Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mixfighter

Este reijs wie un dweil mooste neet raar stoon te loeren es luij dich veurbeij welllen...
Zoe aon mien portierke trekken? Ut 1ste wat ur zaog waor ut asfalt  :yes6rs:



:-X
Ver kaomen misjien get laater, Mer ver kaomen altied


QuattroFrits

Lekker manneke, die motorpiloot, gebruikt absoluut geen knipperlicht, geeft ook op geen andere wijze richting aan.
Ik zie zijn rechterhand de lucht in gaan, dus gaat hij terug naar rechts ??
En dan die autocoureur, ook die kan wat beter uitkijken.
:roll: En wat betreft het aan de deur van mijn koekblik komen............. zou levensgevaarlijk kunnen zijn.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Hij had hem gewoon in een keer plat moeten rijden: een mongool minder en een Clio minder... ik zie alleen maar winst :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Steefke™

ik had hem aan z'n strot door het raampje getrokken :yes6rs:
Smells like rubber

Joepie1958

Jij pakt momenteel niemand bij de strot :oops:
On-topic, wat rijden er toch rare figuren op motoren rond :shock:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

B-Witch

Mongolen genoeg op de weg ja :roll:
Was vandaag eens een ritje gaan maken, ff de eifel in, lekker ff naar een zeer rustige ruhrberg.
Kom terug en via het zuiden richting valkenburg, kom ik op de eerste rotonde (bij de afslag richting de autoweg naar heerlen), komt me daar een debiel in de achteruit... ik nog toeteren, hoort niets, op een haar na raakt ie me net niet. kutvent heb ik verrot gescholden....
Kon het niet laten, moest ff. :twisted:
(achteruitrijden op een rotonde, valt je toch niks meer bij in toch?)
Kom ik later bij Elsloo (bij de tango)  rijdt een mongool in een cabrio me gewoon de weg op, was dat hij het op het laatste moment zag, anders was het einde oefening voor mij geweest vrees ik, ik kwam daar aangesneurd met een 80+ op de klok :shock:

maar was wel ff lekker weer, de eerste langere rit dit seizoen.
Merk wel dat ik veel te lang niet gereden heb, van vorig jaar September ofzo op een klein ritje na, moet weer helemaal erin komen :oops:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mounty

Citaat van: Suzuki-Girl© op 16 mei, 2010, 17:10:44

Merk wel dat ik veel te lang niet gereden heb, van vorig jaar September ofzo op een klein ritje na, moet weer helemaal erin komen :oops:

heb ik ook last van... ging voor geen meter gisteren, blij dat ik niet op de foto's sta  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Herr Tod

61 km/h waar 50 km/h is toegestaan, 58 na correctie! Kijk uit! Ik rij Volkswagen! Ik ben gevaarlijk! Wieksers! Plus 6 euro wiekserkosten! Bah! Iets uit maart... komen ze nu mee. Voor die 6 euro wil ik wel wat tempo er in hebben! Ben nog 5 minuten kwijt geweest met opzoeken wat ik toen eigenlijk aan het doen was. Wat een wieksers!

Ik haat bekeuringen.
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Yvil

Citaat van: Herr Tod op 18 mei, 2010, 23:33:47
61 km/h waar 50 km/h is toegestaan, 58 na correctie! Kijk uit! Ik rij Volkswagen! Ik ben gevaarlijk! Wieksers! Plus 6 euro wiekserkosten! Bah! Iets uit maart... komen ze nu mee. Voor die 6 euro wil ik wel wat tempo er in hebben! Ben nog 5 minuten kwijt geweest met opzoeken wat ik toen eigenlijk aan het doen was. Wat een wieksers!

Ik haat bekeuringen.

En dat grapje kost?

d'r Blieje

Citaat van: Herr Tod op 18 mei, 2010, 23:33:47
61 km/h waar 50 km/h is toegestaan, 58 na correctie! Kijk uit! Ik rij Volkswagen! Ik ben gevaarlijk! Wieksers! Plus 6 euro wiekserkosten! Bah! Iets uit maart... komen ze nu mee. Voor die 6 euro wil ik wel wat tempo er in hebben! Ben nog 5 minuten kwijt geweest met opzoeken wat ik toen eigenlijk aan het doen was. Wat een wieksers!

Ik haat bekeuringen.

En waar was dat?
Blieve lache...8)

Herr Tod

Tongerseweg in Maastricht. Normaal 37 euro, maar met 6 euro flikkerkosten 43. Misschien moet ik maar naar Reijmerstok gaan, heb gelezen dat Bakellende en z'n tuig daar iets zouden doen met verkiezingsgeneuzel. Ik wacht gewoon tot iedereen stil is en dan ga ik schreeuwen... kijken wat er gebeurd :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Gassie

Citaat van: Herr Tod op 19 mei, 2010, 13:23:25
Tongerseweg in Maastricht. Normaal 37 euro, maar met 6 euro flikkerkosten 43. Misschien moet ik maar naar Reijmerstok gaan, heb gelezen dat Bakellende en z'n tuig daar iets zouden doen met verkiezingsgeneuzel. Ik wacht gewoon tot iedereen stil is en dan ga ik schreeuwen... kijken wat er gebeurd :mrgreen:
mosse waal de helm oplaote angers lache se dich oet  :schater:
KTM SMT 2011

Road Racing Tonnie

!@#$%^&!@#$%^&*!@#$%^&*!@#$%^&, wat ben ik boos.
Vanmiddag 2 groepen gehad om Quad te rijden, reeds bij het arriveren, had ik al een donkerbruin vermoeden, dat dit wel eens gierend uit de klauw kon lopen, bij mijn uitleg over de quad en de veilgheid hieromtrent, ging men rustig door met het praten onderling, wat voor mij zeer irritant overkomt, en daar dus een gerichte opmerking overgemaakt.
Drie hele 'stoere"knapen, zouden wel eens even laten zien, wat je allemaal kunt met een Quad, niet dus, na ze al een waarschuwing te hebben gegeven, was het de volgende ronde raak, door veel te snel een bocht in te duiken, was er totaal geen controle meer over de Quad, en belande hij buiten de baan, tegen een boom, en je begrijpt wel, de schade is zeer aanzienlijk, toen werd ik een beetje veel boos, en kijken ze je aan met een gezicht van, zeur toch niet.
Wat voor mij als een mooie 1e Pinksterdag begon, is halverwege, totaal omgeslagen, !@#$%^&!@#$%^&!@#$%^&@#$%^#@$%$%^^&&
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********