Inbouwen safety lights

Gestart door Armando, 02 augustus, 2007, 12:53:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Armando

Beste motorfans,

Weten jullie misschien in de buurt van Roermond (Limburg) en omgeving een zaak waar ze safety lights in kunnen bouwen. Mijn kennis op het gebied van electro is niet geweldig en wil mij hier dan ook niet aan wagen. Zie voor meer info www.safetylights.nl. Het inbouwpakket heb ik zelf al thuis liggen.

Het mag ook een adres in Belgie zijn ofzo. Alle antwoorden zijn welkom. Weten jullie misschien ook hoe lang dit inbouwen duurt en ongeveer hoeveel kosten hier aan zijn verbonden.

Ik dank jullie allen voor het meedenken en jullie antwoorden.

Gegroet,

Armando

Steefke™

Ik heb ff gekeken op de site.  Op zich is dat niet zo moeilijk maar is het toegestaan zit er een E keur op. Ik weet uit het verleden dat er mensen een boete gekregen hebben om dat ze dit bij een auto hadden gedaan
Smells like rubber

DeWitte

er staan ook handleidingen op die site trouwens :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

@Nippon

Citaat van: "Steefke"Ik heb ff gekeken op de site.  Op zich is dat niet zo moeilijk maar is het toegestaan zit er een E keur op. Ik weet uit het verleden dat er mensen een boete gekregen hebben om dat ze dit bij een auto hadden gedaan

tis ook niet wettelijk geregeld/toegestaan dat deze "canavalsverlichting" mag

voor mij hoeft dat ook niet  :evil:

QuattroFrits

Zover ik weet is het wettelijk niet toegestaan, maar het wordt gedoogd omdat de z.g. positielampen bij een motor deze beter laten opvallen.
Amerikaanse en Canadese motoren hebben dit standaard eropzitten aan de voorkant.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

mooi of nie mooi, moet iedereen toch lekker zelf weten: je kan imo nooit genoeg "opvallen". Of het "mag" ?  :roll:
te snel rijden, open uitlaten etc. mag ook nie: we houden ons allemaal wel eens niet aan de letter van de wet:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Citaat van: "Dwars"mooi of nie mooi, moet iedereen toch lekker zelf weten: je kan imo nooit genoeg "opvallen". Of het "mag" ?  :roll:
te snel rijden, open uitlaten etc. mag ook nie: we houden ons allemaal wel eens niet aan de letter van de wet:

:stupid:
Smells like rubber