Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

d'r Blieje

FF wat meer informatie svp...

Speling zijdelings, van links naar rechts? Dan ben je een afstandsbus verloren die links én rechts tegen het wiellager drukken. Maar dat had je al moetenmerken tijden het aandraaien van de wielmoer...
Speling vertikaal, op en neer? Wiellager stuk. Controleer de wiellagers, 3 stuks. Aan de tandwielzijde zit een lager in de "deksel met tandwiel" en een lager in de velg. Het kan zijn dat het wiellager al stuk was toen je demonteerde maar dit niet gecontroleerd/gemerkt hebt.
Blieve lache...8)

Mounty

idd...een spacer vergeten ? of verkeerd gemonteerd...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Gassie

ligt er bij meer mensen ziggo eruit
zit ik net blik op de weg te kijken alles weg zwart beeld ook via de antenne niet meer  :banghead4rv: :overkill:
KTM SMT 2011

BMWhub

wij ook  :twisted:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Yvil

Pssssssst.... Is een landelijke storing.

Niet doorvertellen  ;)





Ik ben lekker de 2 afleveringen van Topgear aan het kijken die ik vrijdag had opgenomen  :yes6rs:

Joepie1958

We hebben de Wii maar aangeworpen :D
Bowlen, Golfen, Boksen, goed voor de beweging in huis, ga dadelijk maar eens kijken of het bed er nog staat, dan klim ik daarin, vrouw slaapt al want haar wekker loopt om 04.00 uur af :oops:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Motzippaldy

Lekker rustig geen TV geen telefoon   :-X viva Ziggo  :mrgreen:
Proud on the South  

HD4ever

Waardeloze kabel TV en Digitenne is nog veel erger.  :yes6rs:
Gewoon lekker alles via de sateliet wok in HD TV bekijken  :worship-cool:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Timeeh

Bah, vandaag zo'n 95km om moeten rijden voordat ik op het werk was. Ik haat die zon  :worship-cool: :worship-cool: :lol:

Gassie

 :schater: :schater:hoe ben je dan gereden
Citaat van: Timeeh op 17 maart, 2010, 10:41:51
Bah, vandaag zo'n 95km om moeten rijden voordat ik op het werk was. Ik haat die zon  :worship-cool: :worship-cool: :lol:
KTM SMT 2011

QuattroFrits

Citaat van: Joepie1958 op 16 maart, 2010, 21:43:48
vrouw slaapt al want haar wekker loopt om 04.00 uur af :oops:

Kan die wekker dat niet alleen ??  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Timeeh

Citaat van: Gassie op 17 maart, 2010, 16:12:45
:schater: :schater:hoe ben je dan gereden
Citaat van: Timeeh op 17 maart, 2010, 10:41:51
Bah, vandaag zo'n 95km om moeten rijden voordat ik op het werk was. Ik haat die zon  :worship-cool: :worship-cool: :lol:

Hoensbroek, Nuth, Hulsberg zo binnendoor richting Epen en toen via t Belsj naar Valkenburg gereden en toen naar Mestreech

DeWitte

 :worship-cool: een goed voorbeeld doet volgen, ik ga morgenvroeg ook weer eens met de brommert ri baas (wel niet zo'n lange omweg, helaas ;))
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

ben vandaag al geweest en via ijzeren ingber en slenaken naar huis gereden
KTM SMT 2011

Timeeh

Ik moet morgen alweer erg vroeg op :P. Mag onze auto weer ophalen had 'storm'schade  :-X
Dus, daarna als het weer meezit tourtje maken  :lol: