Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Herr Tod

En waarom is een kinderen of niet topic sticky op een motor forum?! :onderplak: :behindsofa:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


SuzukiLimburg

Kinderen maken is sticky business, maar daar kom je nog wel achter  ;)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

Citaat van: Herr Tod op 03 mei, 2010, 20:04:08
En waarom is een kinderen of niet topic sticky op een motor forum?! :onderplak: :behindsofa:

is handig om het snel te vinden voor vrijgezellen, zeg maar een soort handleiding
graag gedaan. :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Citaat van: Dwars® op 04 mei, 2010, 06:12:53
Citaat van: Herr Tod op 03 mei, 2010, 20:04:08
En waarom is een kinderen of niet topic sticky op een motor forum?! :onderplak: :behindsofa:

is handig om het snel te vinden voor vrijgezellen, zeg maar een soort handleiding
graag gedaan. :mrgreen:

:mrgreen: :rofl: :laughing49so: :thumbsup:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

Zondag een grote groep wandelaars door het Ransdalerveld, die bleven gewoon midden op de weg lopen, ondanks een heel bescheiden claxonnetje van mij, en het verzoek of ik ff rustig langs mocht rijden. Nee dus , boze blikken en de "deze OPENBARE weg is nu van ons"  mentaliteit. Nou toen heb ik met het Jolfje toch ff een streup gaas gegeven door de berm , de kiezel vloog ze om de oren, ik hoop dat er een paar een oog missen  :guns: 

d'r Blieje

Citaat van: Desmo-devil op 04 mei, 2010, 10:28:48
Zondag een grote groep wandelaars door het Ransdalerveld, die bleven gewoon midden op de weg lopen, ondanks een heel bescheiden claxonnetje van mij, en het verzoek of ik ff rustig langs mocht rijden. Nee dus , boze blikken en de "deze OPENBARE weg is nu van ons"  mentaliteit. Nou toen heb ik met het Jolfje toch ff een streup gaas gegeven door de berm , de kiezel vloog ze om de oren, ik hoop dat er een paar een oog missen  :guns: 

De Jolf heeft toch al een sjonnie immage  :mrgreen:
Je was gelukkig niet met de brommer...
Blieve lache...8)

Desmo-devil

Citaat van: d'r Blieje op 04 mei, 2010, 13:49:35
Citaat van: Desmo-devil op 04 mei, 2010, 10:28:48
Zondag een grote groep wandelaars door het Ransdalerveld, die bleven gewoon midden op de weg lopen, ondanks een heel bescheiden claxonnetje van mij, en het verzoek of ik ff rustig langs mocht rijden. Nee dus , boze blikken en de "deze OPENBARE weg is nu van ons"  mentaliteit. Nou toen heb ik met het Jolfje toch ff een streup gaas gegeven door de berm , de kiezel vloog ze om de oren, ik hoop dat er een paar een oog missen  :guns: 

De Jolf heeft toch al een sjonnie immage  :mrgreen:
Je was gelukkig niet met de brommer...

:mrgreen: Gelukkig had ik geen petje op

QuattroFrits

Citaat van: Desmo-devil op 04 mei, 2010, 14:52:21
Citaat van: d'r Blieje op 04 mei, 2010, 13:49:35
Citaat van: Desmo-devil op 04 mei, 2010, 10:28:48
Zondag een grote groep wandelaars door het Ransdalerveld, die bleven gewoon midden op de weg lopen, ondanks een heel bescheiden claxonnetje van mij, en het verzoek of ik ff rustig langs mocht rijden. Nee dus , boze blikken en de "deze OPENBARE weg is nu van ons"  mentaliteit. Nou toen heb ik met het Jolfje toch ff een streup gaas gegeven door de berm , de kiezel vloog ze om de oren, ik hoop dat er een paar een oog missen  :guns: 

De Jolf heeft toch al een sjonnie immage  :mrgreen:
Je was gelukkig niet met de brommer...

:mrgreen: Gelukkig had ik geen petje op

Zoiets doe ik met plezier ook zonder petje.  :yes6rs:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joepie1958

Die wandelaars liepen er al toen jij kwam dus die hadden oudere rechten om die weg te gebruiken :mrgreen:
Dus gewoon achteraansluiten jij hooligan :mrgreen:
Of koop eens een claxon van het type teringherrie en ga dan vlak achter ze rijden :yes6rs:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Mounty

Wandelaars/voetgangers mogen zeker op de weg lopen, maar als er ander verkeer komt dan moeten ze aan de kant gaan lopen. achter elkaar... mja, de pliesie heeft het te druk met de motorrijders en auto's op snelheid te controleren
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Timeeh

Citaat van: YZF_Ron op 04 mei, 2010, 19:22:02
Wandelaars/voetgangers mogen zeker op de weg lopen, maar als er ander verkeer komt dan moeten ze aan de kant gaan lopen. achter elkaar... mja, de pliesie heeft het te druk met de motorrijders en auto's op snelheid te controleren
[/b]

En terrecht. Want er rijden me toch wat gekken rond!  :lol:

QuattroFrits

Citaat van: YZF_Ron op 04 mei, 2010, 19:22:02
Wandelaars/voetgangers mogen zeker op de weg lopen, maar als er ander verkeer komt dan moeten ze aan de kant gaan lopen. achter elkaar... mja, de pliesie heeft het te druk met de motorrijders en auto's op snelheid te controleren

De gemeente Nuth heeft zelfs wandelroutes op 80 km wegen gemaakt daar waar geen voetpad of fietspad is, leuk, kom je met 80 per uur in een keer een groepje (10 personen of zo) wandelaars tegen die tot het midden de weg gebruiken.
Als ze je op tijd zien leren ze nog springen.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Yvil

19 - 20 - 21 augustus staat/danst/springt/geniet/ligt/hangt deze jongen weer op Pukkelpop
bij Hasselt (Be). Woensdagavond die kant op, tentje opbouwen en naar het festivalterrein lopen
om het eerste biertje te nuttigen en bij de verschillende DJ's gaan kijken. Dan 3 dagen the main
events volgen en tenslotte zondagochtend alles bij elkaar rapen en huiswaards.

Het is zo goed bevallen vorig jaar, dat dit waarschijnlijk een vast jaarlijks uitje
wordt samen met wat kameraden.  :yes6rs: Kan Pinkpop imo niet tegenop (ben ik ook 8 jaar geweest).
Het terein is veel groter, je hoeft nooit in de rij te staan voor bier  :naughty:, er staan bomen voor als
de zon ff te heet wordt, relax camperen bij een boer met de auto gewoon naast je tentje, enz.

Valt er dan ook nog wat te zien van muziek vragen jullie? Er zijn nog lang niet alle namen bekend,
maar even al enkele headliners en andere leuke namen:

Placebo - Iron Maiden  :headbang: - Queens Of The Stone Age - 2manydjs - The Prodigy - Soulwax
Blink182 - Limp Bizkit - Eels - The Kooks - Jónsi - Boys Noize - Pendulum - Serj Tankian - The Flaming Lips
Groove Armada - Mumford & Sons - NOFX - Black Rebel Motorcycle Club - Blood Red Shoes - Yeasayer
The Cribs - Chase & Status Live - Danko Jones - Laidback Luke - Gogol Bordello  :woohoo: - White Lies

Niet verkeerd toch? I can't wait!!

DeWitte

Amuzeeeeeeee  ;)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: Yvil op 11 mei, 2010, 09:53:37
19 - 20 - 21 augustus staat/danst/springt/geniet/ligt/hangt deze jongen weer op Pukkelpop
bij Hasselt (Be). Woensdagavond die kant op, tentje opbouwen en naar het festivalterrein lopen
om het eerste biertje te nuttigen en bij de verschillende DJ's gaan kijken. Dan 3 dagen the main
events volgen en tenslotte zondagochtend alles bij elkaar rapen en huiswaards.

Het is zo goed bevallen vorig jaar, dat dit waarschijnlijk een vast jaarlijks uitje
wordt samen met wat kameraden.  :yes6rs: Kan Pinkpop imo niet tegenop (ben ik ook 8 jaar geweest).
Het terein is veel groter, je hoeft nooit in de rij te staan voor bier  :naughty:, er staan bomen voor als
de zon ff te heet wordt, relax camperen bij een boer met de auto gewoon naast je tentje, enz.

Valt er dan ook nog wat te zien van muziek vragen jullie? Er zijn nog lang niet alle namen bekend,
maar even al enkele headliners en andere leuke namen:

Placebo - Iron Maiden  :headbang: - Queens Of The Stone Age - 2manydjs - The Prodigy - Soulwax
Blink182 - Limp Bizkit - Eels - The Kooks - Jónsi - Boys Noize - Pendulum - Serj Tankian - The Flaming Lips
Groove Armada - Mumford & Sons - NOFX - Black Rebel Motorcycle Club - Blood Red Shoes - Yeasayer
The Cribs - Chase & Status Live - Danko Jones - Laidback Luke - Gogol Bordello  :woohoo: - White Lies

Niet verkeerd toch? I can't wait!!


Ferm gerief  :worship-cool:
Smells like rubber