Nieuw hier, en motor gekocht! Pic's!

Gestart door ZXRuud, 18 juni, 2007, 11:16:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ZXRuud

Hallo allemaal!

Ik ben Ruud , 27 jaar en ben druk aan het lessen voor mijn rijbewijs....
Ik moet alleen nog afrijden, byz verr heb ik al en de theorie ook!

Toen kwam ik deze motor tegen op MP, voor een aardige prijs kon ik het model kopen wat ik graag wilde hebben....hij is dan wel niet groen, maar het is wel een echte zxr....
Die groene komt wel als ik 2 jaartjes ervaring heb opgedaan op deze.

Het is een ZXR uit 1990 met dynojet 1 en volgens de vorige eigenaar zou hij 122 pk hebben...Hij is onlangs nieuw gespoten en voorzien van unieke bestickering.

hier een paar foto's, ik hoor wel wat jullie ervan vinden en of jullie de motor al eens hebben gezien...hij heeft altijd rondgereden in de buurt kerkrade en landgraaf.






DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Welkom @ MFL  8)

En veel succes met je examen  :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Hoi Ruud welkom @ MFL,

leuke fiets :thumbsup:
Smells like rubber

SuzukiLimburg

Welkom.
Mooie brommert, ziet er strak uit.
Handjes zullen wel jeuken, of niet :?:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

karz

Welkom :cool:


Wat een toeval , matti (niet te verarren met Mattie :lol: ) heeft zich ook een zrx 750 gekocht, een 94-er (wilde eigenlijk ook ene met stofzuigerslangen), en moet ook nog afrijden..
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

ZXRuud

Citaat van: "karz"Welkom :cool:


Wat een toeval , matti heeft zich ook een zrx 750 gekocht, een 94-er (wilde eigenlijk ook ene met stofzuigerslangen), en moet ook nog afrijden..


Heeft hij er ook foto's van?

Misschien wil hij wel ruilen? :roll:  :D

karz

Citaat van: "ZXRuud"
Citaat van: "karz"Welkom :cool:


Wat een toeval , matti heeft zich ook een zrx 750 gekocht, een 94-er (wilde eigenlijk ook ene met stofzuigerslangen), en moet ook nog afrijden..


Heeft hij er ook foto's van?

Misschien wil hij wel ruilen? :roll:  :D

Nope, hij wilde een perse een groen-witte, hij woont in Duitsland dus hij heeft er 1 van ned moeten invoeren, omdat ze in duitsland allemaal zo'n puinhoop van die gebakjes maken.

Ik wist ook nog een rode zxr 750 met duitskenteken voor 1200 € ofzo voor 'm , maar hij wilde dus perse de kawakleuren
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Desmo-devil

Welkom @ MFL. Fiets ziet er strak gespoten uit. Geen verkeerde motor om te beginnen.

ZXRuud

Ja, klopt....de kawa kleuren zou ik ook supergraag willen hebben..is toch ergens het mooiste..

Maar ik kwam deze tegen in de buurt en prijs kwaliteit verhouding was goed. en ik vind hem in het rood , en met deze striping absoluut niet verkeerd....

dan kan ik rijden, ervaring opdoen....en heel langzaam zoeken naar een mooie groen witte voor over een jaar of twee....

Bianca


@Nippon


Herr Tod

It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


Motzippaldy

Proud on the South