Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

@Nippon

#1080
ik ben wel eens met m'n dikke kop op tv limburg geweest  :roll: voor een reportage over de renovatie van een haan op de kerktoren in Sittard


de knapste dat ben ik  :yes6rs:




:mrgreen:


Herr Tod

Hoe kan het dan zijn dat je van die hysterische wijven bij wegmisbruikers ziet. Of die gast die zijn Porsche crashed en er daarna met vrienden in een andere auto er vandoor probeert te gaan. Lijkt me sterk dat die daar toestemming voor geven :?
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Mounty

Citaat van: Herr Tod op 05 januari, 2009, 19:23:38
Hoe kan het dan zijn dat je van die hysterische wijven bij wegmisbruikers ziet. Of die gast die zijn Porsche crashed en er daarna met vrienden in een andere auto er vandoor probeert te gaan. Lijkt me sterk dat die daar toestemming voor geven :?

zwijgen is toestemmen ??
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

#1083
klotesjonnie met 'n k*tgolfje :guns:, iedereen houdt afstand en rekening met de gladheid, dus mijn madam ook.  Maar neeuh dee sjonnie ramt gewoon met zo'n klote vw de achterkant van onze dakloze scania in mekaar op de A73 ter hoogte van Roermond. Mr kawa was er nog bij gestopt hoor ik net :cool: om mijn madam bij te staan :worship-cool:. Die Vw is total-loss (godzijdank alweer ene jolf minder :yes6rs:) de scania kan nog rijden ondanks dat ie halve meter korter is.  :(
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Citaat van: Dwars® op 07 januari, 2009, 08:38:40
klotesjonnie met 'n k*tgolfje :guns:, iedereen houdt afstand en rekening met de gladheid, dus mijn madam ook.  Maar neeuh dee sjonnie ramt gewoon met zo'n klote vw de achterkant van onze dakloze scania in mekaar op de A73 ter hoogte van Roermond. Mr kawa was er nog bij gestopt hoor ik net :cool: om mijn madam bij te staan :worship-cool:. Die Vw is total-loss (godzijdank alweer ene jolf minder :yes6rs:) de scania kan nog rijden ondanks dat ie halve meter korter is.  :(

kansloze sukkels    :thatsgay:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

19 jaar was de sjonnie en aan ut huilen ook nog voor z'n jolf :rofl: en dan heeft Camiel ook nog verzonnen dat ze met 17 al op mogen voor hun rijbewijs. What's next? theorieles op het kinderdagverblijf in je luier?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 07 januari, 2009, 10:38:15
19 jaar was de sjonnie en aan ut huilen ook nog voor z'n jolf :rofl: en dan heeft Camiel ook nog verzonnen dat ze met 17 al op mogen voor hun rijbewijs. What's next? theorieles op het kinderdagverblijf in je luier?

Zal um wel niet all risk verzekerd hebben dan... mss nog een afbetaling erop.. nou ja dan huilen ze wel, of misschien ook gewoon van de schrik. :?
Mr.Kawa zei al dat die jolf echt helemaal in de poeier lag, voorkant helemaal verkreukeld.
Gelukkig dat die Scania van jou vrouw wel degelijk is, en dat zij zelf niks heeft meegekregen  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Yvil

Dat is dan wel weer kl*te van jullie auto idd. Al deel ik je afkeer van Golfjes niet
(wel van de hedendaagse jeugd die er in zit :mrgreen:). Gelukkig heeft je vrouw er niks
aan overgehouden!!

Maar stond je wederhelft dan stil op de A73 of hoe moet ik me dat voorstellen?
Want zo te horen was het een klap met flink wat snelheidsverschil...

Of reed zei als enigste 40 of zo  :twisted: ;) (doen Saabrijders nog al eens :-X )

Gassie

klote voor je vrouw
was daarom de tunnel afgesloten hoorde op de radio dat een tunnel dichtwas
KTM SMT 2011

DeWitte

ze hebben idd ffkes de weg geblokkeerd :?. Maar Mw dwars was "shaken but not stirred" zeg maar, zo'n scania vabis is een heel stevig gebouwd koekblik.  :worship-cool:
Trouwens die Jolf-sjonnie was niet alleen aan ut huilen, ook z'n pa die um kwam halen huilde stevig mee zei P  :-X :-X :-X

hier paar piccie's




er zit buiten de bumper alleen een vouw het re-spatbord en in de kofferbak (van binnen dus) zal wel gericht moeten worden. Je merkt zo niks aan de auto. zelfs de kofferbak gaat gewoon open/dicht. Kwaliteit hoor zo'n scania :cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub

richtiges sweden stahl :yes6rs:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

karz

Citaat van: Dwars® op 07 januari, 2009, 16:59:40

.. ook z'n pa die um kwam halen huilde stevig mee zei P  :-X :-X :-X


Dat komt waarschijnlijk doordat je kind een ongeluk heeft gehad en je je daarbij gaat afvragen of het niet erger had kunnen etc.
En waarschijnlijk als vader, tijdens het ritje naar de plek des onheils toe weet je nog niet 100% wat je gaat aantreffen en dus kun je je ook lekker opvreten.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joepie1958

Hij zal het wel niet met opzet gedaan hebben, maar daar hebben jullie weinig aan :oops:
Het is gewoon shit voor alle partijen, dat vliegtuig van jullie zag er nog zo mooi uit, maar misschien weet Steefke :worship-cool: iemand die er nog iets van kan maken :-X
Succes
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

weet je me opreegt is doordat die kleuter niet oplet, wij dalijk (as we pech hebben en hij total-los wordt verklaard vanwege die kreuk in de bodem) met een strop van een eurotje of 2-3dzd zitten (verschil tussen markt en dagwaarde) iemand ervaring mee hoe te onderhandelen met zo'n expert? Tips?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

nou, expert is geweest en de schade (toch nog bijna 5dzd euri's  :shock:, bumpertje met balk kost alleen al 1500 pleuro) wordt verholpen (hij moet enigzins gericht worden) volgens "schadegarant" methode (dwz naar fabrieksnorm met garantie :cool:) hehe. Mijn vrouw is net ook bij de arts geweest en heeft idd flinke spierpijn (wss door de gordel) maar het scheelt dat zij een heel sportief exemplaar is en dus een zeer goede conditie heeft. Iig het is gemeld bij de verzekeraar, mocht er onverhoopt nog gevolg-letsel-schade uit voorvloeien in de toekomst voor haar. Maar laten we maar positief blijven en daar niet van uit gaan ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away