Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

QuattroFrits

Citaat van: d'r Blieje op 16 januari, 2010, 17:50:18
Citaat van: Desmo-devil op 15 januari, 2010, 15:12:11
Natuurlijk heeft Leers ook de nodige dingen fout gedaan, maar ik het het grootste respect voor de manier waarop hij echte belangrijke en moeilijke zaken heeft durven aanpakken en ook heeft doorgezet. Ik denk dat het voor Maastricht een grote aderlating is. Nee zo een als Houben van te voren daar trek je volle zalen mee. Ik vind het spijtig.

Wat heb ik nou weer gedaan?  :cry:

Het verwachtte,


hier een reactie geplaatst.  :twisted:  ;)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Och Ja, ik zie het zo er is een tijd van komen en een tijd van gaan. Ik vrees dat we Leers nog een keer in Den Haag gaan tegenkomen.
Smells like rubber

B-Witch

Nog eventjes en dan krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning in Echt. :yeah:
(tsja HD4ever, tis gedaan met de rust in de buurt, kom een straatje van je vandaan wonen) :mrgreen:
Ik verheug me er echt op om daar mijn eigen paleisje van te maken.
Echter heeft dit huis wel een minpuntje.... er moet dus ALLES geschilderd en of behangen worden.
Van boven tot beneden, alle deurstijlen, deuren wanden ect moeten aangepakt, vinyl gelegd boven, trap moet gelakt en beneden mag dan nog een laminaatvloertje gelegd worden... pffff  :confused:
en OW ja, de tuin moet zodra het voorjaar wordt ook op de schop, terras leggen, alle borders vervangen door grasmatten (tsja ik heb een voetballer in huis).
Ik zal dus komende tijd heel wat minder online zijn vrees ik  :?

Nou ja dit is wel weer goed om mijn "klus"technieken bij te schaven  :-X
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Citaat van: Suzuki-Girl© op 20 januari, 2010, 21:10:02
Nog eventjes en dan krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning in Echt. :yeah:

Proficiat.  :thumbsup:

Had ik wat meer tijd dan ik kon ik je wel een handje komen helpen. Ben zo druk met het baasje uithangen, helaas is 24 uur nu al te weinig.
Smells like rubber

Mounty

proficiat meid, veel geluk etc in je nieuwe woning.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Ben ook net klaar met dit alles en heb er ff genoeg van anders kwam ik je wel een handje helpen  :mrgreen:

HD4ever

Citaat van: Suzuki-Girl© op 20 januari, 2010, 21:10:02
Nog eventjes en dan krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning in Echt. :yeah:
(tsja HD4ever, tis gedaan met de rust in de buurt, kom een straatje van je vandaan wonen) :mrgreen:
Ik verheug me er echt op om daar mijn eigen paleisje van te maken.

Pffff, heb ik weer  ???  Een paleisje bij mij om de hoek? Het moet niet veel gekker worden! Het was een leuk aso buurtje hier met al dat motortuig, en nu komt madam het nivo hier omhoog brengen? :-X  :rofl: :schater:

Gefeliciteerd met je nieuwe huisje !! :yes6rs:  :woohoo:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Citaat van: HD4ever op 22 januari, 2010, 16:59:19
Citaat van: Suzuki-Girl© op 20 januari, 2010, 21:10:02
Nog eventjes en dan krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning in Echt. :yeah:
(tsja HD4ever, tis gedaan met de rust in de buurt, kom een straatje van je vandaan wonen) :mrgreen:
Ik verheug me er echt op om daar mijn eigen paleisje van te maken.

Pffff, heb ik weer  ???  Een paleisje bij mij om de hoek? Het moet niet veel gekker worden! Het was een leuk aso buurtje hier met al dat motortuig, en nu komt madam het nivo hier omhoog brengen? :-X  :rofl: :schater:

Gefeliciteerd met je nieuwe huisje !! :yes6rs:  :woohoo:

:rofl: Brengt een beetje variatie in de buurt.. hoop alleen dat ik weer snel tot het motortuig behoor  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: Suzuki-Girl© op 20 januari, 2010, 21:10:02
Nog eventjes en dan krijg ik de sleutel van mijn nieuwe woning in Echt. :yeah:
(tsja HD4ever, tis gedaan met de rust in de buurt, kom een straatje van je vandaan wonen) :mrgreen:
Ik verheug me er echt op om daar mijn eigen paleisje van te maken.
Echter heeft dit huis wel een minpuntje.... er moet dus ALLES geschilderd en of behangen worden.
Van boven tot beneden, alle deurstijlen, deuren wanden ect moeten aangepakt, vinyl gelegd boven, trap moet gelakt en beneden mag dan nog een laminaatvloertje gelegd worden... pffff  :confused:
en OW ja, de tuin moet zodra het voorjaar wordt ook op de schop, terras leggen, alle borders vervangen door grasmatten (tsja ik heb een voetballer in huis).
Ik zal dus komende tijd heel wat minder online zijn vrees ik  :?

Nou ja dit is wel weer goed om mijn "klus"technieken bij te schaven  :-X



bohhh... kreeg 't spaans benauwd  :lol: het huis naast me is pas verkocht
ik denk  :roll: 't zal toch niet ..... :-X


veel succes met klussen  :mrgreen:

B-Witch

Ik ben anders een hele fijne buurvrouw hoor  :mrgreen:

Net even langs het huis gereden.
Er stond toen ik ging kijken een aanbouwtje achter, een bouwval dat ooit een keer zelfgemaakt is door de vorige bewoners.
Een schuur met asbest beplating en een hondenren  :roll:
Het huis zou ik overnemen incl rolluiken en zonwering, ik had daar een fatsoenlijke prijs voor geboden, op voorwaarde dat alle bouwsels weg moesten (de schuur en de hondenren moesten al weg van de woningstichting)
Nu waren ze alles aan het weghalen...incl de rolluiken  :roll:
Natuurlijk onder het motto van: als je die bouwval niet accepteert, krijg je niks  :roll:
Ik geef er niets om, spaart me weer geld, en hang ik gewoon rolgordijntjes voor de zon buiten te houden op  :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Soortgelijk verhaal heb ik ook gehad met mijn eerste appartementje.
We konden het met de vorige huurders niet eens worden over de overname van de vloerbedekking en wat andere zaken.
Radicaal als ik dan ben heb ik gezegd dat ze de hele zooi konden houden en dus moesten meenemen. Dat betekende voor hun dus ook het verwijderen van gelijmde vloerbedekking op de trap enz.
Toen wij er kwamen bij de overdracht was inderdaad alles weg, maar waren ook de deurbel verbrand, de trap verkloot, de muren bekrast en met viltstift beschreven enz.

Sommige mensen  :roll:

Achteraf waren we er wel blij mee, want wij hebben toen alles kunnen (laten) maken zoals wij het wilden.
Succes met alles.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Road Racing Tonnie

!@#$%^&*(()!@#$%^&*(!@#$%^&*(!@#$%^&*(!@#$%^&*!@#$%^&

Wat ben ik boos, gisterenavond een gezellig etentje gehad met diegene waarvoor ik de Quadverhuur doe, komen wij om 23.00 uur thuis, belt onze dochter, totaal overstuur, is er bij hun ingebroken, flatscreen weg, video, mp3 speler, 2 goede fietsen, ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn onze dochter haar met zuurverdiende centjes, auto.
Vanmorgen hun uiteraard een bezoek gebracht, en de stemming was nog erg triest, uiteraard probeer je dan als ouder, hun moed in te spreken, en hun ook een toezegging doen v.w.b ;) :yes6rs: het gestolen goed, want om een kind te zien lijden, is het ergste wat je kan overkomen toch.
Ik hoop dat die gasten, nou vul het zelf maar in :-X :yes6rs:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Timeeh

Nou, gaat lekker hier op het forum met het 'lenen' van spullen aan andere.
Succes met de afhandeling... En wat betreft die gaste, daar denk ik hetzelfde over!  :twisted:

DeWitte

nondeju Tonnie, sterkte met de afhandeling
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Ook in dit geval, moge de jatgrage handjes met spoed afrotten.  :evil:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.