Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

geen boete gehad? tering wat een verhaal
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

#1216
Citaat van: Dwars® op 22 juli, 2009, 13:28:00
geen boete gehad? tering wat een verhaal

Nee, helemaal niks. Toen hij vroeg voor mij id/rijbewijs keek hij wel mijn beurs in... Aangezien we ook nog een 'geluksavond' hadden bij de Fairplay was ik bang dat ik mijn zuurverdiende centjes kon inleveren!  :lol:
Na het fouilleren was het eigenlijk al zogoed als afgelopen. Heb meneer nog even overtuigd dat ik toch echt thuis wilde gaan slapen en niet ergens in Parijs. De Red-bulletjes heb ik kunnen laten staan... Adrenaline zat!

the Stig

Nog 10 minuten  :violent45lc: :no:

BBQ!!

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig

Gister bij Imtech (stage)  :cool:

De Sjeng

#1220
gone
God Forgives, I Don't

DeWitte

ow, is mij zelfs 2 x gelukt om mijn toenmalige Leopard tank (beemer Adventure) op een andere brommert te laten kieperen :oops:. 1x op Busaberke's Hayabusa (met getuige van het halve forum, he Joepie?) doordat ik ff niet met een poot aan de grond kwam  :-X en 1x op een collega's Kawa toen ik vergeten was het schijfremslot eraf te halen bij vertrek uit de rij. :-X :oops:

maar deze is stommer/beter, die doet er 2 in x keer :rofl:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: De Sjeng op 28 juli, 2009, 13:45:04
een Yamaha 1200 met special paint geel/wit met racing stripes( wit/zwarte blokjes) volgens mij iemand van dit forum?????????. 

Niemand van dit forum??????, heb hem geloof ik al eens langs zien komen, dacht ik
God Forgives, I Don't

B-Witch

Citaat van: De Sjeng op 28 juli, 2009, 17:22:03
Citaat van: De Sjeng op 28 juli, 2009, 13:45:04
een Yamaha 1200 met special paint geel/wit met racing stripes( wit/zwarte blokjes) volgens mij iemand van dit forum?????????. 

Niemand van dit forum??????, heb hem geloof ik al eens langs zien komen, dacht ik

Ik zou het niet weten wie dat zou zijn, mss van een ander forum ???
You may own the bike, but the bike possesses you.

rsv2002

Volgens mij niet van hier, ken de eigenaar echter wel (vrij goed). Volgens mij staat maar een Yammie 1200 in die kleuren daar...
Morgen maar eens ff informeren... Zou wel balen zijn voor hem!
 dirty mind is a joy forever!!!

Steefke™

Citaat van: De Sjeng op 28 juli, 2009, 17:22:03
Citaat van: De Sjeng op 28 juli, 2009, 13:45:04
een Yamaha 1200 met special paint geel/wit met racing stripes( wit/zwarte blokjes) volgens mij iemand van dit forum?????????. 

Niemand van dit forum??????, heb hem geloof ik al eens langs zien komen, dacht ik

Ik meen me te herrinneren dat we deze in een topic over een zoektocht naar een nieuw speeltje van FZR ron voorbij is gekomen.
Smells like rubber

De Sjeng

Citaat van: De Sjeng op 28 juli, 2009, 13:45:04
Kom ik net op het werk(azm) staam een aantal mensen bij een motor te kijken. Blijkt dat een gozer met een classic kawa z, zijn motor op de bok probeerde te zetten, hem niet meer hield, en toen om gekiept is tegen een Yamaha 1200 met special paint geel/wit met racing stripes( wit/zwarte blokjes) volgens mij iemand van dit forum. Deze is weer omgekiept tegen een honda transalp. Gele yama had toch behoorlijke schade(lak, lekkage, spiegel, pinker)

zo ene, was dat.
God Forgives, I Don't

the Stig

Tja kan gebeuren hè, zolang het maar netjes opgelost word.

crazy j

ik geloof dat hij de motor van Dutch fzr bedoelt
die bike heeft toch ook zo een 'special paintjob'
of vergis ik me nu
living the life the way it comes

De Sjeng

Citaat van: crazy j op 29 juli, 2009, 12:04:53
ik geloof dat hij de motor van Dutch fzr bedoelt
die bike heeft toch ook zo een 'special paintjob'
of vergis ik me nu
Yep!! ik denk dat ik deze fiets voor had!! Maar is niet die wat omgekiept is was toch echt een XJR1200. Zonde was echt een mooie bike.
God Forgives, I Don't