Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

d'r Blieje

Citaat van: SuzukiLimburg op 21 maart, 2010, 15:39:58
En de gevolgen van roken...wat dacht je van de gevolgen van drinken, daar hoor je nooit iemand over.
En de gevolgen van medicijnen slikken of van slecht eten...

De discussie gaat erover dat ik geen last moet hebben van de slechte gewoontes (roken) van anderen!

Je mag drinken wat je wil, alleen wanneer het overlast gaat veroorzaken is dat wettelijk vastgelegd: 0.8 promile in het verkeer en voor de rest heet het openbare dronkeschap en mag je bij de boele je roes gaan uitslapen.
Jouw alcoholisme kan mij dan ook niet bommen, totdat ik er last van heb, en dan heb JIJ een probleem :twisted:
Met medicijnen idem. Ik heb er geen last van wanneer iemand een ongezonde gewoonte heeft om slaappillen of weet ik wat te slikken.

Maar van rokers HEB ik last. Die rook komt binnen mijn private space (en longen) en daar heb ik niet om gevraagd...

@MFL'ers: jij bent niet je  ;)
Blieve lache...8)

SuzukiLimburg

@ d'r Blieje: De discussie gaat ook niet over jou of dat jij geen last wilt hebben van anderen.
Niemand wil last hebben van een ander op geen enkel gebied, dus dat is niet de discussie wat mij betreft.

Mijn reactie kwam op de Sjeng omdat hij zegt dat hij iedere dag de gevolgen ziet van roken. Geloof mij dat drinken, slikken en spuiten minimaal net zoveel, zoniet meer schadelijke gevolgen heeft.

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

De Sjeng

Maar geloof mij de gevolgen van het roken zijn, nasty!! Maar maakt mij ook niet uit, zolang ik er maar geen last van heb of moet meeroken.
God Forgives, I Don't

DeWitte

drank slecht voor je?  :shock:

hik :confused:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Yvil

Citaat van: d'r Blieje op 22 maart, 2010, 12:56:35
wettelijk vastgelegd: 0.8 promile in het verkeer

Was het niet 0.5???  ???

d'r Blieje

#1490
Citaat van: Yvil op 22 maart, 2010, 14:09:15
Citaat van: d'r Blieje op 22 maart, 2010, 12:56:35
wettelijk vastgelegd: 0.8 promile in het verkeer

Was het niet 0.5???  ???

Joe aar kwajt rajt!
Dat absoluut 0.5! Mijn ekskuus  :oops:
Blieve lache...8)

Yvil

Zjust sjekking  ;)

Joepie1958

Sommige dagen kun je ook maar beter geen adem halen :oops: dan is de lucht zooooo slecht met pollen en luchtvervuiling :-X
En wie dat het langste volhoudt heeft gewonnen :yes6rs:
Och, het is allemaal niet gezond, alles met mate is nog het beste, 1 sigaretje, 1 pils, 1 glas witte wijn, 1 glas rode wijn, 1 sigaar, 1x pijpje stoppen, 1 glas cognac, 1 palm, 1 gulpener, 1 brand, 1 jupiler, 1 stella artois, 1 hertog jan, 1 shaggie, 1 ouwe klare, dus, met mate :mrgreen:
En met sex is dat hetzelfde :cool: 1 x met je eigen vrouw, 1 x met.............. :-X
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

d'r Blieje

Citaat van: Joepie1958 op 22 maart, 2010, 16:25:43
Sommige dagen kun je ook maar beter geen adem halen :oops: dan is de lucht zooooo slecht met pollen en luchtvervuiling :-X
En wie dat het langste volhoudt heeft gewonnen :yes6rs:
Och, het is allemaal niet gezond, alles met mate is nog het beste, 1 sigaretje, 1 pils, 1 glas witte wijn, 1 glas rode wijn, 1 sigaar, 1x pijpje stoppen, 1 glas cognac, 1 palm, 1 gulpener, 1 brand, 1 jupiler, 1 stella artois, 1 hertog jan, 1 shaggie, 1 ouwe klare, dus, met mate :mrgreen:
En met sex is dat hetzelfde :cool: 1 x met je eigen vrouw, 1 x met.............. :-X

Dit is d'r 1 in de categorie jong geleerd, oud gedaan?
Blieve lache...8)

Mixfighter

Vandaag lekker uurtje gaan rijden int Heuvelland, de Amstel Gold Race dus vergeten  :-X

Valt me op dat er schijnbaar iemand niet 1 maar een paar blikken motorrijders heeft open getrokken  :-X
Bijna allemaal in Midlife Crises verkerende ouderen of franjelgangsters... sommige nog te nut om je een blik waardig te gunnen laat staan het bekende groetende vingertje uit te steken,, dit laatste valt me al wat langer op. Na vandaag dus het voornemen gemaakt alleen nog maar mijn SS rijdende vriendjes te groeten mits den tegenligger het 1ste met het vingertje komt....  Zolang het geen Midlife Crises ouderen of franjelgangster zijn groet ik dan nog terug

:P
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


SuzukiLimburg

Heb jij SS vriendjes?  :roll:
Maar als jij wacht totdat de ander groet en de ander wacht totdat jij groet dan houdt het groeten dus al snel op.
Ik denk gewoon dat mensen het stuur nog niet los durven te laten en daarom nog niet zwaaien. Ze moeten nog wat oefenen.  :mrgreen:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: Mixfighter op 18 april, 2010, 19:46:52
Vandaag lekker uurtje gaan rijden int Heuvelland, de Amstel Gold Race dus vergeten  :-X

Amstel Gold race wat is dat kun je dat eten.  :puke:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: Mixfighter op 18 april, 2010, 19:46:52
Vandaag lekker uurtje gaan rijden int Heuvelland, de Amstel Gold Race dus vergeten  :-X

Valt me op dat er schijnbaar iemand niet 1 maar een paar blikken motorrijders heeft open getrokken  :-X
Bijna allemaal in Midlife Crises verkerende ouderen of franjelgangsters... sommige nog te nut om je een blik waardig te gunnen laat staan het bekende groetende vingertje uit te steken,, dit laatste valt me al wat langer op. Na vandaag dus het voornemen gemaakt alleen nog maar mijn SS rijdende vriendjes te groeten mits den tegenligger het 1ste met het vingertje komt....  Zolang het geen Midlife Crises ouderen of franjelgangster zijn groet ik dan nog terug

:P

Heb je nou een hekel aan mij of heeft het niets met mijn leeftijd te maken.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mixfighter

Citaat van: QuattroFrits op 18 april, 2010, 21:05:22
Citaat van: Mixfighter op 18 april, 2010, 19:46:52
Vandaag lekker uurtje gaan rijden int Heuvelland, de Amstel Gold Race dus vergeten  :-X

Valt me op dat er schijnbaar iemand niet 1 maar een paar blikken motorrijders heeft open getrokken  :-X
Bijna allemaal in Midlife Crises verkerende ouderen of franjelgangsters... sommige nog te nut om je een blik waardig te gunnen laat staan het bekende groetende vingertje uit te steken,, dit laatste valt me al wat langer op. Na vandaag dus het voornemen gemaakt alleen nog maar mijn SS rijdende vriendjes te groeten mits den tegenligger het 1ste met het vingertje komt....  Zolang het geen Midlife Crises ouderen of franjelgangster zijn groet ik dan nog terug

:P

Heb je nou een hekel aan mij of heeft het niets met mijn leeftijd te maken.
Ben jij al zo oud dan   :-X


:mrgreen:
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


DeWitte

wie gaat er nou ook rijden in het heuvelland met zulke dagen? Ik woon er midden in maar krijg het niet in mijn kop. Dus ik heb gisteren heel rustig op het terras gezeten met een stel vrienden, met niemand last gehad.  :lol:

Trouwens als ik daar mijn vinger opstak kwam de kroegbaas gelijk een verse pint Neubourg brengen :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away