Hoofdmenu

TT Assen Topic

Gestart door suzuki-girl, 28 juni, 2007, 12:44:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch


Voorafgaande aan de TT in Assen komende zaterdag, kun je alvast hier de laatste nieuwsfeiten lezen, zodat je up to date bent over de stand van zaken in Assen :wink:

Voorlopig ziet het weer er niet verkeerd uit voor de Zaterdag

het zou droog moeten blijven bij een tempratuur van een graad of 20
Natuurlijk in ons Nederlands klimaatje een onzekerheid, en het zou zomaar anders kunnen worden....we wachten af en houden weeronline in de gaten.

Eerst vervelende ongeluk is al gebeurd:


Voor Gresini Honda rijder Toni Elias is de TT al ten einde.
Hij kwam erg onfortuinlijk ten val en in de grindbak terecht met als resultaat een gebroken dijbeen. (ook in 2005 en 2006 heeft hij in Assen door blessures niet of nauwelijks geracet)
Volgens de doktoren zou hij pas in Brno weer van de partij kunnen zijn.

Dan dit weetje nog, voor degene die met de motor gaat en eens met een stel echte pitpoezen op de foto wil 8) :


CiteerOp zaterdag 30 juni, de dag dat de A-Style TT in Assen wordt verreden, zal Shell Tankstation "Smallhorst" aan de A28 te Beilen door Suzuki-importeur Nimag en MotoPlus worden omgetoverd tot een echte pitlane.

Alle motorrijders die vanaf 6.00 uur die ochtend komen tanken, worden als een echte GP-coureur opgewacht door de Suzuki Rizla umbrellagirls. Tijdens het tanken wordt je met deze umbrellagirls op de foto gezet. De foto's kunnen later worden bekenen en gedownload op www.motoplus.nl

Het promotieteam van Suzuki en MotoPlus is vanaf 06:00 uur 's ochtends prominent aanwezig bij het tankstation. De foto-actie geldt zolang de voorraad strekt, dus zorg
dat u er snel bij bent!
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

niet geheel onbelangrijk:


CiteerTIJDSCHEMA – TIME SCHEDULE A-Style TT Assen

TT Assen, 30 June 2007

THURSDAY, 28 JUNE 2007
09.00-09.45 125cc Free Practice 1
10.00-11.00 MotoGP Free Practice 1
11.15-12.15 250cc Free Practice 1
12.20-13.00 Lunchbreak (40')
13.05-13.35 125cc Qualifying Practice 1
13.50-14.50 MotoGP Free Practice 2
15.05-15.50 250cc Qualifying Practice 1
16.05-16.35 Red Bull MotoGP Rookies Cup Free Practice
16.45-17.30 WC Sidecar Free Practice
17.35-18.15 Break (40')
18.20-18.50 Red Bull MotoGP Rookies Cup Qualifying Practice 1
19.00-19.40 WC Sidecar Qualifying Practice 1

FRIDAY, 29 JUNE 2007
09.00-09.45 125cc Free Practice 2
10.00-11.00 MotoGP Free Practice 3
11.15-12.15 250cc Free Practice 2
12.20-13.00 Lunchbreak (40')
12.20-12.50 Ducati Two Seater
12.20-12.50 VIP Village Pit Lane Walk
13.05-13.35 125cc Qualifying Practice 2
13.50-14.50 MotoGP Qualifying Practice
15.05-15.50 250cc Qualifying Practice 2
16.05-16.35 Red Bull MotoGP Rookies Cup Qualifying Practice
16.45-17.25 WC Sidecar Qualifying Practice 2
17.00 Qualifying Press Conference

SATURDAY, 30 JUNE 2007
08.40-09.00 125cc Warm Up
09.10-09.30 250cc Warm Up
09.40-10.05 MotoGP Warm Up
10.10-10.40 Ducati Two Seater
10.10-10.35 VIP Village Pit Lane Walk
10.45 125cc Startprocedure
11.00 125cc Race (22 laps = 100,210 kms)
Press Conference (immediately after the podium ceremony)
12.00 250cc Startprocedure
12.15 250cc Race (24 laps = 109,320 kms)
Press Conference (immediately after the podium ceremony)
13.40 MotoGP Startprocedure
14.00 MotoGP Race (26 laps = 118,430 kms)
Press Conference (immediately after the podium ceremony)
15.00 Stunt Show
15.15 Red Bull MotoGP Rookies Cup Startprocedure
15.30 Red Bull MotoGP Rookies Cup Race (16 laps = 72,880 kms)
16.30 WC Sidecar Startprocedure
16.45 WC Sidecar Race (18 laps = 81,990 kms)

te bekijken op tv:

Vrijdag 29 juni 2007
Middag
Tijdstip: Programma: Zender:
13:00 - 16:00 RTL GP: TT Assen RTL 7    
Avond
Tijdstip: Programma: Zender:
22:10 - 23:15 RTL GP: TT Assen RTL 7
Zaterdag 30 juni 2007
Ochtend
Tijdstip: Programma: Zender:
10:00 - 15:30 RTL GP: TT Assen RTL 7    
Avond
Tijdstip: Programma: Zender:
22:30 - 23:30 RTL GP: TT Assen RTL 7    
22:45 - 23:45 NOS Studio Sport Nederland 1
You may own the bike, but the bike possesses you.

SuzukiLimburg

CiteerDan dit weetje nog, voor degene die met de motor gaat en eens met een stel echte pitpoezen op de foto wil

Sorry hoor maar op die pitspoezen zit ik niet te wachten. Die derde van rechts is volgens mij die Kelly van Big Brother. Dat is geen pitspoes, maar een pitskater.
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

B-Witch

Citaat van: "SuzukiLimburg"
CiteerDan dit weetje nog, voor degene die met de motor gaat en eens met een stel echte pitpoezen op de foto wil

Sorry hoor maar op die pitspoezen zit ik niet te wachten. Die derde van rechts is volgens mij die Kelly van Big Brother. Dat is geen pitspoes, maar een pitskater.

tis maar een random voorbeeld fotooke.....niet zo kieskeurig he... :roll:


:wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Herr Tod

Elias :rofl: Is me ook een figuur :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Citaat van: "SuzukiLimburg"
CiteerDan dit weetje nog, voor degene die met de motor gaat en eens met een stel echte pitpoezen op de foto wil

Sorry hoor maar op die pitspoezen zit ik niet te wachten. Die derde van rechts is volgens mij die Kelly van Big Brother. Dat is geen pitspoes, maar een pitskater.

:roll: Tis volgens mij niet Kelly, maar een vent lijkt het mij zeer zeker ook wel.  :roll:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

@Nippon

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "SuzukiLimburg"
CiteerDan dit weetje nog, voor degene die met de motor gaat en eens met een stel echte pitpoezen op de foto wil

Sorry hoor maar op die pitspoezen zit ik niet te wachten. Die derde van rechts is volgens mij die Kelly van Big Brother. Dat is geen pitspoes, maar een pitskater.

:roll: Tis volgens mij niet Kelly, maar een vent lijkt het mij zeer zeker ook wel.  :roll:


kun je nagaan dat heeft nog make-up op  :lol:

hoe zou 't eruit zien zonder  :shock:

Trouwens die 4e van links wil ik ook niet als schoondochter  :roll:

B-Witch

Keej weer back On Topic  :wink:

CiteerMarlboro Ducati coureur Casey Stoner heeft de snelste tijd gereden op het TT-Circuit tijdens de eerste vrije training van de 77e A-Style Dutch Grand Prix.
Casey Stoner heeft zijn goede vorm van dit seizoen voorlopig een vervolg kunnen geven tijdens de eerste vrije training op een half bewolkte TT-Circuit in Assen. Vanaf de eerste minuut van deze training was de kleine Australiër snel onderweg. Valentino Rossi die in een fraaie nieuwe kleurstelling te bewonderen is dit weekend pakte de tweede tijd. Met slechts een achterstand van 0.046s blijft de Italiaan kort achter Stoner. Nicky Hayden lijkt de stijgende lijn van de laatste Grand Prix ook dit weekend voort te kunnen zetten. De Repsol Honda coureur pakte een derde tijd. Vorig jaar won Hayden de Dutch TT in de koningsklasse en lijkt zich al een vis in het water te voelen op het vernieuwde circuit.

Toni Elias zorgde net als vorig jaar voor een spectaculaire crash. De Honda coureur maakte een fout bij het insturen van de Ramshoek en gleed met hoge snelheid de grindbak in. Volgens de laatste berichten heeft hij zijn bovenbeen gebroken en zal daarom niet meer in actie komen dit weekend.

Colin Edwards die vorig jaar in het zicht van de haven zijn overwinning in Assen weggaf, is ook nu weer snel. Hij pakte een voorlopig vierde trainingstijd.

Verraseend snel dit weekend is voorlopig de Duitser Alex Hofmann. Met een vijfde tijd laat de Ducati coureur zien dat hij zich thuis voelt in Assen.

De top tien wordt vol gemaakt met Dani Pedrosa, Randy de Puniet, Alex Barros, Loris Capirossi en John Hopkins.

bron: rtl granprix
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

Chris Vermeulen pakt pole

CiteerSuzuki coureur Chris Vermeulen heeft de pole gepakt voor de Dutch TT van morgen. Vermeulen was de snelste in zeer natte weersomstandigheden. Casey Stoner staat naast hem om de eerste rij. De laatste plek op de eerste start rij is van Randy de Puniet.
De MotoGP coureurs hebben beide kwalificatiedagen getraind onder droge omstandigheden tot de kwalificatie training. Alle data die was vergaard tijdens de vrije training konden voor de beslissende training in de prullenbak. Casey Stoner was in het begin van de training gelijk weer voorin te vinden. Hij wisselde het eerste halve uur van de training de eerste plaats diverse keren af met Repsol Honda coureur Dani Pedrosa.

Halverwege de training leek de regen voorbij en wisselden een aantal coureurs hun regenachterband om voor een slick. Dit bleek een valse keuze. Het rubber kon even later weer worden omgewisseld in een natweer band.

Met nog vijftien minuten op de klok was het Chris Vermeulen die met een snelle ronde verrassend Stoner van de eerste plaats stootte. Met een miniem verschil van 0,017s pakte de Australiër de snelste tijd. Het bleek de pole tijd te zijn.

Marco Melandri dacht met een fantastische laatste de derde en laatste plaats op de eerste start rij op te eisen, maar Kawasaki coureur Randy de Puniet dacht er anders over. De Fransman pakte enigszins verrassend de derde plaats voor Melandri.

John Hopkins, die vorig jaar nog de pole had, staat op een vijfde plaats voor Colin Edwards, Anthony West en Alex Hofmann.

Valentino Rossi bleef waarschijnlijk te lang hopen op droger weer en moest in de slotfase nog alle zeilen bijzetten om een snelle tijd neer te zetten. Hij kwam helaas niet verder dan een elfde trainingstijd en zal morgen aan een inhaalrace moeten beginnen.

Regerend wereldkampioen Nicky Hayden was bij alle droge trainingssessies voorin te vinden, maar kon in de regen de juiste snelheid niet vinden en staat teleurstellend op een dertiende plek.

Makoto Tamada reed een tijd die buiten de kwalificatielimiet van 107% viel. Het is aan de wedstrijdleiding te bepalen of de Japanner morgen mag starten.

bron: rtlgrandprix
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

En nu ffkes de broodjes smeren voor manlief en zoonlief, die gaan me morgen voorzien van life commentaar vanuit Assen vanaf de tribune... :wink:
You may own the bike, but the bike possesses you.

B-Witch

AUWAAA, net ff rechtstreekse verbinding gehad met Assen....damn dat klonkt HARD...
Hoop dat ze de oordopjes niet vergeten zijn :shock:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

hoe laat start de GP?? die brommerts wil ik nie eens zien :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Start van de GP is om 14.00 uur,

Nu om 10.00 uur begon de warm up...
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

eat shit stoner :lol:

Dottore Rossi :worship-cool:

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

yeah...

niks ten nadele van stoner..want die reed "wereld's"

maar alez..valentino, valentino..vanaf de 11de plaats komen en dan winnen..

Grandioos..de man is echt een motorracend wonder,,