Schoolverlatersrit Ohe en Laak

Gestart door suzuki-girl, 21 juni, 2007, 07:59:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Beetje last second, maar toch voor degene die zou willen komen kijken of meerijden.
Vanavond om 19.00 vertrekken hier in Ohe en Laak een 50 a 60 motoren voor de jaarlijkse schoolverlatersrit. (verzamelen 18.30)
Er gaan 20 kinderen mee, verdeelt over motoren, trikes en in zijspannen.
Dus mocht je tijd hebben, je bent van harte welkom hier aan de Basisschool (tegenover de kerk).
Motoren zat, dus je hoeft geen kind achterop te nemen als je dat niet zou willen.
Het duurt een 2 uurtjes en na afloop is er koffie en vlaai voor de motorrijders :wink:
Ow ja prettig om te weten: we rijden onder vergunning.
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Leek me wel leuk maar ga het niet halen. Veel plezier vanavond :wink:
Smells like rubber

B-Witch

Was een geslaagde rit !!!
75 km op aangepaste snelheid door midden Limburg getuft.
Kids vonden het geweldig.
Perfect gegaan, de verkeersregelaars hebben hun best gedaan, en we konden overal gewoon doorrijden.
Zelfs op grote kruisingen werd het verkeer ff netjes stopgelegd, en niemand die daar een probleem mee had, aan het zwaaien en toeteren van de automobilisten te horen en te zien.
Gezellig afgesloten met een heerlijk stuk vlaai en een tas koffie.
Volgend jaar weer :wink:

Wat me opviel: ik was (weer) de enige vrouw in de groep (muv een trike rijdster) :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

Citaat van: "suzuki-girl"Wat me opviel: ik was (weer) de enige vrouw in de groep (muv een trike rijdster)

Met andere woorden; Jij was de enige ECHTE vrouw  8)
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Citaat van: "SuzukiLimburg"
Citaat van: "suzuki-girl"Wat me opviel: ik was (weer) de enige vrouw in de groep (muv een trike rijdster)

Met andere woorden; Jij was de enige ECHTE vrouw  8)

:lol: dat wilde ik er niet mee zeggen, de dame op de trike had eenvoudig weg echt te korte pootjes om wat voor een motor dan ook te rijden.
(Lijkt me best eens leuk om met zo'n ding te koetsjen, kids achterop en rijden met die handel).

Maar ik begrijp niet dat er niet meer dames meedoen aan zo'n toer.
Is toch leuk en je zou zeggen omdat het voor kids is dat je dan als vrouw zijnde eerder geneigd bent om mee te gaan.
Ik heb ook geen kind achterop gehad, de kinderen dit jaar kozen massaal voor de trike en de zijspannen, de rest kroop op comfortabele motoren zoals een Pan European of de Goldwings
Vreemd genoeg bleven alle sportievere motoren onbezet :?
Met uitzondering van de die van Mr.Kawa, die had onze oudste achterop :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

@Nippon

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "SuzukiLimburg"
Citaat van: "suzuki-girl"Wat me opviel: ik was (weer) de enige vrouw in de groep (muv een trike rijdster)

Met andere woorden; Jij was de enige ECHTE vrouw  8)

:lol: dat wilde ik er niet mee zeggen, de dame op de trike had eenvoudig weg echt te korte pootjes om wat voor een motor dan ook te rijden.
(Lijkt me best eens leuk om met zo'n ding te koetsjen, kids achterop en rijden met die handel).

Maar ik begrijp niet dat er niet meer dames meedoen aan zo'n toer.
Is toch leuk en je zou zeggen omdat het voor kids is dat je dan als vrouw zijnde eerder geneigd bent om mee te gaan.
Ik heb ook geen kind achterop gehad, de kinderen dit jaar kozen massaal voor de trike en de zijspannen, de rest kroop op comfortabele motoren zoals een Pan European of de Goldwings
Vreemd genoeg bleven alle sportievere motoren onbezet :?
Met uitzondering van de die van Mr.Kawa, die had onze oudste achterop :wink:


zo jong en al zo wijs  :roll: