Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Sow het zit er voor dit jaar weer op, de vasteloavendj is om... Helaas. :cry: :cry:
Het was hier in Genoa en Laak een spetterend feestje !!
Een optocht waar ze in veel (grotere) plaatsen een puntje aan kunnen zuigen.
Een boerebroelof die voor mij dit jaar uniek was, als getuuge voor de boerebroed afgelopen maandag een zeer geweldige dag gehad.
En dit jaar ook nog een beetje motor gerelateerd. :yes6rs:
De "geestelijken" zaten dit jaar als pasagier op de motor, wat een geweldig gezicht was :rofl:
Zodra ik foto's heb, zal ik die hier posten.
Klein nadeeltje voor mij nu is dat ik met het pootje hoog zit, gescheurde enkelband... maar ja dat is met een paar daagjes rust ook zo weer verholpen...
Ik ga me zo nog eine Hiering vangen en dan is het echt gedaan tot de 11de van de 11de ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

beterschap zoeplap  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

zo.... is dat heidens feest ook weer voorbij  :evil:

B-Witch

Citaat van: Dwars® op 26 februari, 2009, 07:04:27
beterschap zoeplap  ;)

:oops: Danke.....als ik nu zeg dat het nog niet eens aan de drank lag.... zou je me zeker toch wel geloven he ? :mrgreen:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Een hele goede bekende van mij, die busschauffeur is bij Veolia, is vorige week in Maastricht (Nazareth) door twee mannen met pistolen, gedwongen zijn (bus) geld af te geven, wat een gore rotzoooi is het toch aan het worden, mijn bekende is zeker niet bang uitgevallen, maar tegen zoiets sta je machteloos, om maar niet te spreken over hoeveel impact dat op hem heeft.
Het wordt steeds gekker, en wat is de oplossing??????, levenslang opsluiten????, zware dwangarbeid????
Wie het weet mag het zeggen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

invoering ov-chip-kaart?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 05 maart, 2009, 19:06:22
invoering ov-chip-kaart?

Dat is discriminerend, ik reis normaal nooit met bus of trein en als het dan een keer nodig zou zijn kun je niet mee.
En om zo'n ding voor Jan met de korte achternaam aan te schaffen vind ik dus waanzin.
Ben ooit in zo'n situatie geweest, met 7 personen de bus in in Tilburg en dan.....meneer dat is dan tich strippen.
Ik zeg wat moet ik ?
Ben ik naar het station moeten rennen voor strippen, gelukkig heeft de chauffeur even gewacht, hij heeft dus ook wat fooi gekregen.
Zo'n situatie is dus echt kl... en hoop ik niet meer mee te maken.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Citaat van: QuattroFrits op 05 maart, 2009, 21:13:04
Citaat van: Dwars® op 05 maart, 2009, 19:06:22
invoering ov-chip-kaart?

Dat is discriminerend, ik reis normaal nooit met bus of trein en als het dan een keer nodig zou zijn kun je niet mee.
En om zo'n ding voor Jan met de korte achternaam aan te schaffen vind ik dus waanzin.
Ben ooit in zo'n situatie geweest, met 7 personen de bus in in Tilburg en dan.....meneer dat is dan tich strippen.
Ik zeg wat moet ik ?
Ben ik naar het station moeten rennen voor strippen, gelukkig heeft de chauffeur even gewacht, hij heeft dus ook wat fooi gekregen.
Zo'n situatie is dus echt kl... en hoop ik niet meer mee te maken.

Jij hebt toch een zwaar leven, wah? :-X
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Citaat van: QuattroFrits op 05 maart, 2009, 21:13:04
Citaat van: Dwars® op 05 maart, 2009, 19:06:22
invoering ov-chip-kaart?

Dat is discriminerend, ik reis normaal nooit met bus of trein en als het dan een keer nodig zou zijn kun je niet mee.
En om zo'n ding voor Jan met de korte achternaam aan te schaffen vind ik dus waanzin.
Ben ooit in zo'n situatie geweest, met 7 personen de bus in in Tilburg en dan.....meneer dat is dan tich strippen.
Ik zeg wat moet ik ?
Ben ik naar het station moeten rennen voor strippen, gelukkig heeft de chauffeur even gewacht, hij heeft dus ook wat fooi gekregen.
Zo'n situatie is dus echt kl... en hoop ik niet meer mee te maken.

Ik heb helemaal geen behoefte om met de motor in de bus mee te rijden. :mrgreen:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Steefke™ op 07 maart, 2009, 09:33:11

Ik heb helemaal geen behoefte om met de motor in de bus mee te rijden. :mrgreen:

Als je motor defect is en je laat hem ophalen, dan komen ze toch heel vaak met de bus en dan laat jij de bus weer vertrekken zonder motor  :shock: ?

Bel mij even als het zover is, dat wil ik wel eens zien.  :twisted:

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Vandaag eindelijk de motor eens weg gebracht naar iemand in Wijlre (nee, nee, niet naar Q ;)) om hem helemaal
klaar te maken voor het nieuwe seizoen. Na het lekkage-drama van vorig jaar is het er met afstuderen enz. niet meer
van gekomen om hem te laten maken. Ook op het financiële vlak had ik niet de ruimte om hem helemaal na te laten
kijken of de tijd om dit bijv. samen met (door :oops:) Herr Tod te laten doen.

Nu ben ik toevallig iemand tegen gekomen die de hele mikmak voor me gaat fiksen. De prijs weet ik nog niet, maar
ik heb er alle vertrouwen in en hij gaat kijken of hij de puzzel die ik ervan gemaakt had gefikst krijgt. Daarbij gaat hij
ook de kleppen ff checken, alle slangetjes die porreus geworden waren vervangen enz.

Tenslotte gooi ik er nog een bt016 op aan de voorkant (achter heb ik nog een redelijk verse liggen) en dan ben ik
als alles volgens plan gaat zeer binnenkort EINDELIJK ook weer van de partij binnen de Benelux  :headbang: :yeah: :woohoo:

Zeker nu ze allemaal uit alle kieren en gaten komen gaat het wel HEEL erg jeuken en verlang ik echt heel erg naar de
eerste kilometers van het jaar voor mij.


Maar eerst komende week een lekker lang weekend weg met de Camper van mijn ouders. Ik ga lekker met mn meisje en
het hondje naar de noord-franse kust. En heel misschien tot Normandië. Toch n stukje historie wat ik als heel indrukwekkend
heb ervaren toen ik daar met mijn ouders ben geweest en ik daarom graag met mn meisje zou willen delen.




En dan echt tenslotte...
Ik heb voor 99,99999999% zeker een baan gevonden wat dinsdag naar alle waarschijnlijkheid definitief wordt.
Hier ben ik ook nog eens zeer blij mee gezien de "moeilijke tijden" :yes6rs:. Zeker binnen het vastgoedgebeuren.





ZO mijn hart is gelucht :mrgreen:

DeWitte

proficiat met je baan :cool:, en ik hoop dat je een goede keuze hebt gemaakt door je brommert naar die beun te brengen ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Yvil op 07 maart, 2009, 23:49:58

En dan echt tenslotte...
Ik heb voor 99,99999999% zeker een baan gevonden wat dinsdag naar alle waarschijnlijkheid definitief wordt.
Hier ben ik ook nog eens zeer blij mee gezien de "moeilijke tijden" :yes6rs:. Zeker binnen het vastgoedgebeuren.





ZO mijn hart is gelucht :mrgreen:


Heeeeel veeeeel succes.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

idd  veel suc6 met je nieuwe baan en zeker ook met de reparatie van je motor.

Of ik m naar Teun beun zou brengen..ik met de auto al veel te veel pech gehad bij Teun beun, ga ik nu ook altijd naar de echte garage.
Maar goed, jij hebt er vertrouwen in, en dat telt. We hopen snel weer es te kunnen afspreken om een ritje Eifel,Luxemburg o.d. te gaan maken.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009