Hoofdmenu

Met fzron een worstje eten

Gestart door Mounty, 13 augustus, 2007, 18:53:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jor

Wil wel mee, ma wat is precies de bedoeling???
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

karz

met fz ron een worstje eten.. duh ;)
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Jor

Ga je ook mee kun je ff mijn ''faine'' zadel probere  :wink:  :D  ??
Suzuki TL1000R, ik heb een dikke beemer, maar kan de TLR liefde nog niet loslaten

blue fantom

Is er al een tijd/plaats van vertrek?

Mounty

het hele weekend kan ik niet met de motor weg, heb wachtdienst en kan dus opgeroepen worden....wat mij betreft kan ik komende woensdag of vrijdag pas maar dan gaat FZ-Angie niet mee..(schoolkamp)
enne...ff het weer bekijken want ik ga niet in de regen rijden voor een worst

btw:
was de bedoeling om nog eens en keer een worstje te gaan eten en dat het er weer eens tijd voor is. De en of andere gek heeft daar een appart toppic van moeten maken....


De planning voor mij is om 17.30 uur op de grensovegang treffen, 17.45 wegrijden naar Rurberg en aldaar een friet of weet ik wat eten en weer terug .Rekening houden met verlichting omdat de dagen alweer aan het korten zijn..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

:oops: Morgen zou voor mij ook niet lukken want dan gaan we vanuit Wittem de route verkennen voor de ODS Classic, een fiets toer van DSM.
Deze start op 25 aug. vanuit Mechelen en ik ga ieder jaar mee als motard.
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

karz

Citaat van: "FZ_Ron"
btw:
was de bedoeling om nog eens en keer een worstje te gaan eten en dat het er weer eens tijd voor is. De en of andere gek heeft daar een appart toppic van moeten maken....

Zeur niet :mrgreen:  Jij begint erover in een topic wat over iets anders ging. Krijg je eigen topic, zeurt ie nog.
Kan ik niets aan doen dat iedereen met jou een worstje wil eten :)}
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

B-Witch

Had morgen willen gaan, maar Mr.Kawa is me weer eens voor :evil:
Dus als ik kan ga ik wel mee met de worstentoer :lol:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Mr.Kawa

Citaat van: "suzuki-girl"Had morgen willen gaan, maar Mr.Kawa is me weer eens voor :evil:
Dus als ik kan ga ik wel mee met de worstentoer :lol:

Uiteraard :wink:
Mag zij naar het voetballen met onze zoon :nana9oi:

blue fantom

Veel worsten, posten, weinig concrete voorstellen. Ik ga iig wel rijden en ik kijk rond 11.00 uur wel ff bij het Shell station bij de grensovergang aan de snelweg naar Aken (A76 geloof ik) of er iemand staat.

karz

Ik kijk later op de middag wel waar iedereen uithangt en dan ga ik wel die richting uit ofzo :dunno:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

mag ik mee?  :wink: kom ffkes hier aan als je die richting op koetscht :idea:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Morgenvroeg nog iemand  :?:
You may own the bike, but the bike possesses you.

DeWitte

Citaat van: "suzuki-girl"Morgenvroeg nog iemand  :?:

moggevroeg regent ut dat ut zeikt is de voorspelling :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away