Bijna crash door verkeersruzie

Gestart door suzuki-girl, 10 juni, 2007, 17:00:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Ik zit nu nog beetje te shaken. :?
Net trug van een leuk ritje in het zuiden, moest bij Sittard omrijden en kwam zodoende op de nolenslaan terecht, rij het stoplicht bij de leen bakker door, trek heel rustig op, rij niet eens hard, rijdt vlak voor mijn neus bij de volgende kruising een zeer ouwe witte auto de weg op, ik irriteer me en druk es goed op de toeter om de slaapkop ff op gevaarlijk gedrag te wijzen.
De man kijkt in zijn spiegel en ziet mij een gebaar maken van kijken (wijzen naar mijn ogen). op dat moment trapt hij knoep hard in zijn rem.
Ik dacht: daar ga je, nu heb je het zitten.
Wonder boven wonder weet ik mijn motor recht te houden en zelfs langs de auto door te sturen, waarop hij weer gas geeft en me rechts voorbijgaat.
aan het stoplicht bij de rijks weg gaat ie naast me staan en zegt: ik reed toch 50, ik zeg: je moet kijken als je een weg op rijdt idioot, waar ben je mee bezig.
licht springt op groen, en hij rijdt naast me op richting Nieuwstadt. zit tegen me te schelden dat ik een kutwijf en een hoer ben en zijn gesluierd wijf maakt ik dus uit voor pokke*&^%.....
Net op het moment dat hij op de oprit van het tankstation daar gaat stil staan, wordt hij ingesloten door een groep (voornamelijk) Harleyrijders, die mij gelijk aan bieden om me te helpen.
Ik heb er nog nooit een zo snel zien maken dat ie weg kwam als die idioot.
Zij hadden het allemaal zien gebeuren, dus was ik op mijn bek gegaan had de man in kwestie een heel vet probleem gehad.
achteraf jammer bedenk ik me nu, dat ik het kenteken niet heb, anders had ik hem mss kunnen aangeven bij de politie voor gevaarlijk weggedrag ofzo :?

Iig die groep uit Eindhoven ben ik wel dankbaar...toppie :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Toledo

Zo zie je maar weer wat er voor een oetlullen, op de weg zitten. Gelukkig ben je er nog goed vanaf gekomen, het had ook anders kunnen aflopen.
Ga effe lekker zitten en pak een senseootje, zodat je eerst een beetje kan bijkomen.
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"Ik zit nu nog beetje te shaken. :?
Net trug van een leuk ritje in het zuiden, moest bij Sittard omrijden en kwam zodoende op de nolenslaan terecht, rij het stoplicht bij de leen bakker door, trek heel rustig op, rij niet eens hard, rijdt vlak voor mijn neus bij de volgende kruising een zeer ouwe witte auto de weg op, ik irriteer me en druk es goed op de toeter om de slaapkop ff op gevaarlijk gedrag te wijzen.
De man kijkt in zijn spiegel en ziet mij een gebaar maken van kijken (wijzen naar mijn ogen). op dat moment trapt hij knoep hard in zijn rem.
Ik dacht: daar ga je, nu heb je het zitten.
Wonder boven wonder weet ik mijn motor recht te houden en zelfs langs de auto door te sturen, waarop hij weer gas geeft en me rechts voorbijgaat.
aan het stoplicht bij de rijks weg gaat ie naast me staan en zegt: ik reed toch 50, ik zeg: je moet kijken als je een weg op rijdt idioot, waar ben je mee bezig.
licht springt op groen, en hij rijdt naast me op richting Nieuwstadt. zit tegen me te schelden dat ik een kutwijf en een hoer ben en zijn gesluierd wijf maakt ik dus uit voor pokke*&^%.....
Net op het moment dat hij op de oprit van het tankstation daar gaat stil staan, wordt hij ingesloten door een groep (voornamelijk) Harleyrijders, die mij gelijk aan bieden om me te helpen.
Ik heb er nog nooit een zo snel zien maken dat ie weg kwam als die idioot.
Zij hadden het allemaal zien gebeuren, dus was ik op mijn bek gegaan had de man in kwestie een heel vet probleem gehad.
achteraf jammer bedenk ik me nu, dat ik het kenteken niet heb, anders had ik hem mss kunnen aangeven bij de politie voor gevaarlijk weggedrag ofzo :?

Iig die groep uit Eindhoven ben ik wel dankbaar...toppie :!:

Tjesus, wat maak jij allemaal mee?  Dat had dus slechter kunnen aflopen, want die 'figuren' zijn echt laag gezekerd.
Jammer dat je zijn kenteken niet hebt. Was eigenlijk wel nodig geweest om die even thuis met een paar man op te gaan zoeken, voor een opvoedend 'gesprekje'.  :evil:

Sterkte !
grtz HD4ever.
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

B-Witch

Ik ben er zeker goed vanaf gekomen, een van de meiden in de groep uit Eindhoven dacht echt dat ik hem geraakt had, kan aan de motor niks zien, gelukkig.
Ben gewoon vol in de rem gegaan, motor zwiepte alle kanten op en ff dacht ik dat ik onderuit zou gaan, maar hoe ik het gedaan heb weet ik niet, ben recht gebleven...gelukkig, moet er niet aan denken dat mijn geliefd motorke in de prak zou liggen :?
Wel sjiek om te zien hoe zo'n hele groep je dan bijstaat, en je wil helpen.
Dat noem ik dus echt Biker Spirit :!:  :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

De Generaal

gelukkig weer goed afgelopen, op dat soort randdebielen kan je je moe slaan, maar helaas.. als er wat gebeurd is de meeste schade altijd voor de motorrijder.
al dan niet lichamelijk.

ben wel benieuwd waar en hoe je dat soort sukkels aan kunt geven  en of de politie er uberhaupt wat mee doet.

Mounty

Gelukkig weer goed afgelopen ... je hebt van die mensen die denken dat zij nooit wat fout doen en denken dus dat altijd de ander fout is...en dan die agressie in het verkeer..het kon zoveel beter.

Gelukkig heb jij niks en je puike machientje ook niet..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Steefke™

:shock: Gelukkig kun je het verhaal nog met ons delen. :D
Smells like rubber

QuattroFrits

Gelukkig alles goed afgelopen, maar die scheldpartij van die vent staat ook mij niet aan. :evil:
Volgende keer moet toch bij zo'n geval het nummerbord genoteerd proberen te worden, lijkt mij namelijk ook heel leuk om met een hele meute zo'n gast thuis op te zoeken.
Al is het maar om hem zeven kleuren stront te laten schijten. :evil:

En ook van mijn kant, collega motorrijders uit Eindhoven BEDANKT voor de fijne hulp, ik zou precies het zelfde doen. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

B-Witch

Citaat van: "QuattroFrits"Gelukkig alles goed afgelopen, maar die scheldpartij van die vent staat ook mij niet aan. :evil:
Volgende keer moet toch bij zo'n geval het nummerbord genoteerd proberen te worden, lijkt mij namelijk ook heel leuk om met een hele meute zo'n gast thuis op te zoeken.
Al is het maar om hem zeven kleuren stront te laten schijten. :evil:

En ook van mijn kant, collega motorrijders uit Eindhoven BEDANKT voor de fijne hulp, ik zou precies het zelfde doen. :wink:

Heb gekeken naar het nummerbord, maar ben het vergeten :oops:
Heb nog ff enkele combinaties van het gedeelte gemaakt wat ik meende me te herrinneren, maar helaas, kan ouwe bak niet terug vinden (een witte galant oid was het).
En idd zo'n vent een keer thuis opzoeken, lijkt me wel leuk om die even flink de stuipen op het lijf te jagen :twisted: .......aan de andere kant: Zo iemand is het niet waard om je uberhaupt moe aan te maken, dat soort volk staan we toch zeker huizenhoog boven :!:

die 7 kleuren zal hij wel gescheten hebben toen hij die hele meute motorrijders ineens om zich heen zag :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"die 7 kleuren zal hij wel gescheten hebben toen hij die hele meute motorrijders ineens om zich heen zag :lol:

:twisted: Dat hoop ik dan toch van harte.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "suzuki-girl"die 7 kleuren zal hij wel gescheten hebben toen hij die hele meute motorrijders ineens om zich heen zag :lol:

:twisted: Dat hoop ik dan toch van harte.  :twisted:

Huh?? maar 7 kleuren?
Met een mannetje of 5 aan z'n deur met een gewicht van 100+ Kg, allemaal voorzien van meer inkt op de armen dan een gemiddelde inktjetprinter, schijt hij zelfs een complete regenboog.  :rofl:

grtz HD4ever  :twisted:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

Citaat van: "HD4ever"Met een mannetje of 5 aan z'n deur met een gewicht van 100+ Kg, allemaal voorzien van meer inkt op de armen dan een gemiddelde inktjetprinter, schijt hij zelfs een complete regenboog.  :rofl:

grtz HD4ever  :twisted:

Sorry Hd4ever, maar ook een complete regenboog bestaat maar uit zeven kleuren.
Er bestaan maar zeven kleuren en de rest is een samenstelling hiervan. :lol:
Ook de samenstellingen mag hij schijten. :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

HD4ever

Citaat van: "QuattroFrits"Ook de samenstellingen mag hij schijten. :twisted:

:laughing49so:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

AngelInMe

Lees het nu pas, rijden wat aso's op de weg  :shock: jammer dat je het kenteken niet hebt.

Ik heb eens meegemaakt toen ik met mam de autoweg in Urmond richting Maastricht op reed dat een vrouw achter ons aan het toeteren was en wilde armbewegingen aan het maken was. Mn moeder zat aan het stuur en stopte dus omdat ze dacht dat er wat aan de hand was. Die vrouw komt op ons afgelopen, m'n moeder het raam open, begint die vrouw toch te schelden en te tieren  :? We zouden haar hebben afgesneden in de bocht maar we weten allebei van niks, het is daar breed genoeg om met 2 auto's op te rijden. M'n moeder er ff tegenin maar was geen beginnen aan. Ze greep naar binnen maar m'n moeder was der raam al aan het dichtdoen, toen spuugde ze nog een roggel naar binnen  :| Ik had het kenteken opgeschreven en we zijn dus aangifte gaan doen bij de politie. Daar hoor je natuurlijk niks meer van :roll:

Gekke mensen op deze wereld  :roll:

B-Witch

Al dat soort zaken worden niet serieus genomen door de politie.
Tenzij dat kenteken (eigenaar) al vaker aangegeven is, dan mss dat ze wat doen. :?
You may own the bike, but the bike possesses you.