Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

the Stig


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

the Stig

niks  :-X ik wilde gewoon iedereen ff goedemorguh zeggen  :cool:

d'r Blieje

Blieve lache...8)

DeWitte

das schun, goeiemiddag
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

!@#$%^&**%$!@#$%^&*&^%$#@!@#$%^&*( bedankt CJIB voor weer een brief van jullie, heb daar NIET om gevraagd, verstuur die rotzooi dan ook niet naar mijn adres.!@#$%^&!@#$%^&*!@#$%^&*!@#$%^&*#$%^&
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Timeeh

Citaat van: Road Racing Tonnie op 07 augustus, 2009, 12:28:31
!@#$%^&**%$!@#$%^&*&^%$#@!@#$%^&*( bedankt CJIB voor weer een brief van jullie, heb daar NIET om gevraagd, verstuur die rotzooi dan ook niet naar mijn adres.!@#$%^&!@#$%^&*!@#$%^&*!@#$%^&*#$%^&

Fanmail??  :evil:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Jos_Merkelbeek

Citaat van: Road Racing Tonnie op 07 augustus, 2009, 12:28:31
!@#$%^&**%$!@#$%^&*&^%$#@!@#$%^&*( bedankt CJIB voor weer een brief van jullie, heb daar NIET om gevraagd, verstuur die rotzooi dan ook niet naar mijn adres.!@#$%^&!@#$%^&*!@#$%^&*!@#$%^&*#$%^&
Niet leuk nee :evil:
Maar met zo'n nickname heb je wel je image hoog gehouden  :D
Bij mij zit die poat van het CJIB gewoon ingecalculeerd bij het jaarlijkse standaard motorbudget.
BMW 1150 GSA,  transalp op nopjes

Gassie

 ;) dat krijg je met die oudere op de weg of ze rijden te langzaam of te snel  :-X
KTM SMT 2011

Timeeh

Citaat van: Gassie op 07 augustus, 2009, 16:06:54
;) dat krijg je met die oudere op de weg of ze rijden te langzaam of te snel  :-X

:-X :schater:

Yvil

Ik heb maar even het mailte dat ik naar hart v nl enz heb gestuurd hierheen gekopieerd
omdat ik het niet nog eens il typen. Is nogal moeilijk momenteel  :cry:

Mochten jullie nog hulpmiddelen tot jullie beschikking hebben die ons op wat voor manier
dan ook kan helpen dan is uiteraard alle hulp welkom. En verder lees hier maar. Ik ben kapot...



HELP, ONS KINDJE IS ONTVOERD!!!! 

Vandaag 08-08-'09 is er iets verschrikkelijks gebeurd. Onze Edel Papegaai is gestolen!!
Ze is waarschijnlijk tussen 15:15u en 15:45u meegenomen uit de zaak van mijn vriendin.
Het is in Valkenburg aan de Geul gebeurt waar nu natuurlijk zeer veel toeristen zijn die
wellicht iets gezien of gehoord hebben. Want met Kaya trek je doorgaans veel bekijks.

U moet zich voorstellen dat dit ons kindje is dat we letterlijk met babyvoeding  groot
hebben getrokken. We hoeven geen kinderen, maar in plaats daarvan hadden wij
Kaya, ons mooi edel papegaaien meisje.

Mijn vriendin en ik zijn er helemaal kapot van en zijn bereid iedere prijs te betalen om
ons meisje terug te krijgen. Ze is nu 7 maanden oud en begon net wat zelfstandiger te
worden. Ze gaat iedere dag mee naar de dierenspeciaalzaak van mijn vriendin waar ze
natuurlijk het lievelingetje van vele klanten is. Dit is ook de plek waar ze nu verdwenen
is.

Ik hoop dat jullie er aandacht aan willen besteden omdat ik bang ben dat mijn vriendin
er helemaal niet overheen gaat komen als we haar niet terug krijgen. Hoe ik er zelf mee
om moet gaan weet ik nog niet. Ik zit nu in ieder geval met tranen in mijn ogen dit te typen.

We hebben uiteraard meer foto's mocht u deze willen zien/gebruiken.

Ik smeek u om ons te helpen en er aandacht aan te besteden want we zijn helemaal
radeloos. Al zal ik u dat nooit zo duidelijk kunnen maken via deze mail. We zijn overal
langs geweest en mijn vriendin Saskia is op dit moment nog foto's op aan het hangen
hier in de omgeving. Ook de politie is er al van op de hoogte.

Als iemand iets weet, hoort of ziet dan zouden wij dit dolgraag horen en mocht het
er toe leiden dat we Kaya terug krijgen zal daar zeker een beloning aan vast hangen!!

We zijn ook zo bang dat ze bij iemand is die er geen verstand van heeft en haar niet
de zorg en liefde geeft die ze verdient en nodig heeft. Ze moet dagelijks vers fruit hebben
want edelpapegaaien zijn echte fruiteters die een speciaal dieet nodig hebben. Maar aan
avocado kan ze juist weer dood gaan!! Ook moet ze regelmatig onder de douche.

Ik denk dat mensen niet door hebben dat ze een gezinslid meenemen waar wij en Kaya
helemaal kapot aan gaan!!

Tenslotte nog het volgende. Ze is bijna helemaal rood met een blauwe buik en heet zoals
gezegd Kaya.

Mijn naam is Yvo Verheijden en ben te bereiken op nummer 06-39213775


Met vriendelijke groet,

Yvo Verheijden

Yvil


Road Racing Tonnie

Yvo, heel veel sterkte met het terugvinden (krijgen) van jullie geliefde, kan mij daar alles bij voorstellen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

crazy j

yvo

good luck jong heb de mail op hyves gelezen en vind het ook niet normaal

k zal hem ook naar iedereen doorsturen en zal duimen voor je
living the life the way it comes