Hoofdmenu

Tall Pete

Gestart door Tall Pete, 15 augustus, 2007, 13:06:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tall Pete

Nadat ik mij kort heb voorgesteld in "nieuwe gebruiker", en ondertussen doorheb hoe ik met foto's om moet gaan zal ik mij maar eens echt voorstellen.
Oke ik ben dus Peter en gezien mijn gebuikersnaam zal ik dus wel lang zijn, 2 meter en 4 cm om precies te zijn. Woon nu nog in Echt maar dit zal in de loop van volgend jaar Kingswood worden.( koningsbosch)
Ben thans 44 jaartjes oud, geboren in Bergen op Zoom. Ja dus geen rasechte limburger. Maar ik houd zoveel van dit stukje nederland dat ik met een echte limburgse getrouwd ben. Woon dus hier dan ook al meer dan 20 jaar.
Ik rij ongeveer 20.000km met de motor per jaar, hiervan een groot gedeelte woon werk verkeer. Maar dat zal niet het grootste gedeeelte zijn, zodra de het weer het toelaat zitten mijn vrouw en ik op de motoren om een stukje te toeren. Meestal richting de Eifel.
Ben begonnen met een Yamaha FJ 900 een oud beestje, maar man wat waren mijn eerste KM een openbaring. IK weet nog de eertse keer dat ik zelf de snelweg op ging, gas open en .......... o man dit had ik dus echt nog nooit meegemaakt. Acceleratie, en hoe, zat binnen no time tegen de toeren begrenzer aan. Wist niet wat me overkwam, wat een gevoel, wauw. Duurde niet lang voordat wij er ons realiseerde dat de motor voor ons tweetjes niet groot genoeg was. De volgende werd een Honda, een CBR 1000 F. Man wat rijd dat goed, een top van.... bij 240 met z'n tweetjes vond ik het genoeg. Nam toen meer risico's dan dat ik nu doe. Na twee bijna incidenten heb ik na een jaartje de CBR ingeruild voor een Honda Varadero.

Gezien mijn lengte een motor die wat beter bij mij paste, vanaf nu is het puur genieten geworden. De eertse motor vakantie naar Schotland, mijn vrouw had ondertussen haar eigen motor. met z'n tweetjes

daar lekker toeren, inclusief de eerste echte bergjes.

Ondertussen is de Varadero ook alweer geschiedenis en rijd ik nu bijna 1 jaar rond op mijn BMW r 1150 gs.De motor vakantie is niet beperkt gebleven bij Schotland alleen, inmiddels zijn wij naar Vianden in Luxemburg geweest, was echt gezellig daar. Een heel lang weekend naar de Moezel. Twee weken naar Todtnauberg in de buurt van Freiburg met uitstapjes naar Frankrijk en Zwitserland. Ik zal beslist wel iets vergeten zijn, maar dat is het leuke van zo'n forum, het kan allemaal aangevuld worden.
Voorlopig zal ik het dan ook maar hier bij laten,
Greatz Peter
Te koop: Winkler prins encyclopedie.
Reden: vrouw weet alles beter.

DeWitte

zeg die tassen die je op die Vaigradero had, wat voor ene zijn dat? waar had je die vandaan? :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Tall Pete

Tassen gekocht bij louis in germany, waren toen iets goedkoper (aanbieding, blijf toch een hollander he)
http://www.louis.de/_40841d287d8309dd8b03b4b367760dd21f/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=525&wgr=221&list_total=16&anzeige=0&page=1&artnr_gr=10025335
Veel plezier van gehad, zijn van stof dus langdurige regen gaat er op een gegeven moment doorheen. Zitten wel plastic hoezen bij om erover heen te doen.
Te koop: Winkler prins encyclopedie.
Reden: vrouw weet alles beter.