geinstalleerd. :yes6rs: Nu nog de draadloze verbinding weer aan de praat krijgen.  :evil:
Smells like rubber

Mounty

Citaat van: Steefke™ op 11 juni, 2008, 08:26:58
Citaat van: FZ_Ron op 10 juni, 2008, 22:49:54
Citaat van: Steefke™ op 10 juni, 2008, 07:45:56
gvd, dacht ik tijd te sparen.
Ik had met het idee sneller klaar te zijn met Hetnet te vragen de Experiabox op te sturen maar niks hoor nu 7 dagen later nog geen box  :twisted: :twisted:.
Wat denk je ik bellen, geven ze als reden dat de post altijd een dag of 3 vertraging heeft. Stelletje klopvoeten ik verstuur op mijn werk dagelijks paketten en het gebeurd zelden dat ze later als de dag erna bezorgd wordt.

:twisted: :twisted: :banghead4rv:


:guns: :guns:

ik heb er nog ene liggen...gebruik ik niet meer en kpn vraagt er niet meer naar..mischien kun je die ff gebruiken ?

Hoi Ron,

Bedankt voor het aanbod, :cool: ik heb het kreng gisteren middag dan eindelijk ontvangen en geinstalleerd. :yes6rs: Nu nog de draadloze verbinding weer aan de praat krijgen.  :evil:

stukje cake..(piece off cake)
ff je laptops en pc de juiste ID en wachtwoord ingeven. Wel ook de zelfde encrypte instellen wep/wpa/wpa2 etc..

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Zo dat is ook weer gepiept internet verbinding is weer gefixt. :yes6rs:
Smells like rubber

Yvil

Vanmiddag was (is nog steeds? :dunno:) weer een grote motorcontole op de parkeerplaats in Wittem.
Mij hebben ze niet aangehouden, maar ze hadden er aardig wat staan... Wat contoleren ze allemaal bij zo'n
controle??? iig meer dan alleen maar papieren, maar wat?

Herr Tod

Banden... misschien de uitlaat, hoewel ik daar eens heb gestaan, doodleuk met 'R A C E' op de demper, zeiden ze niks van :lol:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

ik heb er in het verleden eens gestaan zonder uitlaat op de beemer, zeiden ze ook niks van :mrgreen: (sukkels, zagen het nie eens)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 15 juni, 2008, 19:42:41
ik heb er in het verleden eens gestaan zonder uitlaat op de beemer, zeiden ze ook niks van :mrgreen: (sukkels, zagen het nie eens)

:laughing49so: :rofl:

Wat dacht je van mijn Leovincedemper. :mrgreen: ne keer of 3 aangehouden maar nog nooit commentaar gehad.
Smells like rubber

B-Witch

mij mogen ze controleren tot ze een ons wegen, enige waar ze wat van kunnen zeggen is dat ik geen reflector meer achterop heb...
Nog nooit voor iets "fouts" aangehouden, alleen een keer om mijn motor eens te van dichtbij te bekijken :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Een keer aangehouden daar in Wittem tijdens controle....
Banden controle: er was er zo ene die wist dat de banden profieldiepte moesten hebben maar niet hoeveel..
Komt er een andere bij die zegt" bij een motor hoeft dat maar 0,8mm te zijn". Okay..dan zal dit wel genoeg zijn....
reed toen met een aardig kale achterband rond met nog net zichtbaar profiel...
Verder niks gecontroleerd dan de papieren.
Reflector zeiden ze ook niks van.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

 :roll:

CiteerAcht motorrijders bekeurd in Heuvelland


Acht motorrijders zijn gisteren in het Heuvelland voor diverse overtredingen bekeurd. De politie voerde samen met het Verkeershandhavingsteam (VHT) en het Korps Landelijke Politie Diensten een controle uit op de Wittemer Allee in Gulpen-Wittem.
Het doel van de controle op motoren in het Heuvelland is om het verkeer zo veilig mogelijk te maken. Met name in het Heuvelland bezorgen motorrijders de bewoners, maar ook bezoekers soms overlast vanwege de snelheid waarmee gereden wordt en het geluid van de motoren.
In totaal werden zondag 40 motoren gecontroleerd waarvan er acht bekeurd werden voor verschillende overtredingen. Drie maal werd proces-verbaal opgemaakt voor overtreding van de milieuwetgeving, omdat de motoren een te hard geluid veroorzaakten. Twee kentekenbewijzen zijn ingevorderd omdat het geluid van de uitlaat de norm overschreed. De eigenaren hebben de opdracht gekregen hun motor binnen 28 dagen in orde te brengen en deze voor herkeuring aan te bieden aan de Rijksdienst voor het Wegverkeer.
Door de videosurveillance werden twee processen-verbaal opgemaakt voor het rijden over een doorgetrokken streep en een verdrijvingsvlak. Twee motorrijders kregen een snelheidsproces-verbaal uitgereikt. Ze reden 136 km/h terwijl 80 km/h de wettelijk toegestane snelheid op genoemde weg is. Hun rijbewijzen zijn ingevorderd.


bron: Politie Limburg Zuid
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

altijd moeten ze die motorrijders weer hebben....

(zal wel weer een tweecylinder zijn geweest met die milieu overtreding van het geluid  :mrgreen:)

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009