Hoofdmenu

TT Assen Topic

Gestart door suzuki-girl, 28 juni, 2007, 12:44:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

:worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  :worship-cool:  Niet normaal wat Rossi met die machine kan :!:  :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Steefke™

Smells like rubber

Desmo-devil

Citaat van: "Dwars"eat shit stoner :lol:

Dottore Rossi :worship-cool:


Beetje overdreven Dwars en Steefke.
Dus jullie denken dat die Yammie nu ineens een stuk beter is ?
Ik denk dat het vooral aan het TT circuit ligt. Dat is Rossi op het lijf geschreven.
Super race van Rossi en verdiend gewonnen maar iemand die nu nog durft te beweren dat Stoner niet kan rijden die heeft stront in zijn ogen.
Ga er maar aan staan Rossi 10 ronden van je af houden.
Geweldig hoe die mannen met elkaar in de weer waren. Beloofd nog wat voor de rest van het seizoen. Ik denk dat Rossi het uiteindelijk  toch niet gaat redden. Ik geloof namelijk niet dat die japmaha ineens zo goed is.
Om kampioen te worden zal Rossi ongeveer alles moeten winnen en dan mag Stoner niet meer in de top 3 rijden. :lol:  :wink:

B-Witch

Stoner kan absoluut rijden, maar moet in Rossi nog steeds zijn meerdere erkennen :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Hakinnen

Citaat van: "suzuki-girl"Stoner kan absoluut rijden, maar moet in Rossi nog steeds zijn meerdere erkennen :wink:

alez..dat denk ik ook.

bedoel..stoner is dit jaar wel de "coming man' ..maar er werd 'm ook nogal veel ten nadele gelegd vorig jaar omdat ie er altijd naast lag..

zelfde werd altijd geroepen van dani..die zou de klus ook wel ff klaren

vooralsnog is het nog steeds zo dat stoner in de winning mood is ..hij wint races dit jaar...rossi wint al jaren kampioenschappen..

rossi vs stoner ...de discussie niet eens waard imo..stoner is nog lang geen rossi..bij lange na niet..

wellicht wordt ie het ooit nog eens..ik persoonlijk denk van niet..hij kan goed worden..maar of het een kaliber rossi wordt..

ik denk dat als stoner met die yamaha vanaf de 11de plaats was gestart..dat ie 'm zeker niet op het podium had kunnen zetten? na?

rossi is een zeldzame...zo'n coureur die ongeevenaard in zijn tijd is..en die zo in het rijtje hailwood, agostini, spencer uh...alez..doohan..dan ook maar erbij...al had die weinig echte tegenstanders..

ik denk dat rossi de grootste coureur van deze tijd is..

Motzippaldy

Citaat van: "Desmo-devil"
Ik geloof namelijk niet dat die japmaha ineens zo goed is.

:? Alle Yamaha's voor Ducati's

1 46 Valentino ROSSI ITA  Fiat Yamaha Team YAMAHA  42'37,149  166,727  0
2 27 Casey STONER AUS  Ducati Marlboro Team  DUCATI  42'39,058  166,603  1.909
3 1 Nicky HAYDEN USA  Repsol Honda Team  HONDA  42'43,226  166,332  6.077
4 26 Dani PEDROSA SPA  Repsol Honda Team  HONDA  42'47,614  166,048  10.465
5 21 John HOPKINS USA  Rizla Suzuki MotoGP  SUZUKI  42'50,287  165,875  13.138
6 5 Colin EDWARDS USA  Fiat Yamaha Team  YAMAHA  42'52,288  165,746  15.139
7 4 Alex BARROS BRA  Pramac d'Antin  DUCATI 43'13,224  164,408  36.075
8 66 Alex HOFMANN GER  Pramac d'Antin  DUCATI  43'18,917  164,048  41.768
9 13 Anthony WEST AUS  Kawasaki Racing Team  KAWASAKI  43'20,754  163,932  43.605
10 33 Marco MELANDRI ITA  Honda Gresini  HONDA  43'20,945  163,920  43.796
11 7 Carlos CHECA SPA  Honda LCR  HONDA  43'20,975  163,918  43.826
12 56 Shinya NAKANO JPN  Konica Minolta Honda  HONDA  43'25,045  163,662  47.896
13 6 Makoto TAMADA JPN  Dunlop Yamaha Tech 3  YAMAHA  43'31,217  163,275  54.068
14 50 Sylvain GUINTOLI FRA  Dunlop Yamaha Tech 3  YAMAHA 43'34,867  163,047  57.718
15 80 Kurtis ROBERTS USA  Team Roberts  KR212V  44'5,786  161,142  88.637
16 71 Chris VERMEULEN AUS  Rizla Suzuki MotoGP  SUZUKI  44'11,957  160,767  94.808
65 Loris CAPIROSSI ITA  Ducati Marlboro Team  DUCATI  28'48,517  161,274  9 laps
14 Randy DE PUNIET FRA  Kawasaki Racing Team  KAWASAKI  18'14,507  164,802  15 laps
Proud on the South  

Steefke™

Citaat van: "Desmo-devil"
Citaat van: "Dwars"eat shit stoner :lol:

Dottore Rossi :worship-cool:


Beetje overdreven Dwars en Steefke.
Dus jullie denken dat die Yammie nu ineens een stuk beter is ?

Echt niet, ik heb niks met riesbrenners, ik ben alleen van mening dat Rossi heer en meester is. Van mijn mag hij volgend jaar op ne Duc stappen en het hele seizoen z'n achterkant laten zien :yes6rs: 8)  :wink: Ben alleen bang dat die Italianen helemaal gek worden. :wink:
Smells like rubber

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Dat Stoner een stukkie kan sturen, dat is inmiddels genoegzaam bekend, en dat hij dit jaar met de besten mee kan komen, had op voorhand, ook maar weinigen ingeschat, mijn respect heeft hij inmiddels verdient.
Maar hij is nog geen topper zoals Rossi, om aan de top te komen, is geen eenvoudige opgave, maar wat nog veel moeilijker is, om aan de top te blijven, zoals Rossi, vandaar dat hij nog een lange weg te gaan heeft.
Er zijn genoeg drivers bekend, die ook op korte termijn door wisten te stoten, naar het hoogste, maar door de grote druk enz enz, het daar al snel voor gezien moesten houden helaas, iets wat ik trouwens NIEMAND gun.
In de wedstrijd van gisteren, zag je een Rossi, die maar al tegoed wist, dat, het uur u aangebroken was, en hij de race weer naar zijn hand moest zetten, en dat vanaf het middenveld, maar een getergde Rossi, met de WIL om te winnen, is en blijft het kwaad kersen eten.
Nog 9 wedstrijden, en 21 punten wegpoetsen, moet voor Rossi geen probleem zijn lijkt me, maar evenzo gun ik Stoner de felbegeerde titel.
We zullen wel zien, hoe dit zich gaat ontwikkelen.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

eey, weet je wat we doen Desmo  :idea: , Ik zet een kratje Alfa edel-pils (van de vrouw meens oet Thull) op Rossi als Wereld Kampioen Gp 2007 :lol:
Wat zet jij op Stoner (of meer op de Stucgati)  :?:  :?:

(ps ik zuip alles zolang ut geen amstelschweinerij is :lol: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Hakinnen"...alez..doohan..dan ook maar erbij...al had die weinig echte tegenstanders..


Ik ben van mening dat het bij Doohan vooral aan de superieure kwaliteit van de toenmalige Honda's lag!

Desalwelteplus,

het was fantáástisch in Assen.
Na die twee processies in de 125 en 250 was de GP1 echt "genieten met de broek aan"
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

Even rechtzetten dat ik nergens heb geschreven dat Stoner net zo goed is als Rossi. De discussie is begonnen omdat sommigen hier beweerden dat Stoner niet kon rijden en dat hij alleen maar races wint omdat hij een snellere machine heeft. Dat is het enige wat ik bestrijd.
Rossi is absoluut met afstand de beste rijder die er ooit geweest is en ik denk ook niet dat er ooit weer iemand zoveel wereld titels zal halen.
Ik ben absoluut een fan van Rossi laat dat even duidelijk zijn.
En dwars volgens  mij rijd Stoner op een STUKGAATIENIET dit jaar.
Kijk als je zelfs een Beemer naar de klote rijd dan verleg je je grenzen en stap je op een Honda, dus ik neem dat niet zo serieus.
Wat betreft dat kratje Alfa, The Bet is on !!!

@Nippon

ff wat anders  :roll:


Ik zat op Texel naar de tv te kijken op de hotelkamer en dan naar die nabeschouwing met JvdG en die "grasdroger"  :shock:

godzalme  :evil:  wat 'n mekkerkont is dat  :evil:  zo negatief over Assen

als of hij kennis van zaken heeft  :roll:  heeft verdomme n' keer de TT gewonnen toen 't nat was   :oops:  lijkt Lee Towers wel zingt ook altijd 't zelfde  :roll:
Ken "jongetjes" van nu die meer hebben gewonnen dan die "grasdroger"

zielig gewoon  :?  jaren teren op 'n klein succes en dan je hele leven naar je foto kijken die op de w.c hangt  :jack:

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"Wat betreft dat kratje Alfa, The Bet is on !!!

8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

bewust niet verkleind Piccie van een GROTE Winnaar 8)  :worship-cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away