Schalkse® weekje France

Gestart door Schalkseruiter®, 14 augustus, 2007, 20:50:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Busaberke"Mooie streek, alleen jammer dat er zoveel van die kl*te Fransosen zitten.

Les Français sont très sympathiques  :yes6rs:

jee W, wist niet dat jij zover over de grens lult :wink:

Maar ik ken de Fransen als een redelijk aardig volk, dat best wel voor rede vatbaar is, al je zelf maar probeert om een klein beetje frans te lullen
zelf ik kom niet verder als: un vert du vin rouge, of un bierre du compression, maar das net genoeg om geen dorst te hebben :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Busaberke

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Busaberke"Mooie streek, alleen jammer dat er zoveel van die kl*te Fransosen zitten.

Les Français sont très sympathiques  :yes6rs:

jee W, wist niet dat jij zover over de grens lult :wink:

Maar ik ken de Fransen als een redelijk aardig volk, dat best wel voor rede vatbaar is, al je zelf maar probeert om een klein beetje frans te lullen
zelf ik kom niet verder als: un vert du vin rouge, of un bierre du compression, maar das net genoeg om geen dorst te hebben :lol:

Ach, ik rij af en toe nog wel eens een flink stuk door F, maar stop er alleen ff om te pissen op weg naar I.
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Steefke™

Citaat van: "Busaberke"

Ach, ik rij af en toe nog wel eens een flink stuk door F, maar stop er alleen ff om te pissen op weg naar I.

:rofl:

Waarschijnlijk voor mij ook de enige reden waarom ik zou stoppen. Wij gingen vroeger thuis altijd naar frankrijk op vakantie. Ik vind het maar een vreemd volkje.
Smells like rubber

HD4ever

Citaat van: "suzuki-girl"
Citaat van: "HD4ever"
Citaat van: "Busaberke"Mooie streek, alleen jammer dat er zoveel van die kl*te Fransosen zitten.

Les Français sont très sympathiques  :yes6rs:

jee W, wist niet dat jij zover over de grens lult :wink:


Och ja, je pikt wel eens hier en daar iets op, en wil je niet van honger en dorst kreperen, of in de greppel van de weg naast je motor slapen, moet je wel, nietwaar?  :wink:

Zelf heb ik op mijn motortrips door Frankrijk meestal goede ervaringen met de Fransozen gehad. Nou ja, een enkele campingbaas begon bij het horen van de horde lawaai pijpen bij de ingang al te blèren "Ici pas de motards". Hij was zeker bang dat die fossielen, die z'n camping bewonen, wakker zouden worden.  :D

groeten HD4ever :wink:
"Some people are alive only because it's illegal to kill them"

QuattroFrits

:oops: Keske ope, keske toe.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.