Mijn eerste motor, ZXR 750 h2

Gestart door ZXRuud, 18 juni, 2007, 14:49:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ZXRuud

Hallo allemaal!

Ik ben Ruud , 27 jaar en ben druk aan het lessen voor mijn rijbewijs....
Ik moet alleen nog afrijden, byz verr heb ik al en de theorie ook!

Toen kwam ik deze motor tegen op MP, voor een aardige prijs kon ik het model kopen wat ik graag wilde hebben....hij is dan wel niet groen, maar het is wel een echte zxr....
Die groene komt wel als ik 2 jaartjes ervaring heb opgedaan op deze.

Het is een ZXR uit 1990 met dynojet 1 en volgens de vorige eigenaar zou hij 122 pk hebben...Hij is onlangs nieuw gespoten en voorzien van unieke bestickering.

hier een paar foto's, ik hoor wel wat jullie ervan vinden en of jullie de motor al eens hebben gezien...hij heeft altijd rondgereden in de buurt kerkrade en landgraaf.






Mounty

mooie motor...nog niet gezien..en welkom :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Welkom Ruud, die motor moet je zo laten, ziet er echt tof uit, maar ja, smaken verschillen en ik vind hem heel mooi. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

ZXRuud

Thnx!

Ja ik laat hem zeker zo, de lak is echt foutloos en gewoon heel proffessioneel gespoten!

Ik vind hem zelf ook supermooi, maar als er een originele gekleurde naast zou staan denk ik dat ik die zou nemen!

maar nu wil ik alleen maar rijden.....al was ie paars met oranje stippen! :wink:  :wink:

Mounty

Citaat van: "ZXRuud"
maar nu wil ik alleen maar rijden.....al was ie paars met oranje stippen! :wink:  :wink:

met die insteek heb ik ook mijn motor gekocht..een nieuwere en ene die ik graag wil komt er ook wel...ooit :lol:  voorlopig rij ik mijn FZtje op..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

The Dominator

Citaat van: "ZXRuud"Thnx!

Ja ik laat hem zeker zo, de lak is echt foutloos en gewoon heel proffessioneel gespoten!

Ik vind hem zelf ook supermooi, maar als er een originele gekleurde naast zou staan denk ik dat ik die zou nemen!

maar nu wil ik alleen maar rijden.....al was ie paars met oranje stippen! :wink:  :wink:

coole fits, jammer dat ie geen aandacht aan de velgen heeft besteed.......
die zien er imo een beetje "sjeamel" uit.....
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Mounty

volgens mij is dat bij de bandenboer gebeurt....als de lak dan niet goed genoeg uitgehard is of niet genoeg gepakt heeft krijg je volgens mij zoiets..of niet ZXRuud?
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

ZXRuud

Citaat van: "FZ_Ron"volgens mij is dat bij de bandenboer gebeurt....als de lak dan niet goed genoeg uitgehard is of niet genoeg gepakt heeft krijg je volgens mij zoiets..of niet ZXRuud?

Klopt, dat zou heel goed kunnen wat je daar zegt!

het lijkr op een soort steenslag...maar dat kan eigenlijk niet

Deze motor heeft eerst in kerkrade rondgereden voordat de persoon hem kocht waar ik hem van heb. hij heeft de fiets zo gespoten, dus ik zou hem graag willen vragen welk kleurnummer het is.

maarja...volgens mij kent niemand deze motor

De Generaal