Sponsor Toertocht Schepers Motoren Design

Gestart door suzuki-girl, 27 juni, 2007, 20:52:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Een goed initiatief van Schepers Motoren Design:

CiteerIn de agenda van de site van Motorendesign staat het volgende:

- Zondag 26 augustus 2007: Sponsortoertocht voor de CliniClowns.

Op zondag 26 augustus origaniseren wij een toertocht waarbij de opbrengst bestemd is voor de CliniClowns.
Deze mooie toertocht van plusminus 250 km door de Eifel kan op eigen gelegenheid aan de hand van een roadbook verreden worden. Het vertrek is vanaf onze zaak tussen 9.00 en 11.00 uur en de geplande aankomst op camping IndenHof in Heerlen is tussen 16.00 en 18.00 uur. Bij terugkomst op de camping krijgen de deelnemers een gratis griekse maaltijd waarna het ingezamelde bedrag wordt overhandigd aan een ambassadeur van de CliniClowns.

Het inschrijfgeld (dat dus ten goede komt van de CliniClowns) voor deze dag bedraagt 12,50 euro p/p.
Kijk voor meer info over het goede werk van de CliniClowns op: www.cliniclowns.nl

Een heel goed idee, en ook heel erg leuk om als MFL ook ons steentje bij te dragen :!:
En zeg nu eerlijk: 12,50 euro p/p, om het goede doel te steunen, en dan ook nog een griekse maaltijd, dat klinkt echt niet verkeerd!!!
You may own the bike, but the bike possesses you.

Dutch FZ6

Citaat van: "suzuki-girl"Een goed initiatief van Schepers Motoren Design:

CiteerIn de agenda van de site van Motorendesign staat het volgende:

- Zondag 26 augustus 2007: Sponsortoertocht voor de CliniClowns.

Op zondag 26 augustus origaniseren wij een toertocht waarbij de opbrengst bestemd is voor de CliniClowns.
Deze mooie toertocht van plusminus 250 km door de Eifel kan op eigen gelegenheid aan de hand van een roadbook verreden worden. Het vertrek is vanaf onze zaak tussen 9.00 en 11.00 uur en de geplande aankomst op camping IndenHof in Heerlen is tussen 16.00 en 18.00 uur. Bij terugkomst op de camping krijgen de deelnemers een gratis griekse maaltijd waarna het ingezamelde bedrag wordt overhandigd aan een ambassadeur van de CliniClowns.

Het inschrijfgeld (dat dus ten goede komt van de CliniClowns) voor deze dag bedraagt 12,50 euro p/p.
Kijk voor meer info over het goede werk van de CliniClowns op: www.cliniclowns.nl

Een heel goed idee, en ook heel erg leuk om als MFL ook ons steentje bij te dragen :!:

Inderdaad!! Een heel mooi idee... Suzuki-girl en ik zijn er in ieder geval bij: dat zijn er al 2!!

Mooi als we als limburgse motorrijders hier een steentje aan kunnen bijdragen!

T. 8)
Never be afraid to slow down....... 8)

Bianca

maak er maar 3 van! Indd een heel mooi idee  :yes6rs:

B-Witch

Ken het werk van de Clini Clowns uit eigen ervaring.
Is een mooie organisatie, die kinderen die in een moeilijke, en helaas soms uitzichtloze situatie verkeren toch nog een lach op het gezicht weten te toveren, en hun even het gevoel geven een gewoon kind te zijn ondanks hun ziekte...... :thumbsup:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Dutch FZ6

Citaat van: "Bianca"maak er maar 3 van! Indd een heel mooi idee  :yes6rs:


Waar zullen we eens op gokken?? Hoeveel deelnemers van MFL??

Tis het einde van de zomervakantie-periode...... nog een lekker ritje samen.......

T. 8)
Never be afraid to slow down....... 8)

B-Witch

Citaat van: "Black FZ6"
Citaat van: "Bianca"maak er maar 3 van! Indd een heel mooi idee  :yes6rs:


Waar zullen we eens op gokken?? Hoeveel deelnemers van MFL??

Tis het einde van de zomervakantie-periode...... nog een lekker ritje samen.......

T. 8)

Ik hoop een heel groot aantal :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Voor de cliniclowns!?

Amai..dan gaat hakki wel mee....altijd goed..voor zieke kinderkes wat doen..

ff onder voorbehoud dat ik ergens een fiets kan vinden met een kentekenplaat erop en ik niet dat weekend naar één of ander race-gedoe moet ben ik er wel bij..desnoods slingeren we de paso nog eens aan he..


prima initatief!

Mounty

onder voorbehoud ga ik mee...probeer zelfs nog wat vrienden te ronsellen.
(ik zit dan in de verbouwing van de keuken en weet niet of ... nou ja..je weet wel.. :lol: )
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Ben er ook bij 8) (er zal toch iemand jullie de weg moeten wijzen :mrgreen:)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Klinkt inderdaad leuk. Weet niet wat tegen die tijd is, maar ik denk dat ik wel van de partij zal zijn samen met Suzuki-Babe.

Als er eten bij is ben ik altijd van de partij :!:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Dutch FZ6

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "Black FZ6"
Citaat van: "Bianca"maak er maar 3 van! Indd een heel mooi idee  :yes6rs:


Waar zullen we eens op gokken?? Hoeveel deelnemers van MFL??

Tis het einde van de zomervakantie-periode...... nog een lekker ritje samen.......

T. 8)

Ik hoop een heel groot aantal :wink:

Ik tel er NU al een stuk of 8 !!

Gaat goed komen !!

T. 8)
Never be afraid to slow down....... 8)

B-Witch

Tuurlijk gaat dat goed komen, ik verwacht niet anders :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Citaat van: "suzuki-girl"Tuurlijk gaat dat goed komen, ik verwacht niet anders :wink:

:lol: Het wordt al beter, onder voorbehoud ga ik ook mee.  8)
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Dutch FZ6

Ik kreeg vandaag de Flyer van de toertocht.....

Never be afraid to slow down....... 8)

SuzukiLimburg

Ik wil nog steeds mee  :!:
Zeker met m'n nieuwe fitske
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!