Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: Yvil op 28 november, 2008, 16:36:45
Gisteren is een goede vriend van mijn familie zeer plotseling gestorven. Bij het naar
school brengen van zijn twee dochtertjes is hij in elkaar gezakt en was meteen dood.
Hij was begin 40...

Verder weet ik ook nog niks maar het is een harde klap en het drukt je meteen met de
neus op de feiten. De conclusie wat ik (voor een tweede keer binnen een jaar) hieruit
trek is de volgende....

Geniet iedere dag en ieder moment van het leven, want het kan binnen een
seconde gedaan zijn, zonder enige waarschuwing!! Zeg nee tegen dingen die je niet
ziet zitten of zelfs gewoon geen zin in hebt. Het is het allemaal niet waard.

Dus Hub, kut om te horen zoiets, dat meen ik echt. Maar blijf vooral de dingen doen
waar je van geniet!! Dus ook motorrijden en zeker poppe ;) In ieder geval sterkte ermee!!

Yvo

heb zo ook al jonge bekenden verloren..23 en 21 jaar. en idd ga je dan anders tegen dingen aan kijken. leef vandaag maar hou wel een boterham over voor morgen.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Yvil

Citaat van: FZ_Ron op 28 november, 2008, 20:46:25
Citaat van: Yvil op 28 november, 2008, 16:36:45
Gisteren is een goede vriend van mijn familie zeer plotseling gestorven. Bij het naar
school brengen van zijn twee dochtertjes is hij in elkaar gezakt en was meteen dood.
Hij was begin 40...

Verder weet ik ook nog niks maar het is een harde klap en het drukt je meteen met de
neus op de feiten. De conclusie wat ik (voor een tweede keer binnen een jaar) hieruit
trek is de volgende....

Geniet iedere dag en ieder moment van het leven, want het kan binnen een
seconde gedaan zijn, zonder enige waarschuwing!! Zeg nee tegen dingen die je niet
ziet zitten of zelfs gewoon geen zin in hebt. Het is het allemaal niet waard.

Dus Hub, kut om te horen zoiets, dat meen ik echt. Maar blijf vooral de dingen doen
waar je van geniet!! Dus ook motorrijden en zeker poppe ;) In ieder geval sterkte ermee!!

Yvo

heb zo ook al jonge bekenden verloren..23 en 21 jaar. en idd ga je dan anders tegen dingen aan kijken. leef vandaag maar hou wel een boterham over voor morgen.

Dat is idd een goed punt. Dat evenwicht moet je natuurlijk zien te houden.

Maar G@&$$#$&*#verd@$^mme wat een kl!$%!#te zo#%i!!!

Kort samen gevat... Dit soort dingen zijn gewoon KUT!!

Gassie

Citaat van: Yvil op 28 november, 2008, 22:30:17
Citaat van: FZ_Ron op 28 november, 2008, 20:46:25
Citaat van: Yvil op 28 november, 2008, 16:36:45
Gisteren is een goede vriend van mijn familie zeer plotseling gestorven. Bij het naar
school brengen van zijn twee dochtertjes is hij in elkaar gezakt en was meteen dood.
Hij was begin 40...

Verder weet ik ook nog niks maar het is een harde klap en het drukt je meteen met de
neus op de feiten. De conclusie wat ik (voor een tweede keer binnen een jaar) hieruit
trek is de volgende....

Geniet iedere dag en ieder moment van het leven, want het kan binnen een
seconde gedaan zijn, zonder enige waarschuwing!! Zeg nee tegen dingen die je niet
ziet zitten of zelfs gewoon geen zin in hebt. Het is het allemaal niet waard.

Dus Hub, kut om te horen zoiets, dat meen ik echt. Maar blijf vooral de dingen doen
waar je van geniet!! Dus ook motorrijden en zeker poppe ;) In ieder geval sterkte ermee!!

Yvo

heb zo ook al jonge bekenden verloren..23 en 21 jaar. en idd ga je dan anders tegen dingen aan kijken. leef vandaag maar hou wel een boterham over voor morgen.

Dat is idd een goed punt. Dat evenwicht moet je natuurlijk zien te houden.

Maar G@&$$#$&*#verd@$^mme wat een kl!$%!#te zo#%i!!!

Kort samen gevat... Dit soort dingen zijn gewoon KUT!!


Helaas zijn dit dingen die bij een leven horen ,maar het lijkt wel of ze steeds jonger worden(of worden wij snel oud)
het is zoals ron zegt leef en geniet vandaag en nee zeggen kan niet altijd maar houd jezelf in ere
KTM SMT 2011

DeWitte

sow; ff mijn Hyves-account/geneuzel gedelete:  al mijn "vrienden" de prullenbak ingemieterd :schater: (zoveel vrienden is toch veels te duur wa?) been there, done that, wat inge kwatsch. :yes6rs: Omdat "iedereen" hyvede was ik overstag gegaan; mja het gaat nergens over, je krijgt heel veel berichten over niks (99%) en gekrabbeld wil ik echt niet van mijn buuv worden :lol: dus weg ermee.  :?

hehe dat lucht op....
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 16 december, 2008, 20:43:00
sow; ff mijn Hyves-account/geneuzel gedelete:  al mijn "vrienden" de prullenbak ingemieterd :schater: (zoveel vrienden is toch veels te duur wa?) been there, done that, wat inge kwatsch. :yes6rs: Omdat "iedereen" hyvede was ik overstag gegaan; mja het gaat nergens over, je krijgt heel veel berichten over niks (99%) en gekrabbeld wil ik echt niet van mijn buuv worden :lol: dus weg ermee.  :?

hehe dat lucht op....

zit ook op hyves..beetje ouwehoeren over het werk, en wat oude bekenden tegenkomen...voor de rest, tja.. :shock:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 16 december, 2008, 20:43:00
sow; ff mijn Hyves-account/geneuzel gedelete:  al mijn "vrienden" de prullenbak ingemieterd :schater: (zoveel vrienden is toch veels te duur wa?) been there, done that, wat inge kwatsch. :yes6rs: Omdat "iedereen" hyvede was ik overstag gegaan; mja het gaat nergens over, je krijgt heel veel berichten over niks (99%) en gekrabbeld wil ik echt niet van mijn buuv worden :lol: dus weg ermee.  :?

hehe dat lucht op....

K heb een maand of 2 geleden precies het zelfde gedaan. Weg met die schjele zeik.
Smells like rubber

B-Witch

Ik hyve lekker verder  :yes6rs:
Ik kan beter "onzin" berichten via de Hyves krijgen dan dat iedereen mijn mailbox daar mee vol dumpt :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

aan die hele meuk begin ik niet  :?


stel je voor ik kom collega's tegen  :lol:

moet ik ze hier ook nog gaan animeren  :mrgreen:



Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 17 december, 2008, 05:41:14
Ik hyve lekker verder  :yes6rs:
Ik kan beter "onzin" berichten via de Hyves krijgen dan dat iedereen mijn mailbox daar mee vol dumpt :yes6rs:


eens kijken waar je zit.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Hakinnen


B-Witch

Citaat van: FZ_Ron op 17 december, 2008, 17:20:28
Citaat van: Suzuki-Girl© op 17 december, 2008, 05:41:14
Ik hyve lekker verder  :yes6rs:
Ik kan beter "onzin" berichten via de Hyves krijgen dan dat iedereen mijn mailbox daar mee vol dumpt :yes6rs:


eens kijken waar je zit.. :mrgreen:

Ik zag dat je me al gevonden had :lol:

ik vind het gewoon leuk hoor dat hyves gedoe..
Had eerst ook zoiets van wat moet je ermee, maar ik heb nu toch weer leuke mensen terug gevonden, en door de tijd verwaterde vriendschappen worden weer aangehaald ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 17 december, 2008, 20:43:55
Citaat van: FZ_Ron op 17 december, 2008, 17:20:28
Citaat van: Suzuki-Girl© op 17 december, 2008, 05:41:14
Ik hyve lekker verder  :yes6rs:
Ik kan beter "onzin" berichten via de Hyves krijgen dan dat iedereen mijn mailbox daar mee vol dumpt :yes6rs:


eens kijken waar je zit.. :mrgreen:

Ik zag dat je me al gevonden had :lol:

ik vind het gewoon leuk hoor dat hyves gedoe..
Had eerst ook zoiets van wat moet je ermee, maar ik heb nu toch weer leuke mensen terug gevonden, en door de tijd verwaterde vriendschappen worden weer aangehaald ;)

tja, er was eens...iemand op een feestje van een vriend die zijn laptop kapot had..vroeg of ik die kon repareren..gerepareerd en toen wilde hij foto's laten zien van zijn wereldreizen en zo maar die stonden op zijn hyves....zodoende heb ik me eraan gegeven en van het een komt het ander. Nu is het al dagelijks ff kijken, na de mail en MFL is nu dus Hyves ff aan de beurt. En idd, je komt nog eens oude kennissen en zo tegen. Hoop wel dat ik bepaalde vriendinnen niet tegen kom... :oops: :mrgreen:

vind het nu nog wel leuk...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Bepaalde mensen laat ik gewoon niet toe...
maar mijn eerste echte vriendje ben ik zo ook weer tegen gekomen, dat is wel leuk :P
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

nondeju. stinkende en smeulende verlichting in de kerstboom, godzijdank waren we thuis :shock:. En wat denk je? ff daarna verrekt mijn versterker ook nog na 27 jaar dienstverlening.  :? kerstlampjes hadden we nog een set, nu op zoek naar een nieuwe(re) stereo/versterker: Iemand nog wat liggen? Hoeft niet nieuw te wezen, wel veel vermogen :mrgreen: (ik wor doof geloof ik ;))
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

R-yen

#1049
Citaat van: Dwars® op 26 december, 2008, 17:28:45
nondeju. stinkende en smeulende verlichting in de kerstboom, godzijdank waren we thuis :shock:. En wat denk je? ff daarna verrekt mijn versterker ook nog na 27 jaar dienstverlening.  :? kerstlampjes hadden we nog een set, nu op zoek naar een nieuwe(re) stereo/versterker: Iemand nog wat liggen? Hoeft niet nieuw te wezen, wel veel vermogen :mrgreen: (ik wor doof geloof ik ;))

Ik moet op zolder nog ergens een WPA600-pro van Conrad hebben liggen, incl. de voorversterker + equalizer. Is wel een flink bakbeest... nog uit de oude drive-in tijd..

[edit]

linkje gevonden klikkerdeklik
en zelfs de handleiding

[/edit]