Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Hub, kerel, dit is zeker hard aan gekomen, maar jij met jou karakter, hebt de wil om door te gaan, ook met het edele motorrijden, misschien iets beperkter, maar opgeven nooit, hou je haaks kerel.
Maar ik kan wel met je meevoelen, wel op een ander medisch gebied, maar ook best wel heftig, wat ik ook nog steeds een plaats probeer te geven.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

B-Witch

Damn, das echt geen fijn nieuws.
Geloof je meteen dat je je echt van slag voelt, is ook niet ff niks om te horen.
Sterkte !!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

niet stoppen Hub, doorrijden  :?

nu zul je wel denken jij hebt goed lullen  :roll:

nou ik heb sinds 2002 dezelfde shit :evil: ja .....ook R.A  :?
en ik slik heftige onstekingsremmers en preventief pijnstillers
ik heb elke dag/avond pijn  :(
ik doe gewoon m'n werk zij 't met beperkingen ( ik zoek de mooie klussen eruit )  :mrgreen:

wat ik heb is nog nix wat ik bij de reumatoloog in de wachtkamer zie binnen strompelen  :oops:
als ik ooit zo ver ben/kom dan trek ik het licht uit

dussu... niet zielig doen Hub  ;) alleen 't poppen wordt minder  :mrgreen:




DeWitte

Citaat van: BoxerQ op 27 november, 2008, 16:17:38
alleen 't poppen wordt minder  :mrgreen:
:shock: :shock:

godzijdank, dat 3x per dag houd geen paard vol  :mrgreen: ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 27 november, 2008, 17:09:54
Citaat van: BoxerQ op 27 november, 2008, 16:17:38
alleen 't poppen wordt minder  :mrgreen:
:shock: :shock:

godzijdank, dat 3x per dag houd geen paard vol  :mrgreen: ;)

:roll:

als wij niet uitkijken dan wordt 't nog een olympische sport

eens in de 4 jaar en dan maar 3 weken  :rofl:

Gassie

positief blieve kieke hubbie dat hulp auch (mekkelik moele van inne dei ut neet hat)
kins se nik sdoan mit dikkere heische of heat et niks mit kou en vochtig wear te maake
KTM SMT 2011

Joepie1958

heb pas iets gelezen over een man die m.s. heeft en toch gewoon blijft motorrijden, zal het eens opzoeken een een linkje leggen :roll:
En denk aan de woorden van R.R.H...... doorgaan, altijd maar doorgaan :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Joep

De Ouwe van mich haet det ouch, 'n jaor of vief mein ich.
Euver 't algemein gein perbleme, al zeen d'r daag bie det 't ech ein heel sjtök sjlechter geit mit 'm. Dao bie moog hae bie zien mediciene eigelik neet drinke. Mèr ja ich bön zellef groot gewaore in de kefee, dus doe kins dich veursjtelle det 't lestig is om d'r aaf te blieve............ waat hae dan ouch neet duijt  :mrgreen: Wiejer neet veul beperkingen al is wanjele waal vermeujend vanwaege de druk oppe knäök.

Mounty

Hard om dit te horen...mja, thats life helaas. Ik hoop dat je de komende jaren nog voldoende pit hebt om toch te rijden...mischien wat minder met koud en vochtig weer. Enige aanpassing en dan valt het wel mee...al gaat de pijn niet echt weg.
Ik heb vaak last van mijn knieen, pas ik me eraan aan en dan kom ik de dag iig wel door. Als het minder weer is zoals vochtig of koud dan heb ik wat meer last en kan ik de knieen niet soepel bewegen....als ik daarbij motor ga rijden word het nog erger. Zolang ik de knieen blijf bewegen gaat het wel, maar als ik ze ff stil hou zitten ze gewoon vast en moet ik ff door een pijn heen om de benen gestrekt te krijgen.
ff doorbijten..Beetje bij beetje aanpassen en dan blijft het wel gaan.... :yes6rs:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

#1029
Das geen kattepis.  :( :( :evil: Het is altijd k#t om dit soort dingen te horen. Ik sla ff dicht :oops: Sterkte  :yes6rs:
Smells like rubber

Toledo

Hub dat is zwaar klote , ik hoop dat je nog zolang mogelijk motor kan blijven rijden . ( en poppen). Ik wens je in ieder geval veel sterkte , en laat de moed niet zakken .
M'n schoonmoeder heeft zwaar reuma ze is nu 64 . Handen voeten en rug zijn helemaal vergroeid . Ze heeft kunststof gewrichten in de vingers staan , en haar polsen zijn vastgezet . daardoor moet ze met speciaal bestek eten .en een paar keer per jaar wordt ze geopereerd , en dit gaat zo al jaren . steeds maar weer botjes verwijderen of vastzetten . lopen kan ze al bijna niet meer , en ze staat helemaal krom . en toch probeert ze nog iedere dag vol van het leven te genieten , ondanks de hevige pijnen. Ik weet dat dit niet opbeurend klinkt nu ,voor jou . Maar ik weet wat reuma kan aanrichten.  Always look on the bright side of live Hub  :yes6rs:
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

lang leve de farmacie: na zo'n prednisoninjectie en afgevuld met ontstekingsremmers (en een paar pintjes, kijk uit met alcohol stond er op ut doosje :rofl:) weer eens de hele nacht lekker doorgeslapen. Voel me 110%, benieuwd wel hoe lang dat aanhoudt. Het beste er maar van hopen en met de nodige humor aanpakken. Ben wel gewoon weer met de motor naar ut werk gekoetscht. Neemt me niemand af..... :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Op de vraag van Hub, hoe anderen ermee omgaan, indien er zich een medisch probleem voordoet, en het motorrijden, daardoor lichtelijk in de verdrukking zou kunnen komen.
Kan misschien een klein beetje uit ervaring spreken, enwel hierom:
Na jaren van vele onderzoeken, in div ziekenhuizen, stond op een goede middag vorig jaar, de dokter aan de deur, met de mededeling, dat ik mij onverwijld diende te melden in het ziekenhuis, zal jullie verder niet vermoeien, over de weken die toen volgden.
Uiteindelijk overplaatsing naar Enschede, (Hub en Robert nog bedankt voor jullie bezoek) en zou er een ICD (defibrilator) geplaatst worden, wat mij middels een heftige stroomstoot moet beschermen voor een hartstilstand.
Na ruim 2,5 maand mocht ik weer auto-motorrijden, het autorijden, was geen probleem, edoch het motorrijden, was `anders`kon maar niet het goede gevoel krijgen, bang dat ik was, dat het kastje af zou gaan, en ik de boel niet meer onder controle had, met alle gevolgen van dien.
Heel langzaam maar zeker, ging het de goede kant op, de bochten `liepen´weer beter en beter, ook het rijden boven de 260km-pu lukte steeds beter voor een korte tijd.
We zijn nu een jaar verder, en ik voel me best weer OK op de motor, het plezier wordt steeds groter, de echte `scherpte`, v.w.b het ronden v-d bochten enz is niet op het oude peil, maar daar kan ik mee leven, daar ergens in het achterhoofd, een stemmetje zegt, "doe maar ietsiepietsie rustiger aan`
Voor mijn gevoel, rij ik gelukkig nog niet als een ouwe ... een ander voor de voeten :lol:,
en blijf altijd de wil te houden, Om door te gaan, altijd maar doorgaan, dit tot meerdere eer en glorie van jezelf, en Hub dat ga jij ook doen. :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 28 november, 2008, 09:07:59Het beste er maar van hopen en met de nodige humor aanpakken. Ben wel gewoon weer met de motor naar ut werk gekoetscht. Neemt me niemand af..... :cool:

Zo zou ik het ook doen. Bij de pakken neer gaan zitten heeft geen enke doel. Mss hebben ze binnen een jaartje of wel weer een beter medicijn ontdekt. :yes6rs:
Smells like rubber

Yvil

Gisteren is een goede vriend van mijn familie zeer plotseling gestorven. Bij het naar
school brengen van zijn twee dochtertjes is hij in elkaar gezakt en was meteen dood.
Hij was begin 40...

Verder weet ik ook nog niks maar het is een harde klap en het drukt je meteen met de
neus op de feiten. De conclusie wat ik (voor een tweede keer binnen een jaar) hieruit
trek is de volgende....

Geniet iedere dag en ieder moment van het leven, want het kan binnen een
seconde gedaan zijn, zonder enige waarschuwing!! Zeg nee tegen dingen die je niet
ziet zitten of zelfs gewoon geen zin in hebt. Het is het allemaal niet waard.

Dus Hub, kut om te horen zoiets, dat meen ik echt. Maar blijf vooral de dingen doen
waar je van geniet!! Dus ook motorrijden en zeker poppe ;) In ieder geval sterkte ermee!!

Yvo