Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: Timeeh op 12 december, 2009, 09:10:06
Citaat van: Joepie1958 op 11 december, 2009, 22:27:31
Mijn dochter heeft al een John Deere Gator 6X4 :shock: :shock:

Die zijn vet!!  :lol:

Als ze gepoetst zijn niet meer.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Op de zaak hebben ze schroeven in de banden gereden zowel prive als bedrijfswagens, dus ze zoeken op 't bedrijfsterrein of er nix ligt  :roll:

dus ik vraag en Mädels wat zoeken we ?  :lol:

ik zeg die liggen hier niet maar bij de stoplichten naast Atu hele lange en heel veel  :roll:

vragen ze aan mij " waarom zie jij ze wel en wij niet "

ik zeg dat komt omdat ik als motorrijder toch iets anders naar een wegdek kijk als jullie  :rofl:

:mrgreen:

Busaberke

Burgemeester Leers (Maastricht) stapt op



Yessssss!!!!!   :yeah: :yeah:
Ik heb heb de discussie rond Leers met spanning gevolgd in de hoop dat ze 'm er uit zouden trappen, maar hij heeft de eer aan zichzelf gehouden.
In het begin van z'n ambtstermijn vond ik nog wel dat 'ie goed bezig was, maar toen hij zich begon te bemoeien met treinen en koffieshops ten koste van de omliggende gemeenten, ging het helemaal fout.
Het positieve voor hem is natuurlijk dat 'ie nu toch weer uitgebreid in de media staat, daar kickte hij altijd al op  :lol:
doeoeoeii!!! :woohoo:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

De Sjeng

#1368
Citaat van: Busaberke op 14 januari, 2010, 12:12:33
Burgemeester Leers (Maastricht) stapt op



Yessssss!!!!!  :yeah: :yeah:
Ik heb heb de discussie rond Leers met spanning gevolgd in de hoop dat ze 'm er uit zouden trappen, maar hij heeft de eer aan zichzelf gehouden.
In het begin van z'n ambtstermijn vond ik nog wel dat 'ie goed bezig was, maar toen hij zich begon te bemoeien met treinen en koffieshops ten koste van de omliggende gemeenten, ging het helemaal fout.
Het positieve voor hem is natuurlijk dat 'ie nu toch weer uitgebreid in de media staat, daar kickte hij altijd al op  :lol:
doeoeoeii!!! :woohoo:

Ik vindt het bijzonder spijtig dat hij weg is!  :cry:, heeft bijzonder veel klaar gekregen o.a vinkenslag, fam krijnen, drugsbeleid, en wat betreft omliggende gemeenten, deze moeten zich maar eens gaan realiseren dat ze niets meer of minder dan buitenwijken van maastricht zijn(We Are sjengen. Resistance is futile. Prepare to be assimilated.)
God Forgives, I Don't

DeWitte

opgeruimd staat netjes, nu die Balkenende ook nog> stelletje weekdieren van ut CeeDeeAaa: zoals de wind waait waait m'n vestje en hoe wordt ik er zelf beter van. Integere leiders? Hufters imo. Mja wat krijg je dalijk> die geblondeerde haatzaaiende amoebe uit Venlo, dus van de regen in de drup........
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

Ik had deze al geschreven toen ik zag dat de Dhr. Dwars® mij nog gauw voor was, toch blijft dit mijn reactie

Voor mij had hij mogen blijven :oops:
Maastricht is nu weer stuurloos, zal wel weer een zooitje worden, hopelijk vragen ze Wilders om burgemeester te worden, dan hebben we tenminste wat :twisted:
Of Martin Eurlings :lol: :lol: en dan Leers naar Valkenburg :D
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

DeWitte

ja Wilders naar Maastricht als burgervader :rofl: "Die endlösung" voor sjengenland :-X
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: De Sjeng op 14 januari, 2010, 14:24:13
Ik vindt het bijzonder spijtig dat hij weg is!  :cry:, heeft bijzonder veel klaar gekregen o.a vinkenslag, fam krijnen, drugsbeleid, en wat betreft omliggende gemeenten, deze moeten zich maar eens gaan realiseren dat ze niets meer of minder dan buitenwijken van maastricht zijn(We Are sjengen. Resistance is futile. Prepare to be assimilated. We will add your biological and technological distinctives to ours)

jij leest de verkeerde fora ...  :-X
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

karz

Ik ben geen Sjeng dus heel erg heb ik me er niet mee bezig gehouden.
Ik had toch wel het idee dat Leers wat meer zijn nek uitstak dan anderen, als daar mediageilheid aan ten grondslag lag, so be it.
Whatever floats your boat.

Een burgemeester is geen burgemeester voor omliggende gemeentes dacht ik.
Als die last van hem hadden dan ligt dat volgens mij aan hun eigen burgemeesters , of de landelijke politiek ?  :dunno:

Ik vind het een sneue bezigheid, tik op de vingers ok, maar move on man.
Ook dat gedoe met Balkenende ,  wat schieten we daar als volk nu mee op. 
Een oud rapport herkauwen en dan alle hens aan dek om proberen 'de leider' van de troon te stoten
De belangrijkste bezigheid in een apenkolonie doorgaands, maar wat 'kost' dat eigengeile gemekker de belastingbetaler.
Al dat volk op de been in de 'onregelmatige' uurtjes.
Als het om politieke posities gaat is iedereen aan boord en worden er spijkers met koppen geslagen.
Werden andere zaken maar zo kordaat aangepakt , zowel landelijk als op gemeentelijk niveau.
Het lijkt erop dat elkaar onderuithalen meer prio heeft dan wat dan ook in dit land.

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

Klopt wel, stelletje aasgieren zijn ut. Maar wees nu eerlijk wat voor "soort" leiders hebben wij nu eigenlijk. Zum kotsen die kupkes, Tja een wijs man zei ooit "elk volk krijgt de leider die het verdiend". Balkenende is een mooi voorbeeld> smst wel met Jantje Smit omdat dat mokkel ervandoor is met een voetballer :-X. Maar toont geen ruggegraat om de Dalai Lama te ontvangen. Die lutser kan ik iig niet serieus nemen. Mja wie zou het wel zou moeten doen?  :roll:

en in het kader van de beste stuurlui>


Ik heb geen tijd :mrgreen:

jij (algemeen)???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joepie1958

beste stuurlui idd., maar voor die salarissen krijg je toch niks beters, een beetje ict-er met wat lef neemt 2 tot 3 x zoveel mee naar huis, en als het mis gaat? bugs in de besturingssoftware en die komt van Bill Gates en die is met die rommel tenslotte ook heftig stinkend rijk geworden :-X
Dan wil ik het nog niet hebben over commissarissen van bedrijven als Unilever, Shell, DSM, en al die andere multi's die miljoenen aan die mannen geven voor adviezen die het ook niet zijn maar uit een goed hart (en een gevulde beurs) komen :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Timeeh

Over Bill Gates gesproken...
http://www.youtube.com/watch?v=er8g6D_PqvY

Hij blijft leuk!  :lol:

Desmo-devil

Natuurlijk heeft Leers ook de nodige dingen fout gedaan, maar ik het het grootste respect voor de manier waarop hij echte belangrijke en moeilijke zaken heeft durven aanpakken en ook heeft doorgezet. Ik denk dat het voor Maastricht een grote aderlating is. Nee zo een als Houben van te voren daar trek je volle zalen mee. Ik vind het spijtig.

karz

Ik denk eigenlijk dat we dhr. Leers nog wel terug gaan zien op een prominentere plek dan burgemeester van Maastricht.

Wellicht was dit gedoe wel een buitenkans om met opgeheven hoofd te vertrekken, klinkt in ieder geval beter dan, 'ik ga Maastricht verlaten voor een betere job , de mazzel'.

Nu zegt zijn achterban 'wat jammer dat ie gaat' en anders was het misschien 'we worden gedumpt voor de betere deal'.

Voor het stemmen al zeggen dat je ermee stopt,  voorkomt in ieder geval dat je tòch mag blijven.







sometimes the same is different, but mostly it's the same.

d'r Blieje

Citaat van: Desmo-devil op 15 januari, 2010, 15:12:11
Natuurlijk heeft Leers ook de nodige dingen fout gedaan, maar ik het het grootste respect voor de manier waarop hij echte belangrijke en moeilijke zaken heeft durven aanpakken en ook heeft doorgezet. Ik denk dat het voor Maastricht een grote aderlating is. Nee zo een als Houben van te voren daar trek je volle zalen mee. Ik vind het spijtig.

Wat heb ik nou weer gedaan?  :cry:
Blieve lache...8)