Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Timeeh

Dat ben ik dan weer helemaal met Yvil eens!  :lol:

Gassie

en je kan de kortste omweg naar huis pakken
KTM SMT 2011

DeWitte

vandaag op de terugweg met Gassie stuiten we op een "verkeersregelaar" vlakbij Mechelen ivm een fietstochtje."u mag door rijden als u de fietsers niet hindert"  :shock: ik zeg wablief? dat ze mij maar niet hinderen we zitten op de openbare weg en wil optrekken> Hij grijpt mij vast aan de bagagedrager van de motor, dus ik stap heel snel af, loop op um af en zeg um dat ie zijn poten moet thuishouden anders gaat het verkeerd aflopen daar terplekke. :evil: "ik ben verkeersregelaar" zeg ie en wijst op zijn hesje, ik zeg jij bent geen verkeersregelaar, jij bent een sukkel :schater: ik spring op de motor en rij verder. Hij haalde nog zijn schouders op naar Gassie. Miljaar was ik ff over de zeik voor die onnozelaar, had um zo wat kunnen doen.  :evil:

klotefietsers  :guns:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2010, 18:00:39
"ik ben verkeersregelaar" zeg ie en wijst op zijn hesje,

Ik vraag me af en toe af of die gasten wel weten waar ze mee bezig zijn.
Op een kruising MET verkeerslichten in werking het verkeer op één punt door laten rijden, door rood, terwijl op het andere punt het verkeerslicht op groen springt en de auto's gewoon optrekken.
De goed oplettende automobilisten wisten hier diverse ongevallen te voorkomen.
En bij fietstochten plukken ze volgens mij ergens de opvangtehuizen leeg om het verkeer te rotzooien, sorry, te regelen of zo iets.
En als je vraagt naar vergunningen of papieren, halen ze hun schouders op, "daar weet ik niks van" krijg je dan te horen.

Het wordt tijd dat er een meldpunt voor deze gevallen komt waar dan ook direct actie mee ondernomen wordt.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

crazy j

het had vanmiddag niet veel gescheeld of ik had uit pure woede de politie gebelt.

ik reed omstreeks kwart over 12 van gulpen naar wijlre. aangezien er werkzaamheden tussen gulpen en wijlre zijn moet ik via wittem rijden.
ik rij dus tussen wittem en wijlre op het lange rechte stuk na kasteel wijlre. ( ik weet de naam niet van de weg ) ik kom mooi aangereden met 50 door wittem maar iedereen bleef langzamer dan 50 rijden, ik geloof dat we rond de 40 zaten kwa snelheid. dus ik ga een stukje naar links om te kijken wat er aan de hand was toen zag ik nix bijzonders maar toen we in de bocht zaten en ik wat verder kon kijken ( aan de rechterkant) zag ik dat er een groep fietsers van ongeveer 20 man reden met erachter een busje met de gevarenlichten aan met de bedoeling van PAS OP HIER FIETSEN WIJ. nou ik was dus echt eventjes kwaad toen ik dat zag en had de neiging om daar een melding bij de politie van te doen maarja ik denk niet dat dat veel had uitgehaald.
living the life the way it comes

d'r Blieje

Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2010, 18:00:39
vandaag op de terugweg met Gassie stuiten we op een "verkeersregelaar" vlakbij Mechelen ivm een fietstochtje."u mag door rijden als u de fietsers niet hindert"  :shock: ik zeg wablief? dat ze mij maar niet hinderen we zitten op de openbare weg en wil optrekken> Hij grijpt mij vast aan de bagagedrager van de motor, dus ik stap heel snel af, loop op um af en zeg um dat ie zijn poten moet thuishouden anders gaat het verkeerd aflopen daar terplekke. :evil: "ik ben verkeersregelaar" zeg ie en wijst op zijn hesje, ik zeg jij bent geen verkeersregelaar, jij bent een sukkel :schater: ik spring op de motor en rij verder. Hij haalde nog zijn schouders op naar Gassie. Miljaar was ik ff over de zeik voor die onnozelaar, had um zo wat kunnen doen.  :evil:

klotefietsers  :guns:

Dwars ben je om :dunno:
Jij bent toch 1 van die guimesen die bij wielerrondes mee rond tuftte  :fuckyou:
Die mannen moeten toch ergens kunnen trainen  ;)

Kunnen we geen stichting oprichten of zoiets: LTV (Limburg Toerfiets Vrij)
En dan camerabeelden a la Wegmisbruikers. Laten we zien hoe die kloothommels zich op de weg misdragen.

(60 boetes door 85 wouten met 16000+ fietsers op de weg op de zaterdag voor de AG. Laat me niet lachen! Wat waren ze weer streng hoor  :shock:)
Blieve lache...8)

Mounty

#1522
Citaat van: d'r Blieje op 02 mei, 2010, 18:07:03
Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2010, 18:00:39
vandaag op de terugweg met Gassie stuiten we op een "verkeersregelaar" vlakbij Mechelen ivm een fietstochtje."u mag door rijden als u de fietsers niet hindert"  :shock: ik zeg wablief? dat ze mij maar niet hinderen we zitten op de openbare weg en wil optrekken> Hij grijpt mij vast aan de bagagedrager van de motor, dus ik stap heel snel af, loop op um af en zeg um dat ie zijn poten moet thuishouden anders gaat het verkeerd aflopen daar terplekke. :evil: "ik ben verkeersregelaar" zeg ie en wijst op zijn hesje, ik zeg jij bent geen verkeersregelaar, jij bent een sukkel :schater: ik spring op de motor en rij verder. Hij haalde nog zijn schouders op naar Gassie. Miljaar was ik ff over de zeik voor die onnozelaar, had um zo wat kunnen doen.  :evil:

klotefietsers  :guns:



Dwars ben je om :dunno:
Jij bent toch 1 van die guimesen die bij wielerrondes mee rond tuftte  :fuckyou:
Die mannen moeten toch ergens kunnen trainen  ;)

Kunnen we geen stichting oprichten of zoiets: LTV (Limburg Toerfiets Vrij)
En dan camerabeelden a la Wegmisbruikers. Laten we zien hoe die kloothommels zich op de weg misdragen.

(60 boetes door 85 wouten met 16000+ fietsers op de weg op de zaterdag voor de AG. Laat me niet lachen! Wat waren ze weer streng hoor  :shock:)

goed plan  :worship-cool: i'm in
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

@Nippon

Citaat van: d'r Blieje op 02 mei, 2010, 18:07:03
Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2010, 18:00:39
vandaag op de terugweg met Gassie stuiten we op een "verkeersregelaar" vlakbij Mechelen ivm een fietstochtje."u mag door rijden als u de fietsers niet hindert"  :shock: ik zeg wablief? dat ze mij maar niet hinderen we zitten op de openbare weg en wil optrekken> Hij grijpt mij vast aan de bagagedrager van de motor, dus ik stap heel snel af, loop op um af en zeg um dat ie zijn poten moet thuishouden anders gaat het verkeerd aflopen daar terplekke. :evil: "ik ben verkeersregelaar" zeg ie en wijst op zijn hesje, ik zeg jij bent geen verkeersregelaar, jij bent een sukkel :schater: ik spring op de motor en rij verder. Hij haalde nog zijn schouders op naar Gassie. Miljaar was ik ff over de zeik voor die onnozelaar, had um zo wat kunnen doen.  :evil:

klotefietsers  :guns:

Dwars ben je om :dunno:
Jij bent toch 1 van die guimesen die bij wielerrondes mee rond tuftte  :fuckyou:
Die mannen moeten toch ergens kunnen trainen  ;)

Kunnen we geen stichting oprichten of zoiets: LTV (Limburg Toerfiets Vrij)
En dan camerabeelden a la Wegmisbruikers. Laten we zien hoe die kloothommels zich op de weg misdragen.

(60 boetes door 85 wouten met 16000+ fietsers op de weg op de zaterdag voor de AG. Laat me niet lachen! Wat waren ze weer streng hoor  :shock:)

Het gaat volgens mij helemaal niet om die wielerterroristen  :roll: maar om die "orang udik" met dat hesje aan  :rofl:

DeWitte

Citaat van: d'r Blieje op 02 mei, 2010, 18:07:03
Citaat van: Dwars® op 01 mei, 2010, 18:00:39
vandaag op de terugweg met Gassie stuiten we op een "verkeersregelaar" vlakbij Mechelen ivm een fietstochtje."u mag door rijden als u de fietsers niet hindert"  :shock: ik zeg wablief? dat ze mij maar niet hinderen we zitten op de openbare weg en wil optrekken> Hij grijpt mij vast aan de bagagedrager van de motor, dus ik stap heel snel af, loop op um af en zeg um dat ie zijn poten moet thuishouden anders gaat het verkeerd aflopen daar terplekke. :evil: "ik ben verkeersregelaar" zeg ie en wijst op zijn hesje, ik zeg jij bent geen verkeersregelaar, jij bent een sukkel :schater: ik spring op de motor en rij verder. Hij haalde nog zijn schouders op naar Gassie. Miljaar was ik ff over de zeik voor die onnozelaar, had um zo wat kunnen doen.  :evil:

klotefietsers  :guns:

Dwars ben je om :dunno:
Jij bent toch 1 van die guimesen die bij wielerrondes mee rond tuftte  :fuckyou:
Die mannen moeten toch ergens kunnen trainen  ;)

Kunnen we geen stichting oprichten of zoiets: LTV (Limburg Toerfiets Vrij)
En dan camerabeelden a la Wegmisbruikers. Laten we zien hoe die kloothommels zich op de weg misdragen.

(60 boetes door 85 wouten met 16000+ fietsers op de weg op de zaterdag voor de AG. Laat me niet lachen! Wat waren ze weer streng hoor  :shock:)

idd, ik heb (bijna) alle wedstrijden meegereden in mijn verleden als Motard, voor cameramannen, fotograven, rondearts en juryleden. Euromotardservice heb ik persoonlijk opgericht en als toen zich iemand zo dom gedroeg tov van andere weggebruikers schupten we um collectief de straat op. Maar die regeltjes zijn allemaal strak en nu word verkeer geregeld door randdebielen met de helft van mijn iq (kun je nagaan wat er overblijft wa?) En als zo'n wuif me aanspreekt heb ik de haren al rechtop in mijn nek staan (wil zwijgen als ie me vastpakt, hahaha> je had dat gezicht moeten zien toen ie zag dat ik pissed was) Maar daarom ben ik en velen van de oude garde ermee gestopt. Vroegah speelden wij cowboy en indiaan op de brommert, we deden alles wat niet mocht en de mensen/publiek hadden geen last van ons. Met veel humor kom je een heel eind bij wedstrijden. En daar heb je het ook al> wedstrijden daar krijg je heus begrip voor en dat kun je goed uitleggen, want na goed 10 min is alles langs en voorbij. Of het zijn afgesloten parcoursen. Maar die toerfietsers dat is gewoon klootjesvolk en gajes. Met 6 man naast elkaar en 20 rijen dik iedereen en alles in gevaar brengen. Dus JA Blieje ik doe mee> we kopen een tractor met een eg erachter en rijden gewoon de hele dag op en neer? Op het eind vd dag met de karcher de eg en trekker schoonspuiten en bier drinken?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

#1525
G#verd#mme wat was het vandaag een k#tweer.

Vanmorgen in alle vroegte met moeders, dochter en zoon naar Volkel getuft want zoonlief (Steef) zou vandaag zijn eerste BMX wedstrijd gaan rijden (zo is bij mij het gedonder ook begonnen eerst fietscross en daarna een crossmotor :yes6rs:). We hadden beter een duikbril en een snorkel en wat zwemkleding kunnen meenemen. Vanaf het moment dat we daar aankwamen (9.00) tot dat we weggingen (14.30) alleen maar regen.  :twisted: :twisted:
Smells like rubber

QuattroFrits

Citaat van: crazy j op 02 mei, 2010, 17:35:47
het had vanmiddag niet veel gescheeld of ik had uit pure woede de politie gebelt.

ik reed omstreeks kwart over 12 van gulpen naar wijlre. aangezien er werkzaamheden tussen gulpen en wijlre zijn moet ik via wittem rijden.
ik rij dus tussen wittem en wijlre op het lange rechte stuk na kasteel wijlre. ( ik weet de naam niet van de weg ) ik kom mooi aangereden met 50 door wittem maar iedereen bleef langzamer dan 50 rijden, ik geloof dat we rond de 40 zaten kwa snelheid. dus ik ga een stukje naar links om te kijken wat er aan de hand was toen zag ik nix bijzonders maar toen we in de bocht zaten en ik wat verder kon kijken ( aan de rechterkant) zag ik dat er een groep fietsers van ongeveer 20 man reden met erachter een busje met de gevarenlichten aan met de bedoeling van PAS OP HIER FIETSEN WIJ. nou ik was dus echt eventjes kwaad toen ik dat zag en had de neiging om daar een melding bij de politie van te doen maarja ik denk niet dat dat veel had uitgehaald.

Volgens mij is het nog steeds verboden om als volgwagen mee te rijden en dus loont het zich wel om die blauwe jongens te bellen, artikel 5, of het helpt is een tweede.

Net bij wegmisbruikers ook een oudere man, 81 jaar, hij reed te langzaam door voerendaal.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Te langzaam in Voerendaal, dat is toch dat plaatsje dat aan elkaar hangt van de 30 en 60 borden? :twisted:
Als je daar nog langzamer rijdt dan ga je zo ongeveer achteruit :shock:
Wielrenners? die moet je gewoon naar het fietspad verwijzen :lol:
Nee, dan die scootah boys, die maken het pas leuk op de weg, met 70 door Vaesrade (bergaf) over de weg en met de helm tussen de voeten op het treeplankje, en van de week eentje in de 30 zone bij mij om de hoek, knalde me daar met zeker 50 voorbij en verderop moest ik toch naar de 100 om 'm voorbij te komen, toen ik weer 80 ging rijden kwam hij weer dichterbij :oops:
Ik ga m'n  70 50 cc Honda NSR oppoetsen, dan rij ik die knuppeltjes wel even het licht uit de ogen met m'n wannabee race-monster :yes6rs:
Voor de liefhebbers ga ik die brommer trouwens verkopen, m'n vrouw heeft plaats nodig voor haar toekomstige motor :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Herr Tod

Laatst zoiets in het bos gezien... maar dan met hardlopers :shock: 2 hardlopers... haalden misschien wel 12 km/h en een volg/voorrij busje :shock: :shock: Staan ze ook nog te gebaren dat wij rustig moeten doen... ehm... eeehmmmm... dacht t niet... dat zij maar eens wat harder lopen :mrgreen: Na 2 passages heb ik ze niet meer gezien, waarschijnlijk het bos ingevlucht :yes6rs: Je gaat toch ook niet op Assen lopen terwijl de SBK daar is :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away