Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

okki

Citaat van: Road Racing Tonnie op 23 mei, 2010, 15:29:47
!@#$%^&!@#$%^&*!@#$%^&*!@#$%^&, wat ben ik boos.
Vanmiddag 2 groepen gehad om Quad te rijden, reeds bij het arriveren, had ik al een donkerbruin vermoeden, dat dit wel eens gierend uit de klauw kon lopen, bij mijn uitleg over de quad en de veilgheid hieromtrent, ging men rustig door met het praten onderling, wat voor mij zeer irritant overkomt, en daar dus een gerichte opmerking overgemaakt.
Drie hele 'stoere"knapen, zouden wel eens even laten zien, wat je allemaal kunt met een Quad, niet dus, na ze al een waarschuwing te hebben gegeven, was het de volgende ronde raak, door veel te snel een bocht in te duiken, was er totaal geen controle meer over de Quad, en belande hij buiten de baan, tegen een boom, en je begrijpt wel, de schade is zeer aanzienlijk, toen werd ik een beetje veel boos, en kijken ze je aan met een gezicht van, zeur toch niet.
Wat voor mij als een mooie 1e Pinksterdag begon, is halverwege, totaal omgeslagen, !@#$%^&!@#$%^&!@#$%^&@#$%^#@$%$%^^&&



mit de platte sjup oppe kop hauwe zo ein gaste.
Heaven doesn't need me. Hell is afraid I might take over.

QuattroFrits

Citaat van: okki op 23 mei, 2010, 18:12:18
Citaat van: Road Racing Tonnie op 23 mei, 2010, 15:29:47
!@#$%^&!@#$%^&*!@#$%^&*!@#$%^&,
, !@#$%^&!@#$%^&!@#$%^&@#$%^#@$%$%^^&&



mit de platte sjup oppe kop hauwe zo ein gaste.

Dat schreef Tonny hier dus ook al.  :mrgreen:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Steefke™

Ik kan me voorstellen dat je ze het liefst met de voetjes van de grond aan een boompje bevestigd had maar denk vooral aan je hart Tonnie :yes6rs:
Smells like rubber

DeWitte

gdvd @#$%^&*()_#$%^  :evil:
vorig jaar geheel nieuw dak op onze bijkeuken laten maken en wat denk je na een flinke hoosbui vanmiddag, jawel het regenwater druppelt vrolijk naar binnen. :(

voordeel is wel, is door een vriend gemaakt en die komt er vanavond nog aan. Mja leed is geschied en reparatie kan toch pas als het goed droog is, gevalletje verzekering denk ik :?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 26 mei, 2010, 15:38:11
gdvd @#$%^&*()_#$%^  :evil:
vorig jaar geheel nieuw dak op onze bijkeuken laten maken en wat denk je na een flinke hoosbui vanmiddag, jawel het regenwater druppelt vrolijk naar binnen. :(

voordeel is wel, is door een vriend gemaakt en die komt er vanavond nog aan. Mja leed is geschied en reparatie kan toch pas als het goed droog is, gevalletje verzekering denk ik :?

Daar zijn vrienden voor!  :lol:

Nee, flink balen! Hoop dat de schade meevalt!

Yvil

 :stupid:

Succes met de eventuele verdere afhandeling!!

SuzukiLimburg

Tja, van je vrienden moet je het hebben  :evil:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

DeWitte

ook vrienden maken fouten, goede vrienden komen het gewoon herstellen zonder gezeik, dus...

dak is gerepareerd, dakleer had aan losgelaten of was niet goed gebrand en de bijkeuken werd toch al geverfd en gewit deze week, dus nu betaald de verzekering de schilder  ;) hoef zelf niks te doen en kan me in alle rust voorbereiden op het weekendje brommeren aan de moezel :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Joker

En dit weekend geen hoosbuien maar een stralend zonnetje.
Uiteindelijk krijg je dan toch wat je verdient. :lol:
Wel lekker zweten in het pak  :lol:
Never ever go west when you know you should be heading south.  Never ever whisper when you know it's time to shout.

DeWitte

je wordt ouder papa :cry:

vanavond tijdens de ouder-kind wedstrijd tegen het handbalteam van mijn dochter struikel ik over zo'n miniterrorist. Resultaat 2 ribben gekneusd :-X, het ademen doet pijn en met hoesten zeik ik bijna in de boks. Morgen geen tourtocht voor d'n ouwe.  :? We hebben wel gewonnen met 6-4 van de dwerg al-qaida :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: Dwars® op 01 juli, 2010, 19:58:35
We hebben wel gewonnen met 6-4 van de dwerg al-qaida :mrgreen:

Dat is een geluk bij een ongeluk.

Beterschap.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

 :mrgreen: ik zeg niks.....alleen beterschap..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

SuzukiLimburg

Ja, je moet inderdaad oppassen met die kleine poeten.
2 weken geleden gevoetbald met de kids van de baas, rent ene tegen me aan en toen zij mijn duim knak. Ik kan hem tot op heden nog steeds niet 100% bewegen en als ik me er aan stoot dan zeik ik ook bijna in de broek.

Zo zie je maar, de combinatie sport en voetbal is een gevaarlijke.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Road Racing Tonnie

!@#$%^&*(!@#$%^&*(!@#$%^&*()!@#$%^&*(
Vanmiddag de TDM uitgelaten, rij ik door de Achterhoekse dreven, kom ik op een voorrangskruising af( waar ik voorrang heb) met een 75 kmp/u, nadert er uit een zijweg, een Pajero ,met een paardetrailer, en dan ben ik altijd extra op mijn hoede, en wat denk je, juist ja, rijden onverschrokken de voorrangskruising op, met een gezicht van, ´je hebt met toch gezien`dusssssssssss, heftig ankeren, met alles wat ik had, stond nog juist op tijd stil, en mijn adrenaline was dermate gestegen, dat ik die `meneer`wat minder vriendelijke woorden heb toegeroepen, waarop hij de auto terplekke parkeerde, en ze met 2 man, naar me toe kwamen, en ze nogal een dreigende houding aannamen, ben toen maar van de motor gestapt, en ze nogal stoer tegemoet getreden, en ze nog het 1 en ander `toegefluisterd` waarop zij de aftocht bliezen, eind goed al goed, gelukkig maar.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

Citaat van: Road Racing Tonnie op 05 juli, 2010, 18:17:19
!@#$%^&*(!@#$%^&*(!@#$%^&*()!@#$%^&*(
Vanmiddag de TDM uitgelaten, rij ik door de Achterhoekse dreven, kom ik op een voorrangskruising af( waar ik voorrang heb) met een 75 kmp/u, nadert er uit een zijweg, een Pajero ,met een paardetrailer, en dan ben ik altijd extra op mijn hoede, en wat denk je, juist ja, rijden onverschrokken de voorrangskruising op, met een gezicht van, ´je hebt met toch gezien`dusssssssssss, heftig ankeren, met alles wat ik had, stond nog juist op tijd stil, en mijn adrenaline was dermate gestegen, dat ik die `meneer`wat minder vriendelijke woorden heb toegeroepen, waarop hij de auto terplekke parkeerde, en ze met 2 man, naar me toe kwamen, en ze nogal een dreigende houding aannamen, ben toen maar van de motor gestapt, en ze nogal stoer tegemoet getreden, en ze nog het 1 en ander `toegefluisterd` waarop zij de aftocht bliezen, eind goed al goed, gelukkig maar.

hahaha ..... en als ze het fluisteren niet begrijpen, wil een kopstoot met de helm nog wel eens helpen om je standpunt duidelijk te maken!  :lol:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009