Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

iemand verstand van draadloze modems? gdvd #$%^^&*() mijn draadloze verbinding (kpn experiabox) verbreekt ie om de haverklap, alleen met kabel aan de router krijg ik verbinding? Iemand 1uurtje tijd morgenavond???? koffie staat klaar in Eys
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Dwars® op 10 maart, 2010, 20:13:50
iemand verstand van draadloze modems? gdvd #$%^^&*() mijn draadloze verbinding (kpn experiabox) verbreekt ie om de haverklap, alleen met kabel aan de router krijg ik verbinding? Iemand 1uurtje tijd morgenavond???? koffie staat klaar in Eys
heb je het originele ww wat in de brief staat ingevoerd want mijn schoonbroer had ook steeds problemen met zijn eigen ingevoerd ww en op aanraden van de helplijn en daarna heeft ie nooit meer problemen gehad
KTM SMT 2011

Steefke™

Citaat van: Dwars® op 10 maart, 2010, 20:13:50
iemand verstand van draadloze modems? gdvd #$%^^&*() mijn draadloze verbinding (kpn experiabox) verbreekt ie om de haverklap, alleen met kabel aan de router krijg ik verbinding? Iemand 1uurtje tijd morgenavond???? koffie staat klaar in Eys

Ik heb de zelfde configuratie (KPN experiabox) maar zou zo een twee drie niet weten wat het probleem zou kunnen zijn. Mss de Experia ff opnieuw opstarten.
Smells like rubber

Mounty

Ook een ander kanaal kiezen.. niet alle apparatuur kan overweg met de hogere kanalen. als je kanaal 8 of hoger hebt dan zou ik eens 6 of lager kiezen en uittesten..
Ik zal kijken of ik straks ff langskom..koffie is nooit verkeerd. :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

thanx, ik heb nu een nw profil aangemaakt en de beveiliging aangepast en het doet het nu (voor zo lang het duurt) maar of het goed is wat ik gedaan heb  :-X kom maar gerust een bakkie doen en ff die ouwe controleren :yes6rs: :worship-cool:

(tsja zolang er geen benzine in mot of veel bier en grilworsten bij komt kijken, snap ik er niet zo veel van :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Smells like rubber

DeWitte

Ron nog niet gezien, maar ut werkt als vanouds. Ik kan dus meer als ik dacht (al was het miz toeval  :-X)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

nee, klopt... het werkt toch? was wat laat met vanalles en eigenlijk opeens te laat om ff langs te komen. :shock:
ik kom wel eens zo langs...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

KWJ (kunt waal jot) :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

crazy j

Citaat van: Dwars® op 10 maart, 2010, 20:13:50
iemand verstand van draadloze modems? gdvd #$%^^&*() mijn draadloze verbinding (kpn experiabox) verbreekt ie om de haverklap, alleen met kabel aan de router krijg ik verbinding? Iemand 1uurtje tijd morgenavond???? koffie staat klaar in Eys

ik heb ongeveer een zelfde probleem ( denk ik) want vaakgenoeg als ik gewoon op msn ben en een beetje t internetten valt ineens de draadloze verbinding weg en dan geeft de laptop aan bij verbindingen:  toegang: alleen lokaal
heb hier al een jaar last van of nog langer zelf weet het al niet meer  heb me toen er bij neergelegd toen een collega van me zei dat het aan windows vista ligt.

living the life the way it comes

QuattroFrits

Ik heb met een laptop dan weer wel en dan weer geen draadloze verbinding terwijl ik 5 tot 6 meter van de router afzit.
Als het ding eindelijk verbinding heeft, blijft deze meestal ook.
Maar ik maak me daar niet zo druk om, ik zit altijd aan de gewone computer en mijn wederhelft heeft er ook een staan en deze zijn beide via een kabeltje aangesloten en daar hebben we nog nooit problemen mee gehad.
Ik heb twee laptops, bedraad doen ze het prima en draadloos doet de ene het soms beter dan de andere, maar ik zou niet weten waar het aan ligt, de laptop of de experiabox en ze doen ongeveer overal het zelfde.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

het is veelal een probleempje met de beveiliging, of het een of ander protocol is niet 100% gelijk..
Kijk, als je twee duitsers hebt die verstaan elkaar wel , maar als je een hollander en een duitser laat praten, dan kan de hollander wel een woordje duits maar de duitser verstaat het niet helemaal....en anders om ook... dan heb je een probleempje.

Met de experiabox zijn wel meer probleempjes, en zo af en toe word er weer eentje opgelost.

overigens, met wegvallen draadloze verbinding en instellen ander kanaal kan helpen inderdaad. Welke windows-versie gebruik je? Als dat nog XP is, schakel dan eens de Wireless Zero configuration uit via MSCONFIG. (intypen in je 'uitvoeren'balk), en dan tabblad 'services'.

En natuurlijk de kanaalkeuze op een vast kanaal zetten, 6 of lager voor de zekerheid omdat de oudere wifi app. de hogere kanalen niet aankunnen.. Bij de experia staat de kanaalkeuze meestal op automatisch...

probeer het maar eens...en laat maar weten of het wat oplevert.
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Wat ook wel eens wil helpen is de firmware upgraden van de Draadloze Router.
Heb ik nu pas op het werk gedaan met een Sitecom en na de upgrade werkt het apparaat zowaar probleemloos.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

crazy j

zo en nu zit ik weer met het volgende probleem:

aangezien ik mijn brommertje graag wil verkopen had ik samen met pap besloten om de achter brug zwart te spuiten aangezien hier flink wat krassen op zaten en op 1 plaats de lak er vanaf was.
pap is hier aan begonnen hij heeft dus het achterwiel eruit gehaald en de kettingspanner ook los gehaald en alles wat eraf moet om het achterwiel eruit te halen.
hij heeft dus de achterbrug zwart gespoten en gisteren hebben we hebben we weer alles in elkaar gezet en nu komt het probleem dus
het achterwiel heeft opeens speling op de as  ??? heeft iemand een idee wat hier aan gedaan kan worden  :dunno:  ik vind het maar raar aangezien dit probleem voorheens nooit geweest is

dus .... wat te doen nu ??
living the life the way it comes

DeWitte

tsja dat zal niet door het lakken komen dunkt me? Brug demonteren en nw lager(bus) monteren lijkt me de enige remedie (of zo verkopen en hopen dat de koper het niet merkt)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away