Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Suzuki-babe heeft hier ook ervaring mee. Zo'n dwaas in een pizza-auto die niet oplette en mijn Audi A4 Avant even naar het hiernamaals holp. Spierpijn is inderdaad vrij normaal doordat je lichaam toch een behoorlijke klap krijgt en zal zeker 1-2 weken duren  :shock:

Als er letselschade is en P kan niet werken dan kan ze daar de verzekering aansprakelijk voor stellen. hebben wij destijds ook gedaan en daar hebben we nog een leuke cent voor gekregen. Uiteindelijk heb je daar weinig aan als je echt iets hebt, maar je moet er uithalen wat er uit te halen valt.
Normaal gesproken moet je na een ongeval zsm naar het ziekenhuis om foto's te laten maken. Als er namelijk na 2 maanden opeens letsel geconstateerd wordt kun je anders naderhand nooit meer bewijzen dat het met het ongeval te maken had.

In ieder geval sterkte ermee  :yes6rs:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 07 januari, 2009, 08:38:40
klotesjonnie met 'n k*tgolfje :guns:, iedereen houdt afstand en rekening met de gladheid, dus mijn madam ook.  Maar neeuh dee sjonnie ramt gewoon met zo'n klote vw de achterkant van onze dakloze scania in mekaar op de A73 ter hoogte van Roermond. Mr kawa was er nog bij gestopt hoor ik net :cool: om mijn madam bij te staan :worship-cool:. Die Vw is total-loss (godzijdank alweer ene jolf minder :yes6rs:) de scania kan nog rijden ondanks dat ie halve meter korter is.  :(

Das niet zo tof. Ze zouden die Sjonnies met die golfies moeten linchen :mrgreen: Wens Madam maar veel sterkte met haar spierpijn :yes6rs:
Smells like rubber

Gassie

Sinds Vandaag heb ik een nieuwe internetprovider en heb ik een klein probleempje misschien weet iemand van jullie raad daarmee

hij heeft hem vanmiddag geinstalleerd en toen deed ie het,
maar daarna toen de laptop even was uit geweest deed ie het niet meer
van alles geprobeerd daarna de utp kabel aangeslotenen rechtstreeks op de modem en dat doet ie het maar krijg mijn acces point nu niet meer aan de gang
als ik de utp op de access aansluit dan kan ik hem set uppen maar als ik hem daarna weer in de modem duw dan vind ie het access point weer niet meer

weet iemand nog iets wat ik kan proberen
KTM SMT 2011

Busaberke

Citaat van: Dwars® op 09 januari, 2009, 11:16:18
nou, expert is geweest en de schade (toch nog bijna 5dzd euri's  :shock:, bumpertje met balk kost alleen al 1500 pleuro) wordt verholpen (hij moet enigzins gericht worden) volgens "schadegarant" methode (dwz naar fabrieksnorm met garantie :cool:) hehe. Mijn vrouw is net ook bij de arts geweest en heeft idd flinke spierpijn (wss door de gordel) maar het scheelt dat zij een heel sportief exemplaar is en dus een zeer goede conditie heeft. Iig het is gemeld bij de verzekeraar, mocht er onverhoopt nog gevolg-letsel-schade uit voorvloeien in de toekomst voor haar. Maar laten we maar positief blijven en daar niet van uit gaan ;)

Ik heb vrijwel hetzelfde meegemaakt met m'n erste Scania-Vabis.
Die werd ook na 1 maandje ofzo behoorlijk toegetakeld, in mijn geval door een schijnbaar blinde d??s die m'n  torpedo-truck niet zag terwijl ze de weg opdraaide. Ze mocht blij zijn dat ik haar wél zag, want anders had ze nu nog ergens naast het griffioen logo geplakt.  :evil:
Toen was het verschil in schade tussen de Saab en een Honda ook enorm, maar er moest bij toch een nieuwe zijkant in.
Nou, suc6 bij de afhandeling en beterschap met P.!
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: Gassie op 09 januari, 2009, 23:06:35
Sinds Vandaag heb ik een nieuwe internetprovider en heb ik een klein probleempje misschien weet iemand van jullie raad daarmee

hij heeft hem vanmiddag geinstalleerd en toen deed ie het,
maar daarna toen de laptop even was uit geweest deed ie het niet meer
van alles geprobeerd daarna de utp kabel aangeslotenen rechtstreeks op de modem en dat doet ie het maar krijg mijn acces point nu niet meer aan de gang
als ik de utp op de access aansluit dan kan ik hem set uppen maar als ik hem daarna weer in de modem duw dan vind ie het access point weer niet meer

weet iemand nog iets wat ik kan proberen

het modem eens uit het contact halen, ff wachten (1min) weer insteken en dan de laptop opnieuw opstarten en laten zoeken? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Uehh....Modem...accespoint

ff duiselijk:  ADSL/Kabelmodem met daarachter een router/switch of accespoint eventueel draadloos waarop je je pc's/laptops kunt aansluiten? of hoe ?

Ik kan je wel helpen maar dan moet ik weten hoe je configuratie is..

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Citaat van: FZ_Ron op 10 januari, 2009, 09:40:36
Uehh....Modem...accespoint

ff duiselijk:  ADSL/Kabelmodem met daarachter een router/switch of accespoint eventueel draadloos waarop je je pc's/laptops kunt aansluiten? of hoe ?

Ik kan je wel helpen maar dan moet ik weten hoe je configuratie is..



eerst adsl router met erachter een linksys acces point voor de laptop
sinds gisteren motorola kabelmodem voor internet en telefonie en erachter weer dezelfde acces point voor draadloze laptop 
het stomme is heb alles gerest en met de set up weer ingesteld op het acces point maar als daarna weer insteek blijft ie aangeven met aanmelden ongeldig ip en daarna krijg ik dus beperkte toegang

hopelijk iets duidelijker zo
KTM SMT 2011

Mounty

Oke, je krijgt dus geen draadloze verbinding met je accespoint (word ook weergegeven als beperkte toegang)

Volgende zaken kan een oorzaak zijn:

Je netwerkinstellingen op je laptop: Je moet in de eerste instantie een Dynamisch IP(netwerkadres) hebben zodat je accespoint je een geldig ip kan geven.

Je beveiliging: Staat je Laptop en Accespoint op het zelfde protocol/ beide wep of beide WPA en zijn de wachtwoorden gelijk?

Blokeert je firewall op je pc of in je accespoint niks ?

Kun je de laptop ook met een utp op je accespoint aansluiten ?
Zo ja kun je accespoint iig configureren en instellen. Je kunt je draadloze verbinding gewoon aan laten staan ook al heb je een kabelverbinding, makkelijk om eea te testen..

tis da ik ff geen vervoer heb, anders kwam ik wel ff de berg af..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

Citaat van: FZ_Ron op 10 januari, 2009, 10:02:12
Oke, je krijgt dus geen draadloze verbinding met je accespoint (word ook weergegeven als beperkte toegang)

Volgende zaken kan een oorzaak zijn:

Je netwerkinstellingen op je laptop: Je moet in de eerste instantie een Dynamisch IP(netwerkadres) hebben zodat je accespoint je een geldig ip kan geven.

Je beveiliging: Staat je Laptop en Accespoint op het zelfde protocol/ beide wep of beide WPA en zijn de wachtwoorden gelijk?

Blokeert je firewall op je pc of in je accespoint niks ?

Kun je de laptop ook met een utp op je accespoint aansluiten ?
Zo ja kun je accespoint iig configureren en instellen. Je kunt je draadloze verbinding gewoon aan laten staan ook al heb je een kabelverbinding, makkelijk om eea te testen..

tis da ik ff geen vervoer heb, anders kwam ik wel ff de berg af..

ga het een en ander eens nakijken wat jij zei

geen nood kan ook even de berg opkomen  :D
KTM SMT 2011

Gassie

Citaat van: FZ_Ron op 10 januari, 2009, 10:02:12
Oke, je krijgt dus geen draadloze verbinding met je accespoint (word ook weergegeven als beperkte toegang)

Volgende zaken kan een oorzaak zijn:

Je netwerkinstellingen op je laptop: Je moet in de eerste instantie een Dynamisch IP(netwerkadres) hebben zodat je accespoint je een geldig ip kan geven.

Je beveiliging: Staat je Laptop en Accespoint op het zelfde protocol/ beide wep of beide WPA en zijn de wachtwoorden gelijk?

Blokeert je firewall op je pc of in je accespoint niks ?

Kun je de laptop ook met een utp op je accespoint aansluiten ?
Zo ja kun je accespoint iig configureren en instellen. Je kunt je draadloze verbinding gewoon aan laten staan ook al heb je een kabelverbinding, makkelijk om eea te testen..

tis da ik ff geen vervoer heb, anders kwam ik wel ff de berg af..


vanalles geprobeerd maar krijg dat acces point niet aan de gang internetten via de utp kabel op de modem geen problemen zodra ik de stekker omsteek naar het acces point blijf ik met de beperkte toegang zitten volgens mij gaat wat mis metde toestaan van de ip adressen onderling
KTM SMT 2011

B-Witch

Heb je geen handleiding erbij gekregen??
Ik ben zelf recent naar Telfort gegaan, en ik heb het helemaal zelf voor elkaar gekregen om dat te in te stellen.
Het lukte me eerst ook niet om hem wireless aan de praat te krijgen, tot ik via het configuratiescherm de pc naar alle beschikbare netwerken liet zoeken.
Toen kwam ook het netwerk van mijn vorige provider om de hoek kijken (ik had dat modem nog aanstaan) en het bleek dat hij steeds dat netwerk pakte.
Ik heb toen het andere "nieuwe" netwerk als standaard ingesteld, en alles functioneerde toen.
(de wireless (sweex) stick (extern) pakte ook niet direct, die heb ik ook moeten cofigureren, dat gaf de pc zelf aan op gegeven moment.

mss, dat je wat met deze info kan, verder weet ik het ook niet  ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

heb je wel toegang op je wireles? ik bdoel dat je wel 100% verbinding hebt met je draadloze accespoint. Het probleem zit m dus in de verbinding tussen accespoint en modem?  das een stukje lastiger uit te leggen. Kan verschillende oorzaken wel gaan uitleggen maar das te lastig. Ik heb een vermoeden dat je accespoint geen IP krijgt van je Modem, je DHCP op je modem staat uit of dergelijke.

Je modem moet als het ware als een server gaan fungeren en daarbij je accespoint als computer benaderen en deze een adres toekennen.

Met welk ip adres benader je je modem? 192,168,0.1 of zo ? dan kun je proberen op je acces point een ip in te stellen van een cijfertje hoger of zo, bijvoorbeeld 192.168.0.2...

Anders moet je me maar ff komen oppikken morgen.....heb wel de kids erbij.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

mijn dghp staat op auto dat ie de gegevens overneemt van de modem het probleem is volgens mij dat inderdaad een conflict heeft met de grote modem zeg maar
wat ik niet snap is dat ik als ik alles reset en daarna instel dat ie daarna weer beperkte verbinding blijft geven
trouwens misschien komt maandag avond beter uit of ik geef even mijn 06 dan of jouw nummer moet morgen nl weg en ben dan pas 's avonds thuis
KTM SMT 2011

Mounty

is ook goed  :yes6rs: chek je pb maar ff

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Wat zijn sommige politiemensen toch enorme eikels  :roll:
Ik was vandaag in Oostrum voor mijn werk, en er reed vanaf Horst een busje achter me.
Niks in de gaten, hij haalt me toen ik ff van het gas af ging in, nog niks in de gaten....
Ben ik er maar een beetje achter blijven rijden, ging nog goed snel iig. :mrgreen:
Tot die malloot bij Swalmen wat ziet knipperen op de vluchtstrook vlak bij de afrit.
Hij daar ineens in de remmen, toen pas het knipperlicht aan en half met zijn bus de vluchtstrook op.
Ik rij er maar voorbij (met 50km per uur), want anders had ik gewoon helemaal stop moeten gaan staan op de snelweg, zo blokkeerde hij mijn weghelft.
en in het voorbij rijden ging hij dus ook ineens weer versnellen en gaf ik dus het internationale teken van vriendschap..............OEPS!!!!!!!!!! toen zag ik pas Politie op zijn mouw van zijn shirt staan. :shock:
Ik had zeker gedacht dat hij me aan de kant zou gaan zetten, maar dat gebeurde niet.
In plaats daarvan bleef hij opvallend ver achter me rijden, alsof hij in de gaten had dat hij degene was die een niet zo nette aktie uithaalde.
Wat een oetlul. :-X
You may own the bike, but the bike possesses you.