Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Busaberke

Citaat van: Mixfighter op 18 april, 2010, 19:46:52
Vandaag lekker uurtje gaan rijden int Heuvelland, de Amstel Gold Race dus vergeten  :-X

Zaterdag was het al erg ... Misschien nog wel erger!
Omdat ik naar het tankstation van Wittem moest, kruiste ik enkele malen de toerversie van de AGR.
Het probleem van de toerversie is, dat al die wielrenners zonder enige vorm van begeleiding losgelaten worden en denken dat ze de weg voor zich alleen hebben.
Wat een vuile fl#%%@$!
Ze nemen met 8 man naast elkaar 2 rijbanen in beslag , schuiven ABSOLUUT NIET, en hebben een grote bek als je toetert.
Die lui halen het slechtste in mij naar boven, je zou toch met plezier een paar van die gasten op hun bek slaan, er op zeiken en hun fietsjes dubbelvouwen.  :twisted:
Het wordt hoog tijd dat de organisatoren van dit soort evenementen verplicht worden om ook de toerversies fatsoenlijk te laten begeleiden en er op gelet wordt dat ze de rest van het verkeer niet terroriseren.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

de bromsnorren hadden maar 60 bonnen uitgedeeld stond in de krant, de lafbekken. Spelen liever struikrover met een flitscamera, da's veiliger en brengt meer op.
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

De Sjeng

Citaat van: Busaberke op 19 april, 2010, 11:03:52
Citaat van: Mixfighter op 18 april, 2010, 19:46:52
Vandaag lekker uurtje gaan rijden int Heuvelland, de Amstel Gold Race dus vergeten  :-X

je zou toch met plezier een paar van die gasten op hun bek slaan, er op zeiken en hun fietsjes dubbelvouwen.  :

:stupid:
Dit blijft nog altijd mijn favotiete foto.(wichfull thinking)

God Forgives, I Don't

Toledo

Ik had gisteren een ritje gemaakt naar de ooyse polder, en de route liep ook door Groesbeek en Berg en Dal
daar ligt de zevenheuvelenweg , daar word je ook gek van dat volk.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

d'r Blieje

Zaterdag ook een rondje gemaakt.

Wel pas om 4 uur, toen waren de meeste mongolen al weer van de weg af...
Zowieso meteen het Belsj op!
Blieve lache...8)

SuzukiLimburg

#1505
Als je echt rustig door het Heuvelland wilt toeren dan moet je wachten tot het WK voetbal weer begint.
2 Jaar geleden tijdens het EK geen mens tegen gekomen toen Oranje speelde.  :cool:

Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

WK moet ik zien, dus dan heb ik geen tijd
(ik zit behoorlijk raar in elkaar voor een vrouw)  :-X

@suzukilimburg, ik had ff je post vernaggeld.. :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Joepie1958

Rijden tijdens belangrijke voetbalwedstrijden is levensgevaarlijk :oops:
Mijn overbuurjongen is een aantal jaren geleden met zijn motor verongelukt tijdens zo iets :cry:
Hij reed bij de molen tussen schimmert en beek toen een fietser plotseling overstak, hij week uit en reed vol tegen de muur die rondom de molen staat :( :( :cry: :cry:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Steefke™

Citaat van: Joepie1958 op 19 april, 2010, 21:29:15
Rijden tijdens belangrijke voetbalwedstrijden is levensgevaarlijk :oops:
Mijn overbuurjongen is een aantal jaren geleden met zijn motor verongelukt tijdens zo iets :cry:
Hij reed bij de molen tussen schimmert en beek toen een fietser plotseling overstak, hij week uit en reed vol tegen de muur die rondom de molen staat :( :( :cry: :cry:

May he r.i.p. :(

Fietsen het zou verboden moeten worden.
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Het heeft weinig met de wedstrijd te maken natuurlijk, maar toch erg vervelend om te horen van je neef.

@Suzuki-girl: Die wedstrijden kun je toch opnemen als je ze graag wil zien  :-X
Ik geef zelf weinig om voetbal, ik vind meer de gezelligheid erom heen leuk.
Maar wat ik meestal deed tijdens de eerste helft even een stukje sturen en dan de tweede helft afkijken, anders duurt zo'n wedstrijd me te lang  :roll:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Wat ben ik blij dat ik er helemaal niks van wil weten, van geen enkele sport eigenlijk.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Ik was gisteravond met Steef naar de BMX training in Landgraaf (waar de ouwe gek inmiddels de BMXtrainer uithangt). Op de training waren ook 3 gasten van een duits MXteam (2 hollanders en een schot) die voor de fun ook eens aan een training mee wilden doen. Na een paar waarschuwingen dat BMX toch echt iets anders dan motorcross is was het raak. Een van de gasten ging bij het springen onderuit. Score een gebroken sleutelbeen. Die is dus minimaal voor een week of 6 uitgeschakeld.
Smells like rubber

Timeeh

Whoehoew!!  :lol:
Eindelijk na zo'n 3maanden zonder knipperlichten te hebben gereden heb ik ze gisteren eindelijk kunnen maken! Best vervelend als jeje achtervolgelingen niet kunt zeggen waar je naartoe wil zonder je armen of benen te gebruiken!  :lol:

Yvil

Vandaag lekker met de motor naar het werk gereden  :yes6rs:
Scheelt me toch een kwartiertje rijden (i.v.m. files/stoplichten).

En laten we eerlijk zijn, het is toch wel lekker om ff uit te waaien
voordat je moet beginnen, en zeker als je klaar bent na een lange
dag!!

Heerlijk  :yes6rs:

(moge duidelijk zijn dat ik nog niet vaak met de motor naar mn werk
ben gegaan  :mrgreen:)


d'r Blieje

Citaat van: Yvil op 28 april, 2010, 09:45:14
Vandaag lekker met de motor naar het werk gereden  :yes6rs:
Scheelt me toch een kwartiertje rijden (i.v.m. files/stoplichten).

En laten we eerlijk zijn, het is toch wel lekker om ff uit te waaien
voordat je moet beginnen, en zeker als je klaar bent na een lange
dag!!

Heerlijk  :yes6rs:

(moge duidelijk zijn dat ik nog niet vaak met de motor naar mn werk
ben gegaan  :mrgreen:)



Welkom bij de club!

En 't effect van dat UITWAAIEN is in de winter nog veel groter  :yes6rs:
Blieve lache...8)