MOTORBEURS EICMA MILAAN

Gestart door The Dominator, 29 september, 2005, 07:39:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

The Dominator

http://www.eicma.it/moto/en/

DAYS WITH PUBLIC OPENING:

Thursday, 17 November         from 10.00 am to 10.00 pm
Friday, 18 November               from 10.00 am to 10.00 pm
Saturday, 19 November           from 10.00 am to 6.30 pm
Sunday, 20 November             from 10.00 am to 6.30 pm

Note: Exhibitors can always access the fair 1 hour before opening time and exit 30 minutes after closing time.

TICKETS FOR VISITORS

Full – fare                  Euro 16,00
Military and Children  Euro   10,00
Group                        Euro   10,00

(The group must consist of at least 10 people and their guide, who will enter free of charge. Please go to reception together where the guide, who should have a complete name list on headed paper of the association you are member of, will buy the tickets. Buy 10 tickets get one free)
On Friday, 18 November: women enter free of charge

iemand interesse??
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Busaberke

Citaat van: "hayasjeelski"women enter free of charge

:shock:
Wat een kutstreek van die Ietakken!
Dat stelletje popie-jopie's doet er werkelijk alles aan om vrouwen te lokken..........  :?
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

The Dominator

Citaat van: "Busaberke"
Citaat van: "hayasjeelski"women enter free of charge

:shock:
Wat een kutstreek van die Ietakken!
Dat stelletje popie-jopie's doet er werkelijk alles aan om vrouwen te lokken..........  :?

wees blij... anders kreeg je toch weer het commentaar van :
Citeerbespaar je dat entreegeld maar voor mij , lever je creditcard in, ik ga winkelen
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

DeWitte

in Milaan zie je dan wel nog een paar sjun pupkes en dat in combi met een motorbeurs, nie ech verkeerd :twisted:

ik ga verlof vragen (ja thuis he :oops: )
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Dwars"in Milaan zie je dan wel nog een paar sjun pupkes en dat in combi met een motorbeurs, nie ech verkeerd :twisted:

ik ga verlof vragen (ja thuis he :oops: )

heb zelf de plannen om er een weekendje van te maken,
vrijdag morgen vroeg ernaartoe vliegen en zondag of maandag terug

kost geen ruk met ryanair maar dan moet je daar wel 60km zien te overbruggen naar fiera milano maarja als vliegticket maar 1.49 kost mogen er best wat taxikosten bijkomen he.... :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

I'm going...

weet wel nog niet wanneer precies.

vanaf het vliegveld (das "bergamo" dacht ik?) gaan er ook bussen naar milaan centrum.  kost een euroke of tien.

"woman free of charge on friday" !!!!!!!

Typisch italiaans hahaha.

Als je in de motorbranche kijkt in Italie zul je zien dat "de verkoopafdeling" bijna altijd bemandt wordt door vrouwen.  liefst mooie vrouwen.  slim van die Italiaanen.  Als een kerel iets "motorgerelateerds wilt kopen koopt ie eerder van een mooie meid dan van een lelijke kerel.
Mooie meiden hebben ze daar bepaald geen tekort aan.

standuc

Snel boeken.
Bij Ryan-air een retourvlucht voor nog geen 60 euri :D
Brussel-Milaan
Vrijdagochtend heen en zondagavond retour.

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Als je in de motorbranche kijkt in Italie zul je zien dat "de verkoopafdeling" bijna altijd bemandt wordt door vrouwen.  liefst mooie vrouwen.  slim van die Italiaanen.  Als een kerel iets "motorgerelateerds wilt kopen koopt ie eerder van een mooie meid dan van een lelijke kerel.
Mooie meiden hebben ze daar bepaald geen tekort aan.

hummm, vliegtickets zijn besteld, maar nu ik dit lees denk dat we de plannen maar moeten aanpassen en de dametjes maar moeten gaan laten winkelen en de heren brommers kieken :mrgreen:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

heb ook mijn tickets besteld. vlieg de 15de vanaf brussel.
ben er de 15de en de 16de.
Hakki gaat lekker op de persdagen- een perskaartje heeft zo zijn voordelen :wink: .

alleen nog ff een tof hotelleke regelen.

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"heb ook mijn tickets besteld. vlieg de 15de vanaf brussel.
moet wel mijn hotel nog ff regelen.

ja leuk dat we een topic hebben waar we kunnen afspreken....
vertrek jij de 15de en wij de 18de, komen we elkaar misschien op de luchthaven in brussel tegen  :banghead4rv:
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Hakinnen"heb ook mijn tickets besteld. vlieg de 15de vanaf brussel.
moet wel mijn hotel nog ff regelen.

ja leuk dat we een topic hebben waar we kunnen afspreken....
vertrek jij de 15de en wij de 18de, komen we elkaar misschien op de luchthaven in brussel tegen  :banghead4rv:


yeah-  of onderweg in de lucht..  :nana9oi:

ik zal vragen om een rood vliegtuig want de rooie.......... :twisted:


kan geen andere dagen, best jammer was graag samen gegaan , moet daar voornamelijk gaan zeveren bij Bitubo en NCR en uiteraard "brommers kieken" alhoewel ik mijn eigen "brommer" ook mee heb..  kan wel de zondag nog, is echter geen optie in één dag heen en weer

ik zal ze daar bij de ingang alvast waarschuwen voor ne terrorist uit nederland.  :wink:

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Hakinnen"heb ook mijn tickets besteld. vlieg de 15de vanaf brussel.
moet wel mijn hotel nog ff regelen.

ja leuk dat we een topic hebben waar we kunnen afspreken....
vertrek jij de 15de en wij de 18de, komen we elkaar misschien op de luchthaven in brussel tegen  :banghead4rv:


yeah-  of onderweg in de lucht..  :nana9oi:

ik zal vragen om een rood vliegtuig want de rooie.......... :twisted:


kan geen andere dagen, best jammer was graag samen gegaan , moet daar voornamelijk gaan zeveren bij Bitubo en NCR en uiteraard "brommers kieken" alhoewel ik mijn eigen "brommer" ook mee heb..  kan wel de zondag nog, is echter geen optie in één dag heen en weer

jaaaahaaaa want die rooje zijn schneller!!!  :fuckyou:

ow ja kan ik die NCR ook eens van dichtbij gaan bekaiken  8)  8)  8)
niet dat ik er ga kopen maar toch eens kijken wat die italianen in elkaar gestoken hebben......
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl

Hakinnen

Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Hakinnen"
Citaat van: "hayasjeelski"
Citaat van: "Hakinnen"heb ook mijn tickets besteld. vlieg de 15de vanaf brussel.
moet wel mijn hotel nog ff regelen.

ja leuk dat we een topic hebben waar we kunnen afspreken....
vertrek jij de 15de en wij de 18de, komen we elkaar misschien op de luchthaven in brussel tegen  :banghead4rv:


yeah-  of onderweg in de lucht..  :nana9oi:

ik zal vragen om een rood vliegtuig want de rooie.......... :twisted:


kan geen andere dagen, best jammer was graag samen gegaan , moet daar voornamelijk gaan zeveren bij Bitubo en NCR en uiteraard "brommers kieken" alhoewel ik mijn eigen "brommer" ook mee heb..  kan wel de zondag nog, is echter geen optie in één dag heen en weer

jaaaahaaaa want die rooje zijn schneller!!!  :fuckyou:


stimt..her sjeelksi.
Die roten sind immer schneller.. immer
schneller, schneller, immer schneller.....und dan kaput! Basta.

tralalalala.  hakki ist wieder da.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

The Dominator

Citaat van: "Hakinnen"
Als je in de motorbranche kijkt in Italie zul je zien dat "de verkoopafdeling" bijna altijd bemandt wordt door vrouwen.  liefst mooie vrouwen.  slim van die Italiaanen.  Als een kerel iets "motorgerelateerds wilt kopen koopt ie eerder van een mooie meid dan van een lelijke kerel.
Mooie meiden hebben ze daar bepaald geen tekort aan.

afgelopen weekend nog maar es uitdrukkelijk gezegd dat we naar de nieuwe modellen van de motorfabrikanten willen gaan kijken (zie motorbabes) nu willen de dames ineens gaan winkelen, heb maar ingestemd 8)no problemo dus 8)
color=red]Scuderia Pomodoro Rosso![/color]

//www.pomodoro-rosso.nl