Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Yvil

Citaat van: Dwars® op 08 maart, 2009, 06:48:58
proficiat met je baan :cool:, en ik hoop dat je een goede keuze hebt gemaakt door je brommert naar die beun te brengen ;)
'

Thnx en dat komt wel goed, is een gediplomeerd 1e monteur of hoe je dat ook noemt :yes6rs: ;)

En bedankt Frits!!

De Sjeng

#1141
Vorige week in euro disney geweest met de kids, ongelofelijk wat daar aan motors staat te verpieteren.Er staat daar voor kapitalen aan spullen auto's motors enz.enz als aankleding. zonde!!!!


een harley custom Panhead, zover ik kon zien geheel compleet!


De kawasaki z1000 police uit letal weapon 3


geen idee wat dit is? maar hangt daar zomaar tegen het plafond


Zo zie je maar! ook op vakantie met de kids en nog met motoren bezig.
God Forgives, I Don't

Yvil

Ik ga morgen een contract tekenen voor mijn eerste "grote mensen baan"  :mrgreen:
m.a.w. ik heb die baan gekregen!!

Verder met mn motor alles goed! Hij heeft alweer gelopen en alles werkt naar behoren.
Alleen één tegenvallertje. hij lekte dus benzine en dit bleek van de vier carburateurs
te komen (van de één veel en de rest zweette). Nu zijn ze helemaal schoongemaakt
en zijn nieuwe pakkingen nodig. Blijken die dik 45 euro per set te kosten waardoor ik
alleen al 180 euro daaraan kwijt zou zijn.

Nu zijn we op zoek naar imitatie oid aangezien het hier om de orginele honda pakkingen
gaat en we (ik en die gast wat hem aan het repareren is) allebei achterover vielen toen
we deze prijzen hoorde.

Iemand hier ervaring mee of suggesties om de kosten wat te drukken?

Ik vraag het alleen maar omdat ik niet onnodig veel zou willen betalen. Als het niet anders
kan heb ik er ook vrede mee. Samen met een nieuw voorbandje ben ik dan tussen de 300
en 400 euro armer om met vertrouwen een nieuw seizoen in te gaan. Ook niet erg natuurlijk
als het echt nodig is.

Al met al heb ik alleen al een smile van oor tot oor omdat mijn beestje weer is ontwaakt na
een TE lange tijd stil te zijn geweest.



B-Witch

Proficiat met je nieuwe baan, en veel succes!!!!!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

 :stupid: wat ga je doen? toch niet bij de pliessie of zo? :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: Dwars® op 11 maart, 2009, 07:05:47
:stupid: wat ga je doen? toch niet bij de pliessie of zo? :?

Ouwhoer toch niet, die pliessie  :puke: :P

Op het contract staat "medewerker facilitair beheer". Ik ga bij LIOF Business Centers
werken. Die exploiteren en verhuren kleinschalige bedrijfsruimten, variërend van kantoren
tot bedrijfshallen, aan veelal startende of doorstartende ondernemers. Daarnaast geven
ze ook begeleiding aan deze ondernemers.

Ze hebben daar nu nog maar één facilitair manager, ik ga hem ondersteunen en zo veel
mogelijk werk van hem overnemen. Ze beheren 40.000m2, dus ik hoef me waarschijnlijk
niet te vervelen. Offertes opstellen en beoordelen, leveranciers achter de kont aanzitten,
maar ook op- en aflevering van nieuwe ruimten, enz.

Zoals jullie wellicht tussen de regels door kunnen lezen heb ik er heel veel zin in :yes6rs:

Herr Tod

Hmmmm ja ik zoek nog een ruimte, die heel goed verlicht moet zijn en volledig afgesloten kan worden :mrgreen: :-X

Proficiat met de baan! Goed om te horen dat er weer wat leven in de Honda zit ;)
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: Yvil op 11 maart, 2009, 00:07:45
Ik ga morgen een contract tekenen voor mijn eerste "grote mensen baan"  :mrgreen:
m.a.w. ik heb die baan gekregen!!


Van harte gefeliciteerd en veel succes met je nieuwe baan.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

vandaag mijn eerste autorijles gehad van roger theeuwissen
grootste verassing vond ik nog wel de auto ik had een grote volvo verwacht ( deze staat op hub site afgebeeld als lesauto ) maar roger kwam aan tuffen in een honda - CRV hij vertelde me dus dat de volvo van marc was en dat deze honda ook zijn prive auto was.
rijlessen ging echt wel goed voor de 1e keer geen paaltjes of palen geraakt geen andere weggebruikers geraakt en ook geen voetgangers of dieren geraakt  :worship-cool: :worship-cool:

ik heb naar mijn idee vrij veel mogen doen voor eerste rijles.
de buurt uit alleen sturen toen in de kieuwegracht richting wijlre zij roger tegen mij zo dan neem het gas maar al eens over van mij
zijn we via wijlre naar trintelen gereden toen naar eys. en van daaruit naar de PP in wittem.
daar hebben we geoefent met schakelen en het stellen van de spiegels wat rondjes gemaakt op de parkeerplaats ging ook allemaal wel lekker en toen was de tijd al bijna om en zijn we naar mijn huis gereden en heb ik op de weg terug op de rijksweg ook zelf mogen schakelen tot aan de stoplichten het optreken bij de stoplichten in gulpen deed roger omdat het erg druk was.

nouwja vrijdag avond al de 2e rijles kan niet wachten tot het zover is
living the life the way it comes

QuattroFrits

Doe je best J en dan moet het gewoon lukken.

Nogmaals heel veel succes.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

Morgen vertrek ik tot en met dinsdag richting noord-frankrijk. Alleen nog niet op twee wielen deze keer.
We lenen even de Camper van mijn ouders. Even lekker uitwaaien aan zee en het hoofd leegmaken voordat
ik woensdag begin met mijn nieuwe baan.

We beginnen bij Boulogne sur Mer en kijken dan wel waar we eindigen. We gaan iig richting Le Havre
maar geen idee of we tot daar komen of misschien wel verder gaan. Enkele uitstapjes staan al vast, zo gaan
we even langs Batterie Todt en La Coupole, beide tweede wereldoorlog musea.
Daarnaast brengen we nog een bezoekje aan het zee centrum NAUSICAÄ. Eén van de betere en grotere onderzoeks-
centra en aquaria van europa (heb ik van horen zeggen). What can I say, we houden van aquaria en alles wat hier
mee te maken heeft!! :-X

Maar het belangrijkste is dat we beide even lekker tot rust komen en genieten van een paar daagjes vrij. Hopelijk
werkt het weer een beetje mee en kunnen we mooie wandelingen met het hondje op het strand maken. Ik zal wel
een paar fotootjes posten als ze de moeite waard zijn.

In ieder geval tot volgende week ;)

Gassie

fijne vakantie en proficiat met de nieuwe baan  :mrgreen:
KTM SMT 2011

DeWitte

He Gassie, wie is da hier benee? kenne we die? :shock:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: Dwars® op 12 maart, 2009, 17:20:40
He Gassie, wie is da hier benee? kenne we die? :shock:



z'n schoonmoeder zal 't wel niet zijn  :roll:


QuattroFrits

Aan de halsband te zien is ze ontsnapt uit een asiel.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.