Hoofdmenu

Hayabusa 2008

Gestart door DeWitte, 30 juni, 2007, 08:27:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Zeg kenners, ik vond deze foto van de Hayabusa 2008 :wink: Wat is er nieuw of veranderd??

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"Zeg kenners, ik vond deze foto van de Hayabusa 2008 :wink: Wat is er nieuw of veranderd??


Ik dacht dat hij nu 1340cc zou hebben, verder is hij alleen op een paar punten aangepast, geloof ik, maar ja, wat kun je eigelijk nog aan een Busa veranderen :oops: , vanaf het begin (1999)  was het al een perfecte, onovertroffen, nietsontziende, tot eenzame hoogte stijgende motor, toch?????????? :D  :D  :D  :D


Of drijf ik nu een beetje door. :oops:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Mounty

ik vind m mooi lelijk.. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "Road Racing Hayabusa"
Of drijf ik nu een beetje door. :oops:

neeuh hoor :lol:

:wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

De achterkant is nog lelijker geworden met die uitstulpingen opzij. :lol:

Mounty

Citaat van: "Desmo-devil"De achterkant is nog lelijker geworden met die uitstulpingen opzij. :lol:

De "love handles".... :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

DeWitte

Citaat van: "Desmo-devil"De achterkant is nog lelijker geworden met die uitstulpingen opzij. :lol:

zullen wel de knippers in zitten? :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Dwars"
Citaat van: "Desmo-devil"De achterkant is nog lelijker geworden met die uitstulpingen opzij. :lol:

zullen wel de knippers in zitten? :?:

Dat is voor meer Down Force (of hoe heet dat) om de PK,s oppe de weg te krijgen, en te houden, denk ik :wink: , soms moet helaas het uiterlijk ietsjes lijden, voor het pracktische nut, alhoewel ik het heel erg mooi vindt, maar ja dat is dan weer mijn Busa liefde he. :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Joepie1958

Al is het kind nog zo lelijk, als ouders hou je er toch van 8)  8)  :lol:  :lol:  :shutup:
Motorrijden? Je moet maar gek zijn
Lid van de B.T.A.

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Joepie1958"Al is het kind nog zo lelijk, als ouders hou je er toch van 8)  8)  :lol:  :lol:  :shutup:

:wink:  :wink:  :wink:  :D  :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Busaberke

IMO is dit weer gewoon een soep-projectje.
Je herkent duidelijk de vormen van de huidige Busa die her en der iets aangepast zijn.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Desmo-devil

Is dit niet een speciale uitvoering voor de Amerikaanse markt gezien de reflectors aan de zijkant ??

The Dominator

color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "The Dominator"kijk en huiver......

http://www.motorfreaks.nl/index.php/report/4610

lelik fritekot van ne riesbrenner...

dach eesj dat de achterkentj de veurkentj woar..miljaar..dach "ey..warum hubbuh ze dae koplamp rood gemaak"?

hahahaha...



:wink:

karz

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "The Dominator"kijk en huiver......

http://www.motorfreaks.nl/index.php/report/4610

lelik fritekot van ne riesbrenner...

dach eesj dat de achterkentj de veurkentj woar..miljaar..dach "ey..warum hubbuh ze dae koplamp rood gemaak"?

hahahaha...



:wink:

:rofl:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.