Schwarzwald 2007

Gestart door Bianca, 19 juli, 2007, 08:16:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bianca

Wanted! Evil Green Bandit en Flaming Red Ninja, last seen heading towards the Schwarzwald 8)



Hoie wa :woohoo:

Tot volgende week...

B-Witch

Heel veel plezier in het Schwarzwald :!:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

have fun 8) en niet mit 3-e truukkomme wa :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

QuattroFrits

8) Heel veel plezier en veel veilige kilometers gewenst.  :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

sometimes the same is different, but mostly it's the same.

angel

fijne reis en hopelijk lekker weertje.

veel plezier

Herr Tod

Jawohl! Wieder zu Hause 8)

Net als het landschap waren er pieken en dalen... Zwitserland is toch wel een heel, heel diep dal... maar dat vertel ik later wel allemaal. Hier alvast 3 fotokes.

Mijn favoriete weg :worship-cool: Die ga ik nog eens opzoeken met 750 cc onder mn kont of zo. Even later kwam er een busje, met nederlands kenteken... en ja hoor ze stoppen midden in de bocht om naar het uitzicht te kijken :roll:





It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ReBel

Citaat van: "Herr Tod"Zwitserland is toch wel een heel, heel diep dal... maar dat vertel ik later wel allemaal.
Nee, niks daarvan :dunno:  Nou wil ik het weten ook :whipping:
(Grepke :wink: )
Vertel... gaat het over de Gestapo... :guns: ...of ben je ergens een berg afgemieterd :shutup:

Herr Tod

Vorige week donderdag vertrokken, eerste stop in Belgie om te ontbijten.





Daarna de autobahn op, stukje Frankrijk meegepakt en vanuit Frankrijk de B500 Schwarzwaldhochstrasse op. Hoppa meteen de hoofdprijs 8) Alleen uitkijken dat je de voet niet in de greppel neerzet bij het stoppen... want dan kiep je om :rofl:





Even later kwamen we aan bij het eerste hotel in Bad Peterstal.





Dit is dan Bad Peterstal by Night...



Hier nog eens hetzelfde uitzicht vanaf de Hochstrasse als op de foto hierboven maar dan met een beetje mist.



Op vrijdag een toertje gemaakt richting het zuidelijke Schwarzwald, rondom de Titisee.





De hoogste waterval van Duitsland... die is best hoog ja, zeker als je daarna weer de berg op moet lopen in de motorkleren :banghead4rv:



Een of ander riviertje langs de Hochstrasse, even testen of de laarzen ècht waterdicht zijn.



Ja hoor, goedgekeurd.... alleen moet je uitkijken dat het water niet boven de laars komt :roll:



Zicht vanuit de kamer van het tweede hotel in Schönau.



Bergweggetje



Hmmm.... toch maar aan de rechterkant van de weg blijven :shock:



Dagje Europapark, achtbaantje hier, achtbaantje daar





De langste rodelbahn van Duitsland :D





Motorkabelbahn??



De Rheinfall





So far so good... totdat je in Koblenz bent aan de Bodensee. Veel te warm, niet kunnen vinden wat je zoekt en dan maar terug rijden richting het hotel. Zo rij je in Zwitserland op een of ander weggetje, even niet goed genoeg op aan het letten en dan mis je een bord met '50' dus rij je 76 en dan staat er opeens een wout op de weg. Of we, na het invullen van een lading papierwerk, even 600 euro p.p. willen betalen vanwege het maken van een 'zeer grove snelheidsovertreding'. Pfff.... de eerstvolgende agent die mij een bekeuring geeft in Nederland krijgt een staande ovatie, wat dat betreft hebben we het hier nog niet zo slecht.

Maar ja zo is de lol er wel even af dus zijn we 's nachts maar naar huis gereden.



Ergens op 2/3 van de rit begint de Bandit benzine naar de luchtfilter in de gooien en zuipt die opeens 1:10. Blijkbaar waren twee busjes bij de gasnaalden spontaan versleten en konden de naalden vanzelf omhoog komen. Gelukkig nog net gered tot een tankstation, met mijn 17 liter tank :shock: De vlotterbakken waren ook al leeg :lol:



Ik denk dat ik nog een keer terug ga, maar wel met een andere motor. Schitterende wegen daar :cum: :woohoo: Maar dan blijf ik wel fijn in Duitsland :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


SuzukiLimburg

Mooie foto's. Erg vervelend van die bekeuring. Das niet misselijk.

Hadden jullie van te voren een route en slaapadressen gepland of zijn jullie op de bonnefooi gegaan?
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Bianca

De route naar het Schwarzwald was gepland, de routes om daar rond te koetsjen hebben we gewoon op de dag zelf gekeken. We zijn op de bonne fooi gegaan. De eerste slaapplaats wisten we wel te liggen, was beneden aan de Schwarzwaldhochstrasse :P Daar aangekomen hadden ze plaats genoeg, is ook niet zo gek als er s'nachts kakkerlakken in je gezicht vliegen  :? Na 3 dagen zijn we verder richting het zuiden gegaan, daar een slaapplaats gezocht en de rest van de dagen doorgebracht. Was een stuk netter daar :mrgreen: Geen vieze beesten die s'nachts tegen je aan vliegen en dan ook nog menen op je kussen te kunnen overnachten. Hoef ik ook geen mensen meer uit hun slaap te halen omdat ik een held op sokken ben wat betreft ongedierte  :oops: Het was voor de rest wel een mooie vakantie, alleen wat duurder dan gepland  :lol:

@Nippon

:worship-cool:

mooie streek daar  8) lijkt de Vogezen wel

en had die krullebol geen last van zweet voeten  :rofl:

De Generaal

mooie rit, leuke foto impressie

QuattroFrits

Citaat van: "BoxerQ":worship-cool:

en had die krullebol geen last van zweet voeten  :rofl:

:twisted: Op één bepaalde foto wel en maar zeggen dat zijn laars lekt.  :twisted:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.