Biker oorlog in Leopoldsburg??

Gestart door HD4ever, 12 augustus, 2007, 10:40:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HD4ever

Het is weer eens zover. Na jaren van rust in de outlaw biker scene zijn nu de rapen pas echt gaar.  :(  


11/08 Kempense Outlaws bestormen Vrijdagavond café '184' van de Red Devils in  Leopoldsburg

Het parket van Hasselt bevestigt zaterdag dat er in Leopoldsburg vrijdagavond een vechtpartij is geweest tussen twee rivaliserende motorbendes. Het gaat om een afrekening tussen de Red Devils, een support club van de Hells Angels, en The Outlaws. Er vielen drie gewonden.

Twee gewonden mochten intussen al het ziekenhuis verlaten.

De Outlaws uit de Antwerpse Kempen bestormden vrijdagavond rond 22 uur het clublokaal van de Red Devils, het Biker Café Route 184, in de Stationsstraat in Leopoldsburg. Ze vernielden er heel wat en drie mensen moesten voor verzorging naar het ziekenhuis.

De drie hadden vooral wonden aan het hoofd, die gehecht moesten worden. Twee van hen hebben intussen het ziekenhuis verlaten. De derde is nog gehospitaliseerd, maar de verwondingen vallen mee.

Volgens het parket zijn de verklaringen van getuigen en slachtoffers erg uiteenlopend. Bovendien krijgt het parket niet de volledige medewerking van de betrokkenen. "Het staat nog niet vast of er inderdaad geschoten is. De groep van een veertigtal personen zou verzameld hebben op het stationsplein. Daarna vertrokken kleine groepjes naar het clublokaal in de Stationsstraat. Toen de politie ter plaatse kwam, waren de betrokkenen al gevlucht", zegt Christel Vanreyten van het parket van Hasselt. Het onderzoek is in handen van de federale gerechtelijke politie van Hasselt.

Volgens burgemeester Erwin Van Pée van Leopoldsburg zijn de feiten zeer ernstig. "Er is geschoten met vuurwapens en het café werd kort en klein geslagen. De aanleiding voor de vechtpartij is onbekend". Café Route 184 kwam vorig jaar al in het nieuws door het onderzoek naar de verboden organisatie Blood and Honour.


grtz HD4ever  :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

Mounty

tis ook schorum die motorrijders wah. :lol:
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

Citaat van: "Busaberke"randdebielen ...
:stupid:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Wat een stelletje imbicielen, dit is nu net het volk waar ik de creeps van krijg :?
You may own the bike, but the bike possesses you.

QuattroFrits

Ik zal dan maar geen motorrijder worden he. :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Dit soort zaken heeft net zo weinig met motoren en motorrijders te maken als hooligans met voetbal.

Meer zeg ik er niet over  :evil:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Citaat van: "SuzukiLimburg"Dit soort zaken heeft net zo weinig met motoren en motorrijders te maken als hooligans met voetbal.

Meer zeg ik er niet over  :evil:

:stupid:
Smells like rubber

Hakinnen

Citaat van: "SuzukiLimburg"Dit soort zaken heeft net zo weinig met motoren en motorrijders te maken als hooligans met voetbal.

Meer zeg ik er niet over  :evil:

:stupid:

HD4ever

Iemand in het forum bij fok.nl zag het zo:

"Ik weet al hoe het gegaan is..."

Situatie: bruin caféetje aan een modderige hoofdstraat in het centrum van Leopoldsburg. Niemand weet waar het ligt, de dorpsbewoners zelf ook niet, zodat het soms dagen kan duren voordat ze terug zijn van het boodschappen doen.. Café is geopend, 10 langharige motorrijders zitten aan de bar.

Motorrijder 1: "Dus ik zit wel fout met die shampoo die ik gekocht heb? Er stond op het flacon dat het echt wel met conditioner was"

Motorrijder 2: "Germaine, ik heb het je nog gezegd, het is een ramp voor het haar. Laatst, zulle, had ik conditioner in mijn schone haren gesmeerd, en wel, ik ging rijden met Oskaar en Jamille. Awel, na 3 uur toefen, ik zet mijn helm af, ik zie in de spiegel: een ravage! Amai"

Serveerster: "Nog een keer van het zelfde, heren?"

Motorrijder 1: "Zeker en vast, Claire. Goed dan zal ik de volgende keer maar eens wat anders proberen. Misschien vluks kijken op het vrouwendepartement. Dan neem ik Claire wel mee"

Serveerster: "Allez niet zeg, ge weet dat ik altijd moet plassen als ik bij u achterop zit"

De deur zwaait open en een woest behaarde motorrijder zet de deur in de hoek neer. In zijn kielzog volgen nog 50 nog woester behaarde motorrijders. Ze grijpen de biljarttafel en smijten die dwars door het raam heen.

Serveerster: "Allez zeg, wat doet gij nu? Dat raam had ik zoëven nog gekuist"

De woestbehaarde motorrijder neemt de kapstok en breekt deze als een luciferstokje over

Serveerster: "Lap zeg! Waar gaat gij nu uw jas aan op deponeren?"

De woestbehaarde motorrijders smijten alle meubilair over hoop, terwijl 4 motorrijders de serveerster grijpen en meesleuren naar buiten

Serveerster: "Help! Ge moogt me niet bij u achterop zetten, want ik water u helemaal onder!"

Na 5 minuten is het hele café kort en klein geslagen. De mist trekt op en de woest behaarde motorrijder kraakt met zijn knokkels. Dreigend loopt hij op de twee motorrijders aan de bar af

Woest behaarde motorrijder: "Awel... wie had er hier gezegd dat ik split had?"

:rofl:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Varaderos

Motorcycling is not a crime