Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Steefke™

je ziet toch duidelijk dat die gast ze niet allemaal op een rijtje heeft. Niks van aantrekken van zo'n malloot, gewoon een duwtje geven als je naast hem aan het stoplicht staat. :mrgreen:
Smells like rubber

Mounty

zie m als een agent, behandel m als een agent... :evil:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Mensen tot over een (mid-)weekje. Ik ga er met mijn meisje ff tussenuit :yeah: :woohoo:

Weekje Centerparcs, dus lekker even helemaal niks doen...

Adieë Wa ;)

Mounty

Citaat van: Yvil op 16 november, 2008, 22:35:08
Mensen tot over een (mid-)weekje. Ik ga er met mijn meisje ff tussenuit :yeah: :woohoo:

Weekje Centerparcs, dus lekker even helemaal niks doen...

Adieë Wa ;)

veel plezier en rust.. :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Gisteravond Mr.Kawa kunnen ophalen in Simpelveld.
Had die een ongeluk gehad met de Alfa  :cry: :cry:
Eigen schuld en waarschijnlijk total loss. (voorkant is ineens een beetje schever en minder gestroomlijnd)
En of het zo moest zijn de tegenpartij reed met een SUZUKI  :-X
Grand vitara, met dikke vette Bullbar, tsja, dan zijn zo'n Alfa's toch net een stuk minder stevig.  :?
Nu maar kijken voor voorlopig een oud beestje om iig de wintermaanden toch droog op het werk te komen.
Jammer dat dit nu gebeurt, in plaats van in de zomer of het voorjaar, want de motor is nu ook geen optie om mee te gaan rijden.
Dus weet je een oudere auto voor weinig geld (als het maar rijdt), laat het me dan ff weten  ;)

ow ja, moet zeggen dat de politiemannen die er gisteren bij waren, echt goede peren waren  :yes6rs:
Eigenlijk hadden ze Mr.Kawa nog een bon moeten schrijven, omdat hij geen voorrang verleend had  :roll: Maar daar zagen ze vanaf, omdat zij het schaderapport niet hoefden te schrijven.
En ze vonden dit al erg genoeg. ;)

You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Dat is balen, ik hoop dat Mr Kawa, geen lichamelijk letsel er van over heeft gehouden, all risk verzekert?????
Succes met de verdere afhandeling.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Citaat van: Road Racing Hayabusa op 22 november, 2008, 09:59:37
Dat is balen, ik hoop dat Mr Kawa, geen lichamelijk letsel er van over heeft gehouden, all risk verzekert?????
Succes met de verdere afhandeling.

Nee gelukkig heeft Mr.Kawa niks, en daar gaat het om, schade is maar materieel
Mja geen All risk, net eruit gegooid  :? omdat de dagwaarde onder de 5000 kwam, dan doen wij dat meestal.
Nou ja, nu weer ffkes sparen en wat nieuws kopen (tis maar een vervoermiddel) ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

Ook al is Mr Kawa schuld, is er dan niets op de tegenpartij te verhalen, omdat deze met een Bullbar op zijn auto rijd . Mr Kawa zijn schade is nu mischien extra groter door de bullbar. En voor jullie dus extra nadelig.
Bullbar is standaard waarschijnlijk niet zo afgeleverd op deze auto ,en dus niet meegekeurd met de auto .
Ik roep nu maar wat , maar misschien het proberen waard bij de verzekering (rechtsbijstand verzekering)
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

B-Witch

Citaat van: Toledo op 22 november, 2008, 10:38:27
Ook al is Mr Kawa schuld, is er dan niets op de tegenpartij te verhalen, omdat deze met een Bullbar op zijn auto rijd . Mr Kawa zijn schade is nu mischien extra groter door de bullbar. En voor jullie dus extra nadelig.
Bullbar is standaard waarschijnlijk niet zo afgeleverd op deze auto ,en dus niet meegekeurd met de auto .
Ik roep nu maar wat , maar misschien het proberen waard bij de verzekering (rechtsbijstand verzekering)

Een hele goeie!!!!
Tegenpartij had echt een grote bullbar (iig geen standaard bullbar voor een Vitara), en de schade aan Mr.Kawa zijn auto is gewoon heel groot, ik denk dat wanneer het een auto zonder bullbar geweest was dat de schade dan idd minder zou zijn.
Iig we hebben bij de autoverzekering ook een rechtsbijstand verzekering, dus daar ga ik eens mee aan de slag

Dank je voor het meedenken  :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Gassie

was het 2 weken eerder gebeurt had ik nog een autootje voor heb hem net verkocht voor 500 euro

trouwens sterkte met de afhandeling denk zelf dat je met dat bullbar verhaal niet zoveel kans maakt omdat het vanaf dit jaar pas verboden is op nieuwe auto,s

het is een accesoire net zoals je je achteruit rijdt met een trekhaak heeft de andere ook meer schade door je trekhaak en is ook niet te verhalen

mar je kan het proberen

is het al zeker dat ie total loss is dan ???
KTM SMT 2011

B-Witch

Nou, ik ben er wel erg bang voor, met wat ik gisteren gezien heb... :shock:
voorkant aan de bestuurderskant helemaal in elkaar, bumper eraf, bodemplaat los, onderdelen eruit...
dat zal wel niet meer goed komen, daarbij de bijrijderskant de deur was niet meer open te krijgen, dus dat is een indicatie dat de carroserie scheef is.

Maar maandag of dinsdag weet ik meer, dan wordt het "wrak" naar Echt gebracht.
Een oom die zelf een garage heeft, gaat dan kijken wat de schade nu precies is.
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: Suzuki-Girl© op 22 november, 2008, 09:23:57
want de motor is nu ook geen optie om mee te gaan rijden.

kwatsch, je kan gewoon rijden zolang het niet (echt) glad is. Doe ik al jaren. Ja koud is ut wel soms, mja goeie kleding en HVV aan. :yes6rs:
wel jammer van die mooie Alfa, de vorige eigenaren waren er zuiniger op :mrgreen: maar idd belangrijkste dat Mr.kawa zelf niets had.  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

ga elke dag met de motor naar het werk en geen hvv trouwens is dat snel erop gezet ???
KTM SMT 2011

DeWitte

Citaat van: Gassie op 22 november, 2008, 14:05:08
ga elke dag met de motor naar het werk en geen hvv trouwens is dat snel erop gezet ???

no prob, ik heb ze van Desmo overgenomen, die had ze bij Cycle-shop vandaan. Gewoon je ouwe ervan af trekken, de nieuwe erop: Aangesloten heb ik ze via de koplamp/verlichting. Voordeel er zit dan al een zekering tussen en als je hem van contact af zet, schakelt ie bij de mijne dan ook automatisch het licht en de Hvv uit. Tadaaa. tres simple :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

heb ik een beetje geluk mee, ik rij een bedrijfsauto om te werken/ op het werk te komen.
ook mijn nieuwe werkgever geeft me een station...ik denk een Astra of zo..
Zo heb ik geen reden om op de motor te gaan, in de winter alleen maar goed, in de zomer zou ik ook wel op de motor willen. Helaas gaat dat niet. mja..ff de toekomst afwachten en die biedt mogelijkheden genoeg.

at betreft je auto...wat mag het zijn en wat wil je uitgeven voor een tussendoorauto ?
Mijn buurman handelt zo'n beetje in auto's..mischien kun je iets kopen en m later weer terug verkopen of zo. Zal na het weekend eens navragen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009