hallo [roppah]

Gestart door roppah, 18 augustus, 2007, 02:08:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

roppah

hallo, ik ben Rob 25 jaar en ik kom uit venlo. ik rij ongeveer twee jaar motor en bezit inmiddels mijn vierde. mijn eerste was een GSX600f. daarna kwam de GSX-R 750, een RSV mille en nu heb ik een FZ6N. mijn rijgedrag is redelijk sportief te noemen en ik ga graag een stukkie knalluh (als ik maar op tijd koffie krijg). als iemand mij even vertelt hoe ik hier een foto op krijg dan komt het allemaal goed!! :lol:
aar een weg is, is een wheelie!!!

Steefke™

Hoi Rob welkom @ MFL

voor het plaatsen van een foto check this
http://www.motorforumlimburg.nl/forum/viewtopic.php?t=246
Smells like rubber

B-Witch

Welkom @ MFL Rob  8)
You may own the bike, but the bike possesses you.

karz

Welkom Rob

Van een Mille naar Fazer ?

Wat is er gebeurt ? :mrgreen:
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

Toledo

BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

Citaat van: "karz"Welkom Rob

Van een Mille naar Fazer ?

Wat is er gebeurt ? :mrgreen:

:laughing49so:

eeuh Welkom @ MFL 8)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Matti

welkom...en ja, waarom van een RSV naar een Fazer???
zxr of watte?

BMWhub

he welkom :P  

GRTZ Hoebair
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

angel


De Generaal

Welkom Rob uit Venlo

@Nippon

welkom roppah @ MFL


trouwens.... :shock:  de naam roppah  :!: kep 't wel eens gezien bij een lopend buffet  :mrgreen:

roppah

van een mille naar een fazer... eigenlijk geen fazer he... maar de naked versie..... de mille had me zo erg in de steek gelaten na 1500 km dat ik gezworen nooit meer een aprilia te kopen. hij had inmiddels al 37000 km gelopen maar het heeft me teveel geld gekost. en omdat ik stiekem heel erg verliefd werd op de naked bikes. vandaar. en het stuurt super.  :D
aar een weg is, is een wheelie!!!

Menke


Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009