Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

crazy j

ooow  dat heeft ie thuis nog niet verteld dat ie vergeten was z'n schijfrem slot eraf te halen.

maarja nja vandaag 2dagen na m'n 'ongeluk' ik heb gelukkig nog steeds nergens last van
alleen een blauwe plek op me been die van groot naar groter gaat
das wel minders.
zometeen maar eens bellen met de verzekering want daar was zaterdag niemand bereikbaar.
en morgen middag eens langs derkx kijken of hij de brommert al heeft na gegeken en wat er dan allemaal aan is.

living the life the way it comes

the Stig

succes met de afhandeling en idd goed dat je zelf "niks" hebt.

Schijfremslot vergeten is me ook 1 keer gebeurt daarna meteen zo'n felgekleurde kabel gehaald, want ik ken mezelf  :-X

Gassie

 :yes6rs: heb ik ook gehaal maar ligt nu hier in de la omdat ik hem toch nooit eromheen hang
KTM SMT 2011

speedy

Die van mij begint gelijk te loeien als ik mijn motor van de standaard afzet en ik hem vergeten heb.
Detail in Beeld - Passion For Light

Road Racing Tonnie

Ja hoor, het is weer zover, vandaag weer een brief v/d CJIB ontvangen, dat is de derde al dit jaar.
Vorige week Zondag op de terugweg van Assen met de auto, 134 inplaats van 120 km p/u, het wordt er allemaal niet leuker op, zeker niet v.w.b het motorrijden, ik ben alleen maar bezig om verdachte auto,s, en verscholen lasermannetjes op te sporen :cry: :-X
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Timeeh


the Stig


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Wat is de huidige score voor 2009. Dit is toch niet de eerste als ik me niet vergis.
Smells like rubber

Yvil

Citaat van: Steefke™ op 30 september, 2009, 21:26:28
Wat is de huidige score voor 2009. Dit is toch niet de eerste als ik me niet vergis.

Citaat van: Road Racing Tonnie op 30 september, 2009, 15:42:32
Ja hoor, het is weer zover, vandaag weer een brief v/d CJIB ontvangen, dat is de derde al dit jaar.
Vorige week Zondag op de terugweg van Assen met de auto, 134 inplaats van 120 km p/u, het wordt er allemaal niet leuker op, zeker niet v.w.b het motorrijden, ik ben alleen maar bezig om verdachte auto,s, en verscholen lasermannetjes op te sporen :cry: :-X

:roll:




;)

@Nippon

#1285
Vandaag was ik op de werkplaats bij de jongens , ik denk ach... laat ik maar eens wat doen, beetje lassen, zagen, rommel opruimen  :roll:
Nu heb ik de pech dat ik ook praktijkopleider ben je kent dat wel, leerjongens van school iets in de praktijk bijbrengen en pleisters uitdelen  :roll:
nu liep er een rond met z'n handen op zak  :evil:

ik zeg jong laat die haan los

kijkt 'ie me aan als een botsauto  :roll:

ik stap morgen maar weer in de auto  :yes6rs:

De Sjeng

G*&%$##dverdomme, gisteren de voetpakking van de HD stukgereden!! Einde van mijn motorseizoen!! Kijken hoe ik dit weer ga oplossen.En aangezien de bandjes van mijn all weather bike ook op zijn(en deze dus niet laat vervangen gezien kosten HD)is het dus motorloos
K*T, F*ck, Damned, G*dverdomme, baal als een stekker.Het seizoen is in principe toch afgelopen, maar de wetenschap dat je hem(HD) niet effe uit de garage kan sleuren als het effe droog is. Heb ik al gezegt dat het K*T is!!   
Als iemand wil sponsoren, geld overmaken naar mijn rekening.
(of stuur mij antidepressieva)
:cry:
God Forgives, I Don't

DeWitte

2 nw bandjes is toch niet het einde vd wereld? kwestie van ma d'r pinpas af nemen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: De Sjeng op 10 oktober, 2009, 11:42:43
G*&%$##dverdomme, gisteren de voetpakking van de HD stukgereden!! Einde van mijn motorseizoen!! Kijken hoe ik dit weer ga oplossen.En aangezien de bandjes van mijn all weather bike ook op zijn(en deze dus niet laat vervangen gezien kosten HD)is het dus motorloos
K*T, F*ck, Damned, G*dverdomme, baal als een stekker.Het seizoen is in principe toch afgelopen, maar de wetenschap dat je hem(HD) niet effe uit de garage kan sleuren als het effe droog is. Heb ik al gezegt dat het K*T is!!   
Als iemand wil sponsoren, geld overmaken naar mijn rekening.
(of stuur mij antidepressieva)
:cry:

je hebt toch niet je carteronluchting verstopt zitten of afgestopt
trouwens alle Harly's zweten op de voet, althans alle die ik gezien heb  ;)

De Sjeng

Citaat van: BoxerQ op 10 oktober, 2009, 13:52:54
Citaat van: De Sjeng op 10 oktober, 2009, 11:42:43
G*&%$##dverdomme, gisteren de voetpakking van de HD stukgereden!! Einde van mijn motorseizoen!! Kijken hoe ik dit weer ga oplossen.En aangezien de bandjes van mijn all weather bike ook op zijn(en deze dus niet laat vervangen gezien kosten HD)is het dus motorloos
K*T, F*ck, Damned, G*dverdomme, baal als een stekker.Het seizoen is in principe toch afgelopen, maar de wetenschap dat je hem(HD) niet effe uit de garage kan sleuren als het effe droog is. Heb ik al gezegt dat het K*T is!!   
Als iemand wil sponsoren, geld overmaken naar mijn rekening.
(of stuur mij antidepressieva)
:cry:

je hebt toch niet je carteronluchting verstopt zitten of afgestopt
trouwens alle Harly's zweten op de voet, althans alle die ik gezien heb  ;)


Kan het geen "zweten" meer noemen.
God Forgives, I Don't