Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

#945
 :evil: GVD Heb ik op een speedbike op marktplaats te koop staan wordt de advertentie (ondanks de tekstuele aanpassingen) tot drie toe verwijderd. :guns:
Omdat er een zwitserse firma mijn foto meent te clamen.
:overkill:
GVD gewoon op mijn slaapkamer gemaakt (zonder dat de vrouw er naakt bij licht). Stelletje m#ng#len. Na de derde was ook gelijk mijn account geblokkkerd. :banghead4rv: Gelukkig kan ik de accounts zelf bij maken. :mrgreen: Dus maar weer een advertentie geplaats. Nu afwachten hoe lang het duurt voor dat ie weer verwijderd wordt. :twisted:
Smells like rubber

DeWitte

wat heb jij in Zwitserland uitgevreten dan? mss ut Heidi eens aan de wesj gegaan?


jodelahiti :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

limbofighter

Citaat van: Steefke™ op 20 augustus, 2008, 18:30:33
:evil: GVD Heb ik op een speedbike op marktplaats te koop staan wordt de advertentie (ondanks de tekstuele aanpassingen) tot drie toe verwijderd. :guns:
Omdat er een zwitserse firma mijn foto meent te clamen.
:overkill:
GVD gewoon op mijn slaapkamer gemaakt (zonder dat de vrouw er naakt bij licht). Stelletje m#ng#len. Na de derde was ook gelijk mijn account geblokkkerd. :banghead4rv: Gelukkig kan ik de accounts zelf bij maken. :mrgreen: Dus maar weer een advertentie geplaats. Nu afwachten hoe lang het duurt voor dat ie weer verwijderd wordt. :twisted:

zie niet veel staan op marktplaats van je speedbike ??????
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Steefke™

#948
hij staat er nog steeds op. Ik heb gelijk de titel maar ff aangepast mss is hij dan beter te vinden.
Smells like rubber

limbofighter

Citaat van: Steefke™ op 20 augustus, 2008, 19:50:20
hij staat er nog steeds op. Ik heb gelijk de titel maar ff aangepast mss is hij dan beter te vinden.

Heey steefke ziet er aardig snel uit,en das niet veel geld voor zo*n trapmachine  :mrgreen:
Flex lasapparaat hamer en beitel voor het bouwen van een fightertje

Joep

Miljaar wis neet det zo'n dingk "Speedbike" genump waerde  :-X
Det is toch geweun eine hometrainer of neet dan?

Steefke™

Citaat van: Joep op 21 augustus, 2008, 19:04:01
Miljaar wis neet det zo'n dingk "Speedbike" genump waerde  :-X
Det is toch geweun eine hometrainer of neet dan?

:schater: ich hub ut auch neet bedach :mrgreen: este ne vreund hubs is ut ne hom#trainer :mrgreen:
Smells like rubber

Herr Tod

Citaat van: Steefke™ op 20 augustus, 2008, 18:30:33
zwitserse firma

Dat zeg ik... boycotten dat land, dat volk daar boven heeft een zuurstoftekort... die zijn beklopt :evil:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joepie1958

Nu valt me in dat ik ook nog zo'n stationaire fiets heb staan, moet de stub er eens vanaf vegen, en een nieuw batterijtje in de kompjuter, dan kan ik weer kilometers op de plaats maken :oops:

Kan ik de vrouw ook nog wat laten trainen voor Leontiens Lady Ride waar ze over een maandje aan mee gaat doen :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*(!@#$%^&*(!@#$%^&*

Krijg ik een brief van het C.J.I.B waar ik absoluut niet om gevraagd heb, of ik maar even 64 euro naar die gasten wil overmaken, omdat ik in de Scheldetunnel 11 km te hard heb gereden, met mijn auto en aanhanger, toen wij in Belgie de TDM gingen ophalen.
!"#$%&_(!"#$%&_(!"#$%&_!"#$%&_()!"#$%&_
Ik ben boos, heel erg boos, wat zeg ik, ontzettend boos, je gaat toch zo totaal naar de kl.ten, dit kan ik niet meer betalen, dus reken ik op de onvoorwaardelijke steun van jullie :yes6rs: :oops: :-X :lol:, want een goede vriend laat je toch niet in de steek, nietwaar.
Onze dank is op voorhand ontzettend groot :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

amateur, 11km/h te snel en pfff 64 euro  :-X


:mrgreen:


Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 23 september, 2008, 16:34:15
!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*(!@#$%^&*(!@#$%^&*

Krijg ik een brief van het C.J.I.B waar ik absoluut niet om gevraagd heb, of ik maar even 64 euro naar die gasten wil overmaken, omdat ik in de Scheldetunnel 11 km te hard heb gereden, met mijn auto en aanhanger, toen wij in Belgie de TDM gingen ophalen.
!"#$%&_(!"#$%&_(!"#$%&_!"#$%&_()!"#$%&_
Ik ben boos, heel erg boos, wat zeg ik, ontzettend boos, je gaat toch zo totaal naar de kl.ten, dit kan ik niet meer betalen, dus reken ik op de onvoorwaardelijke steun van jullie :yes6rs: :oops: :-X :lol:, want een goede vriend laat je toch niet in de steek, nietwaar.
Onze dank is op voorhand ontzettend groot :yes6rs:

Als je eens in het zuiden bent dan sponsor ik je een kop koffie....hoef je hier niet naar een cafeetje of zo te gaan en spaar je je weer 2,50 per kop koffie uit..kun je die alvast van het boete bedrag aftrekken  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: FZ_Ron op 23 september, 2008, 18:33:17
Citaat van: Road Racing Hayabusa op 23 september, 2008, 16:34:15
!@#$%^&*()!@#$%^&*()!@#$%^&*(!@#$%^&*(!@#$%^&*

Krijg ik een brief van het C.J.I.B waar ik absoluut niet om gevraagd heb, of ik maar even 64 euro naar die gasten wil overmaken, omdat ik in de Scheldetunnel 11 km te hard heb gereden, met mijn auto en aanhanger, toen wij in Belgie de TDM gingen ophalen.
!"#$%&_(!"#$%&_(!"#$%&_!"#$%&_()!"#$%&_
Ik ben boos, heel erg boos, wat zeg ik, ontzettend boos, je gaat toch zo totaal naar de kl.ten, dit kan ik niet meer betalen, dus reken ik op de onvoorwaardelijke steun van jullie :yes6rs: :oops: :-X :lol:, want een goede vriend laat je toch niet in de steek, nietwaar.
Onze dank is op voorhand ontzettend groot :yes6rs:

Als je eens in het zuiden bent dan sponsor ik je een kop koffie....hoef je hier niet naar een cafeetje of zo te gaan en spaar je je weer 2,50 per kop koffie uit..kun je die alvast van het boete bedrag aftrekken  :mrgreen:

Ik wist het ik wist het, bedankt alvast Ron, komt goed. :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

En binnenkort mag je misschien ook nog een keer het rijbewijs van Dwars lenen :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Als dat alles is... ik heb van de week de rekening gekregen voor het terug kopen van mijn roze race licentie. 480 euro :roll: Kosten per kilometer, tel maar uit, 'vanaf Ubachsberg de Vrakelbergerweg op tot aan de S-bocht' gedeeld door 480 :evil: Is niet makkelijk, zo'n 400'je bijhouden in je R32 gedurende precies 1 bocht :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: