Lucht je hart!

Gestart door Busaberke, 26 september, 2005, 11:58:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

SuzukiLimburg

Ik zou ook hard wegrennen als jij op me af zou komen Tonnie  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

OMFG  .... ZON !!!   :eek:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

jij ook zo'n verregende k*t vakansie gehad zeker? mot je weer werken schijnt nondeju de zon> ik ga emigreren naar Hawai of zo...........
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: karz op 31 augustus, 2010, 09:17:54
OMFG  .... ZON !!!   :eek:

:schater: Was ook mijn 1e reactie vanmorge!

SuzukiLimburg

Ik heb al 2 weken een nieuwe helm. Ik heb er nog geen meter mee kunnen proefrijden, behalve op mijn bureaustoel, maar dat is toch niet hetzelfde. Laat de zon maar komen, dan kunnen de winterkleren weer terug de kast in!
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Mounty

nog een paar daagjes vrij...dus vandaag toch ff stukje sturen en zondag toch ook  :mrgreen:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Timeeh

FF rustig aan hè met die post vakantie stress. Ik moet nog 6dagen en dan eindelijk de zwaar verdiende vakantie!  :lol:

karz

 :lol:

Het hele verhaal gaat eigenlijk helemaal niet over post vakantie stress, maar kantoor malaise in het algemeen.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Timeeh

Citaat van: karz op 01 september, 2010, 10:15:27
:lol:

Het hele verhaal gaat eigenlijk helemaal niet over post vakantie stress, maar kantoor malaise in het algemeen.

Laat mij nou even vertellen dat ik nog maar een paar dagen hoef te werken!  ;)  :mrgreen:

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Timeeh

Citaat van: Dwars® op 01 september, 2010, 10:32:22
vakantie of ww?

ww misschien aan het einde van het jaar. Nu vakantie! :D

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

Citaat van: karz op 31 augustus, 2010, 09:17:54
OMFG  .... ZON !!!   :eek:

Maar nu weet ik nog steeds niet wat OMFG betekend, kennen wij geen nederlands meer of ligt het aan mij ?
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Gassie

omfg is oh my fucking god voor jouw vertaalt als potverdrie de zon
KTM SMT 2011