25 juli niet lullen maar poetsen

Gestart door DeWitte, 16 juli, 2007, 11:08:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

aangezien ik de 24e pas weer terug ben, van zinnen de 25e gelijk s morgens om uur of 08.30uur te vertrekken ri Luxembourg/Ardennen/Eifel.
Wie durft :?:  :lol: mag aanpikken rond die tijd op de parking in Wittem, let wel ik heb dan 14 dagen niet gekoetscht en was dan niet van zinnen te gaan toeren (echt niet).

Dus min 300km oppe teller zetten, volle gaas :twisted: be there......
lekker bakske belgische friet met zure mayo onderweg scoren ?

edit: Joe Bar Team revival???
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Hakinnen

Citaat van: "Dwars"aangezien ik de 24e pas weer terug ben, van zinnen de 25e gelijk s morgens om uur of 08.30uur te vertrekken ri Luxembourg/Ardennen/Eifel.
Wie durft :?:  :lol: mag aanpikken rond die tijd op de parking in Wittem, let wel ik heb dan 14 dagen niet gekoetscht en was dan niet van zinnen te gaan toeren (echt niet).

Dus min 300km oppe teller zetten, volle gaas :twisted: be there......
lekker bakske belgische friet met zure mayo onderweg scoren ?

edit: Joe Bar Team revival???

hmm..pépe moet zich bij deze helaas afmelden..vakantie is dan voorbij..moet dan voorvorkses doen die ik al eens had "uitgesteld"...

damn..

karz

't weurt toch kutwear .. wedden ? :yes6rs:

Anges doon ich waal mit essich vrie ken höbbe ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Joep

Ich bön dan vriej.....

Mèr of ich de juuste Joe Bar riejsjtiel höb........
Qua laeftied kump 't waal euver ein.......... mit de eerste serie. Aanpikken kint altied hé en lossen ouch....
LAot mich efkes weite waatse d'r van vinjs. Angers mit ein pm'tje esse 't hiej neet wils sjrieve ;)

Rookie

Zou graag willen maar kan geen vrij nemen. Een week later zou mij beter uitkomen, dan heb ik vakantie. Ik ben wel te vinden voor een goede rit ipv 3 rondjes om dezelfde kerk. Belgische friet en / of duitse curryworsten smaken overal.

DeWitte

Citaat van: "Joep"Ich bön dan vriej.....

Mèr of ich de juuste Joe Bar riejsjtiel höb........
Qua laeftied kump 't waal euver ein.......... mit de eerste serie. Aanpikken kint altied hé en lossen ouch....
LAot mich efkes weite waatse d'r van vinjs. Angers mit ein pm'tje esse 't hiej neet wils sjrieve ;)

zou ut ein ier vinge este mit gees :wink:

Wea nog mie??? : 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

WhomBom

graag... maar ik krijg van zn leven geen vrij...  :evil:
img]http://img67.imageshack.us/img67/5812/quax2bb8bp.jpg[/img]

"....may the grip be with you!..."

Joep

Efkes ein vraog.

Wo is de parking van Wittem?
Ich weit det ich de autobahn nao Heële mot pakke en dan aafsjlaag Julpe en dan nog get links en rechts dreije, mèr höbse get van ein adres?

Vandaag nog 400 km d'r biej gezat oppe teller. Mèr bön benuujd nao de befaamde Joe Bar riej sjtiel van monsieur Dwars  :wink:

Joep

Dwars,

Ich mot mich aafmelje
Goonsdaag ein begrafenis van dae jong waat van de waek is euverleeje.

karz

Trieste zaak dat..  :cry:

Citaat van: "bron www.l1.nl"

Motorrijder komt om in Born

Een 21-jarige motorrijder uit Herten is donderdagavond verongelukt in Born.

De man reed rond kwart over 7 tegen een wegafzetting op de Langereweg bij autofabriek NedCar. Hij was op slag dood. De politie onderzoekt de toedracht van het ongeval.



Sterkte joep.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

tering wat een nieuws :cry: sterkte joep

ik ga toch rijden (zelfs bij regen) wie gaat er mee?? Karz :?:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Kan niks toezeggen. Maar je gaat zowiezo toch ?  

Ik meld me dan wel als ik meega
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Heb pas vacance vanaaf vriedig de 27ste, mer dan wael 4 weeke!!
Dus ich pak wael ein ritje later es ut moach...
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

DeWitte

Citaat van: "karz"Kan niks toezeggen. Maar je gaat zowiezo toch ?

idd ik ga sowiezo toch :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

weeronline meld half bewolkt en 22 graden 8) perfecte temp um te rieje

me ich wool waal pas om 09:00 oer vertrekke @ wittem-parking (kom vanoavend pas teage middernacht heem mit der vliejer) dus half uurke later, (brommer sjekke, tanke etc.)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away