Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

~!@#$%^&*()))___+~!@#$%^&*(!@#$%^&*()!@#$%^&*

Gisteren was ik baancomissaris bij kartwedstrijden, (onze kleinzoon werdt daar 2x2e, in de grote mannen  Honda 390cc klasse)
Toen ik de kartbaan verliet, die aan een zandweg ligt, kwamen mij  3 amazone,s op paarden tegemoet, die keurig rechts v/d zandweg achter elkaar liepen, toen ik langzaam rijdend dichterbij bij, ging de middelste, midden op de zandweg lopen, met haar paard, bij het zeer rustig voorbijgaan, vondt die ......... het nodig om met een in de handen hebbende tak, om op mijn auto te slaan, normaal gesproken, had zij dan een groot probleem gehad, maar ik had nog iemand bij me in zitten, die daar minder van gecharmeerd is, dus die "mevrouw'de amazone heeft geluk gehad.
Wat een mentaliteit, niet normaal meer.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

Gewoon toeteren, dat werkt prima :yes6rs: Kun je meteen zien of die dames hun paarden goed onder controle hebben :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

nondeju, lekker aan ut gassen met Desmo op ut belsj (Duitsland is nog 14 dagen in de ban :-X), kom ik er achter dat mijn achterband langzaam leegloopt door de prominente aanwezigheid van een spijker  :evil: maar heeeeeeeeeeeeel rustig naar huis gekoetscht :?

zsm maar es een propje erin laten trekken en voorlopig met ut fietske naar ut werk :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Kom ik v/d week met de Busa in een file terecht, in de buurt van Nijmegen, en rij ik daar rustig tussendoor, staan er voormij twee touringcarbussen, naast elkaar op de weg, de ruimte er tussendoor was niet al teveel, gezien hun positie op de weg, (Bijna tegen de weg as aan) wil ik mij daar tussendoor frommelen, gooit de linker bus de klapdeur los, met als doel, om met die andere chauffeur een babbeltje te maken, mij reste niet anders dan te stoppen, tussen de bussen, heb dat even aangezien, en toen maar een poging ondernomen, middels een claxon serenade, om hem te wijzen op het toch wel fout bezig zijn, nadat hij mij gehoord en gezien had, maakte hij direct aanstalten, om de deur dicht te doen, en de bus te verplaatsen.
Bij het passeren, bood hij met een handgebaar zijn excuus aan.
Moet er niet aan denken dat hij de deur los gooit, als een motorrijder daar op dat moment passeert.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Zo zie je maar dat je ook moet opletten zelfs al heb je met beroepsrijders te maken :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Ik kwam vandaag op het idee om de FZ nog maar es te starten en ff warm te rijden....eerst ff de vloeistoffen gecontroleerd en met een druk op de knop starte hij in een keer...ik ff jas aan,handschoenen en helm en de weg op, een echt rondje om de kerk. Na het wat spelen met de koppeling en zo ff het gas erop.....voel ik de achterkant wegglijden, gas eraf maar dat werkte net averechts (geen slipperkoppleing) en recht op een geparkeerde auto af....dit gaat fout dacht ik nog maar gelukkig kreeg ik de FZ weer onder controle en wist m toch nog weg te sturen van de geparkeerde auto. Geschrokken was ik wel en heb mijn rondje iets rustiger afgemaakt.. :mrgreen:.

Omdat het goed weer was ben ik nog ff gaan kijken hoe dat zo kwam...en jawel..een glibberige substantie op het wegdek, geen olie maar een bijna onzichtbare vlek van iets wat erg glibberig is...iemand een pot glijmiddel verloren of zo ?

Ik weet dat je altijd op zoiets bedacht moet zijn maar toch schrok ik me rot.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

je moet maar denken geluk dwing je af  :worship-cool:
KTM SMT 2011

Joepie1958

met glibberspul op de weg (olie) hebben ze zaterdag in Maastricht nog een ambulance op z'n zijkant gelegd, hij reed in een klaverblad en begon te schuiven, tegen de tijd dattie dwars stond kreeg hij weer grip, moet toen kiepte hij om.
Gelukkig geen patient aan boord (waren op weg voor een spoedrit) en de inzittenden hadden hun gordels om.
Nog een geluk was dat het de oudste ambulance van de dienst Maastricht is, zou toch volgend jaar vervangen worden.
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

ik reeg me op aan de wannabee-motorjuuten die met een reflecterend hesje rondkoetsche en dan ook nog menen dat ze goed en veilig bezig zijn :dunno:, maar ondertussen zonder licht aan ut rijden zijn :banghead4rv:. Leer eerst eens je brommert onder controle te krijgen. Je zou ze met liefde de vangrail in snijden. Stelletje onozelaars, eerstdaags maakt Camiel het nog verplicht. :guns: Je moet er toch niet aan denken?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Hah! Maar het kan altijd erger... dit staat al een tijdje op MCN. Krijg je toch spontaan braakneigingen van :evil:

Citeer

Vigilante biker reports speeders to police
By Steve Farrell

Politics & the law

29 October 2008 10:15


A vigilante motorcyclist has revealed how he rides dead on the speed limit, films bikers who overtake and hands the footage to police.

Riding instructor Jeff Smith uses a helmet-mounted camera to film continuously for up to three hours while riding his ex-police Honda Pan European.

The 62-year-old from Southampton said: "I record all the idiots that, while I'm doing the normal correct speed, are flying past at 80 or 90mph.

"If someone overtakes at a bit extra speed in a 30mph zone, I would also report them because they shouldn't be doing it.

"I know various police officers. I just download the film onto a DVD and give them a disc and it's down to them what they do.

"I estimate people's speeds, pass film on to police and it's down to them whether they catch them next time."

Oddball Smith, who claims to never break the speed limit, believes his efforts are necessary to tackle a plague of irresponsible riding. He said: "As you will appreciate, it's mainly because we get a lot of re-born bikers at the moment.

"I met one recently who said: 'I only passed my test two months ago and I've bought an R1.' I said: 'You're a bloody idiot. Did you go back to your training school and ask them to teach you how to ride it?'"

The former courier isn't sure whether anyone has been charged based on his evidence but hopes his efforts have led police to target motorcyclists more. "I know the police do act," he said. "Yesterday at a local bike meet we had the roads policing unit there. Every weekend now Hampshire Police are out all over and so is East Sussex when we come into their area, which is good."

A spokeswoman for Hampshire Police was unaware of Smith's actions. Asked what the force would do with his footage, she said: "We would look at it." 
For more on this, get MCN, on sale now.




It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Joep

PPfffffffffffffffff dao kins ich mich nog waal ins op meug houwe op zo'n eine kaorepater :evil:

ReBel

 :stupid:
Zo iemand zou ik met plezier zo lang onder z'n zak stampen dat 'ie niet meer weet of 'ie een menneke of een wijfke is :yes6rs:

karz

What a peanut.  Veilig pakkie heeft ie aan ook..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.