Hoofdmenu

Met fzron een worstje eten

Gestart door Mounty, 13 augustus, 2007, 18:53:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mounty

Citaat van: "karz"Ja eeh, ga ook liever door de week of 's avonds, maar je moet roeien met de riemen die je hebt :jack:

Binnenkort nog maar eens een worstje gaan eten in rurberg...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"Binnenkort nog maar eens een worstje gaan eten in rurberg...

:oops: Bij goed weer en FzAngie mee ??  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Joep

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "karz"Ja eeh, ga ook liever door de week of 's avonds, maar je moet roeien met de riemen die je hebt :jack:

Binnenkort nog maar eens een worstje gaan eten in rurberg...

Dat is er ook een.

Op het rondje Ruhrberg en dan de weg richting Woffelsbach is ook afgesloten in het weekend en op feestdagen  :wink:

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"Binnenkort nog maar eens een worstje gaan eten in rurberg...

:oops: Bij goed weer en FzAngie mee ??  :oops:

Jep..(you're welcome 2 join !!)
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"Binnenkort nog maar eens een worstje gaan eten in rurberg...

:oops: Bij goed weer en FzAngie mee ??  :oops:

Jep..(you're welcome 2 join !!)

I'm in. :P
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

SuzukiLimburg

Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "QuattroFrits"
Citaat van: "FZ_Ron"Binnenkort nog maar eens een worstje gaan eten in rurberg...

:oops: Bij goed weer en FzAngie mee ??  :oops:

Jep..(you're welcome 2 join !!)

I'm in. :P

Spreek jij nu maar niet te veel af, want je krijgt het nog druk de komende tijd  :wink:
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

QuattroFrits

Citaat van: "SuzukiLimburg"Spreek jij nu maar niet te veel af, want je krijgt het nog druk de komende tijd  :wink:

:lol: Hoezo, krijg ik dan nieuwe buren of zo ????  :wink:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

QuattroFrits

Of is mijn horoscoop zo miserabel ?? :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

DeWitte

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

tja..het weer werkt niet echt mee..komede week ff kijken hoe mijn dienstrooster eruitziet om iets concreets af te spreken....komend weekend geef ik antwoord hierop...
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

QuattroFrits

:lol: Niet duwen, niet dringen, tijd genoeg. :lol:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Mounty

Citaat van: "QuattroFrits":lol: Niet duwen, niet dringen, tijd genoeg. :lol:

:stupid:
idd tijd genoeg, heb het nu druk met de verbouwing keuken en het werk..
komende twee weken wat rustiger dus ff mooie dag uitzoeken en goed weer bestellen..
Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Busaberke

Citaat van: "FZ_Ron"
Citaat van: "QuattroFrits":lol: Niet duwen, niet dringen, tijd genoeg. :lol:

:stupid:
idd tijd genoeg, heb het nu druk met de verbouwing keuken en het werk..
komende twee weken wat rustiger dus ff mooie dag uitzoeken en goed weer bestellen..

pak je kans, ik denk dat ik ook nog ff ga sturen:

CiteerMorgen komt na een grijze start de zon regelmatig tevoorschijn. Het blijft, op een enkele verdwaalde bui langs de kust na, droog. De temperatuur wint iets terrein en komt uiteindelijk net een graadje hoger uit dan vandaag. De wind waait uit het zuidwesten en is zwak tot matig boven land, aan zee staat lokaal een vrij krachtige wind.


bron: weeronline.nl
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte

morgenmiddag (zaterdag?) :?:  ff sjekke of ik meemag :wink:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: "Dwars"morgenmiddag (zaterdag?) :?:  ff sjekke of ik meemag :wink:

:yes6rs:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009