Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: De Sjeng op 10 oktober, 2009, 15:07:32
Citaat van: BoxerQ op 10 oktober, 2009, 13:52:54
Citaat van: De Sjeng op 10 oktober, 2009, 11:42:43
G*&%$##dverdomme, gisteren de voetpakking van de HD stukgereden!! Einde van mijn motorseizoen!! Kijken hoe ik dit weer ga oplossen.En aangezien de bandjes van mijn all weather bike ook op zijn(en deze dus niet laat vervangen gezien kosten HD)is het dus motorloos
K*T, F*ck, Damned, G*dverdomme, baal als een stekker.Het seizoen is in principe toch afgelopen, maar de wetenschap dat je hem(HD) niet effe uit de garage kan sleuren als het effe droog is. Heb ik al gezegt dat het K*T is!!   
Als iemand wil sponsoren, geld overmaken naar mijn rekening.
(of stuur mij antidepressieva)
:cry:

je hebt toch niet je carteronluchting verstopt zitten of afgestopt
trouwens alle Harly's zweten op de voet, althans alle die ik gezien heb  ;)


Kan het geen "zweten" meer noemen.

alez...
zit niks spannends aan om depri van te waere
zoaterdig murge sleutelen..nuuj pakkingske ertusje ..kloar..varuh..
kump good

en angers ff bendjes scoruh en de HD van de winter op dien gemaak doon

;)

De Sjeng

#1292
 heb nu alles schoongemaakt en ga dan eens rijden. Eens kijken waar het precies uitkomt.
God Forgives, I Don't

Joepie1958

Ik gok even dat het uit het blok komt :-X
Veel succes met de inspectie, vielleicht halb so Schlimm :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Yvil

#1294
Vandaag even bij MotorCenter Venlo binnen gelopen. Mooie zaak hebben ze daar  :yes6rs:
Ik moest daar voor mn werk in de buurt zijn en ben eens rond gaan kijken voor Sas (en
natuurlijk stiekem voor mijzelf).

@ Dwars: Je maakt wel een indruk op mensen he. Ze kennen je allemaal  :mrgreen:

Ik heb toevallig met die kerel gepraat die de KTM aan jou heeft verkocht en de
Varadero heeft ingeruild. Goeie kerel volgens mij, niet?

Maar zeker de moeite waard om daar eens heen te gaan als je op zoek bent naar
een nieuw bike. Zeer schappelijke prijzen volgens mij en jou ervaring met hen is
positief, of niet Dwars?

DeWitte

ik laat overal een goeie indruk achter, ben ne nette miensch :mrgreen:

maar idd, MotorCenter Venlo maakte op mij een gedegen indruk. Ik vind het alleen beetje ver voor garanties en beurten. maar aangezien de KTM wereldwijde garantie heeft mag ik gaan en staan waar ik wil: dus in mijn geval ga ik na Wurselen (D)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Gassie

KTM SMT 2011

DeWitte

ik ben tegen :yes6rs:, dat ze het maar zoals vroegah openbare weg maken, kunnen we nog eens Eau Rouge volle gaaz omhoog pakken met de brommert zoals toen.  :worship-cool:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

ik ook. kheb de link ook gelijk ff naar m'n kennissen doorgestuurd. :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

Citaat van: De Sjeng op 12 oktober, 2009, 09:51:34
heb nu alles schoongemaakt en ga dan eens rijden. Eens kijken waar het precies uitkomt.


En Sjeng, ben je al achter het euvel van de lekkage?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

#1301
Zal effe het gehele verhaal vertellen;
Karl vertelde mij dat hij niets kon vinden, had er mee gereden, liep gewoon goed. Nergens meer lekkage te ontdekken.(was toch behoorlijk hoeveelheid toen) kon hem gaan halen, kosten nul!! Dacht zelf dat hij "ergens"(weet niet meer waar hij zij) wat olie had opgebouwd, en toen uitgekotst. Ik weer blij, paar honderd euro bespaard. Dit is nu het verschil tussen karl en de dealer, deze had er gewoon nieuwe pakkingen opgegooid en was ik 5 a 600euro kwijt geweest.
Thanks to karl!!
God Forgives, I Don't

HD4ever

Der Sjeng had dus weer een mazzelke  :mrgreen:

( Harleys don't leak, they mark their spot )

grtz. ElectraWillem  ;)
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Heb net voor het eerst in 9 en een half jaar de voorkant van de auto een "facelift" gegeven  :evil:

Het kon ook niet anders of het was op de achterkant van een Volvo (no hard feelings voor mensen hier, maar niet
mijn favourit medeweggebruikers  :-X). Mevrouw zag de persoon die ze op moest gaan pikken op de stoep lopen en
trapte zonder verder enige waarschuwing op de rem. Normaal gesproken mag dat geen probleem zijn, maar mijn fout
was dat ik nog stof van het schuren (in het nieuwe huis) in mijn ogen had en net een ff een seconde  door mijn ogen
wreef.

Dus dat is mooi klote... Was maar met een 45 a 50 km/h, maar de bumper staat wat vreemd, een lichtunit hangt los,
gril naar de klote en een lelijke vouw in de motorkap. Damn wat een schade voor een relatief zachte klap!!! gelukkig
geen geactiveerde airbag.

Ik baal iig ontzettend en ga me maar ff douchen en een pintje op de bank nuttigen  :?

Geluk bij een ongeluk is dat we allrisk verzekerd zijn...