Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 27 november, 2009, 10:33:40
Citaat van: QuattroFrits op 26 november, 2009, 18:06:57
Ik kreeg een half uur geleden precies zo'n zelfde verhaal te horen, vandaar de vraag naar de naam.
iedereen bedankt voor de steun  en frits de vriendin van mijn broer heet inderdaad ramona


Meer toeval bestaat volgens mij niet meer, ik ken haar al diverse jaren omdat ze een heel goede vriendin van mijn nichtje Kelly is.
Ook ik vind dit allemaal heel sneu en dus nogmaals gecondoleerd voor de hele familie.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

crazy j

Citaat van: QuattroFrits op 27 november, 2009, 18:09:00
Citaat van: crazy j op 27 november, 2009, 10:33:40
Citaat van: QuattroFrits op 26 november, 2009, 18:06:57
Ik kreeg een half uur geleden precies zo'n zelfde verhaal te horen, vandaar de vraag naar de naam.
iedereen bedankt voor de steun  en frits de vriendin van mijn broer heet inderdaad ramona


Meer toeval bestaat volgens mij niet meer, ik ken haar al diverse jaren omdat ze een heel goede vriendin van mijn nichtje Kelly is.
Ook ik vind dit allemaal heel sneu en dus nogmaals gecondoleerd voor de hele familie.
kun je wel zeggen dat er meer toeval niet bestaat
want t toeval wil dan ook nog dat vanavond in t ziekenhuis kelly en roel ook daar waren :) en dat ik met roel de vriend van kelly vorig jaar bij in klas zat bij 1 vak en dat ik hem altijd bij roda zie

maarja nogmaals iedereen bedankt voor de steun. t gaat met iedereen weer wat beter er is zelf vandaag weer een klein beetje gelachen maar je moet wel om er toch het beste en het mooiste ervan te maken
living the life the way it comes

Steefke™

#1338
Gecondoleerd :(.  

Xen kleine kerel jammer genoeg is het leven niet altijd even eerlijk. Rust in vrede.
Smells like rubber

Mounty

Wie kent dat ook? Altijd voor iedereen klaar staan en bijvoorbeeld de computer repareren.... en je eigen computer heeft ook hard onderhoud nodig maar daar heb je dan geen of te weinig tijd voor..

Zo had ik vandaag wel ff wat tijd om eens een beetje op te schonen. De partitie van win7 was wat klein en die wilde ik vergroten. Dit lukte goed, totdat de pc opnieuw opgestart moest worden en een Harddisk I/0 fout zich voor deed, alles kwijt. Dan gebruik ik toch ff de herstelschij en de backupschijf om alles weer terug te zetten.... helaas.

Ach ja, geen probleem dan instaleer ik win7 wel opnieuw... geen schijf aanwezig zegt de pc.?? ow, daar is wat goed fout gegaan.
Nou, na een aantal uurtjes klooien, Vista erop weten te krijgen en vandaaruit windows7 weer erop kunnen zetten.
Eindelijk weer aan de praat. heeft me toch wel wat grijze haren opgelevert en meerdere hartritme stoornissen..

Volgende keer laat ik het zo.. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

crazy j

dat is ook iets waar je wild van wordt

trouwens ron nog bedankt voor je hulp met de mp4 het probleem is er nog maar ik heb die laatste dingen waar we het via mail overhadden nog niet bekeken omdat mijn hoofd er niet echt naar staat op t moment

zou iemand van de forum leden me kunnen helpen met het plaatsen van de rouwbrief op t forum ik ben zelf niet zo'n held met het plaatsen van foto's en dergelijke
living the life the way it comes

Mounty

snap ik..

enne die rouwbrief kan ik wel voor je plaatsen, alleen ff vragen of die hier kan/mag..Modjes ?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

d'r Blieje

Vanochtend bijna de TransAlp in de zijkant van een polo geparkeerd!
Een GVD-dese KZ vond de file te lang worden en keerde op de weg. Daar kwam echter een motor aangereden die de knalkop niet gezien had  :guns:
Ik kwam op minder dan een meter van die baggepater tot stilstand... m'n koplamp had z'n verkeskop vol in 't licht.
Na vele duidelijke verwensingen van mijn kant rijdt die sump z'n koekblik een halve meter achteruit en gebaard als volleerd verkeersregelaar dat ik voor-langs mag passeren  :fuckyou:
Ik heb hem nog met een vriendelijke schop tegen z'n voorwiel bedankt en ben verder gereden  :banghead4rv:

Zo... ik moest 't ff kwijt  ;)
Blieve lache...8)

DeWitte

vw rijders  :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh


Gassie

 :-X hoort seat ook niet bij dat vw concern  :mrgreen:
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Gassie op 03 december, 2009, 17:12:32
:-X hoort seat ook niet bij dat vw concern  :mrgreen:

:yes6rs:  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Motzippaldy

Proud on the South  

QuattroFrits

Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away