A.O.W ja ja, je word ouder pappa

Gestart door Road Racing Tonnie, 21 augustus, 2007, 09:48:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Road Racing Tonnie

Nou nou mensen, het is zover, over een paar dagen, dan krijg ik mijn eerste A.O.W centjes, het is niet om over na het huis te schrijven :?  maar goed, het is niet anders, zal misschien t.z.t de Busa wel moet verkopen  :D , i.i.g hoop ik dat jullie wel iedere maand een gedeelte gaan afdragen, om mij aan het rijden te houden :oops:  toch.
Misschien kan er een speciaal MFL fonds in het leven geroepen worden, om zo deze mensen, een extraatje te geven,  :oops:  zal mijn banknummer kenbaar maken aan de MFL directie :D , dan kump dat good wah.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

8) geniet er maar van. en voor bijdragen weet ik trouwens ook nog wel een rekening :lol:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

SuzukiLimburg

Misschien kunnen we een sponsorrit voor 'het goede doel' organiseren  :D
Is that a thunderstorm? No, it's SuzukiLimburg!

Steefke™

Smells like rubber


Busaberke

Eej Tonnie,

behalve de snelste opa van NL wordt je óók nog de snelste A.O.W.- er van N.L. ...

Have fun!  :wink:
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

Road Racing Tonnie

Citaat van: "Busaberke"Eej Tonnie,

behalve de snelste opa van NL wordt je óók nog de snelste A.O.W.- er van N.L. ...

Have fun!  :wink:

Ja Robert, we zullen doorgaan, altijd maar doorgaan :D
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Road Racing Tonnie

Bij deze wil ik het MFL team, heel hartelijk bedanken, voor de hele mooie kaart, die ik gisteren mocht ontvangen, GROTE KLASSE,  maar niet alleen die mooie kaart, ook de financiele bijdrage, die ik daarbij mocht ontvangen :grin: is iets wat mij zeer blij verraste, MFL team, het had echt niet gehoeven hoor :grin:, maar ik ben er erg blij mee, moet nu een keuze gaan maken, of een Turbo op de huidige Busa schroeven, of toch maar liever de nieuwe wederom allesverpletterende Busa, best wel moeilijk, om keuzes te moeten maken, zeker als het je opgedrongen wordt :grin: :wink:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

bijdrage??  ???

tsja die suzuki-girl barst van de centen door al dat weekend-werken :-p

;D
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

B-Witch

Citaat van: Dwars op 26 augustus, 2007, 13:51:07
bijdrage??  ???

;D ;D, een FORS biljet  :-D

Citaat van: Dwars op 26 augustus, 2007, 13:51:07tsja die suzuki-girl barst van de centen door al dat weekend-werken :-p

;D

Barsten van de centen ?...tekort komen bedoel je :sad:

Anyway, graag gedaan Tonnie ;)
You may own the bike, but the bike possesses you.