Schummi op de brommert

Gestart door DeWitte, 06 september, 2007, 21:25:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeWitte

Michael Schumacher, jawel de enige echte verveelt zich te pletter :yes6rs:.



Zo erg dat Schummi volop aan het trainen is voor één of ander kampioensschap. Schummi is het eerst gespot op het circuit van Castrezzato in Italie bij het testen van een KTM.  En onlangs gespot op het circuit van Bresse, reed meerdere rondjes op een superduke waarna hij doodleuk met zijn (heli-)chopper vertrok. :roll:






Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Busaberke

Citaat van: Dwars op 06 september, 2007, 21:25:07
Michael Schumacher, jawel de enige echte verveelt zich te pletter :yes6rs:.




Wát een arrogante kop !
Suzuki Hayabusa 1999
Triumph Tiger 2009

DeWitte



Meneer Schumacher is gaan testen met de GP Ducati op het circuit van Valencia.  :shock:  Te meer omdat hij het niet zo erg beschouwd als een plezierritje. Bedenk dat Dani lemonface Pedrosa een tijd rijdt van 1:32:748, de heer Schumacher 1:37:89. Inderdaad, slechts een vijftal seconden trager. En waarom zou Ducati een half GP team optrommelen, circuitje afhuren om hem eens een ritje te laten rijden? Waarschijnlijk niet voor de mooie ogen van de Duitser :-X. Schumacher zijn uitleg is daarintegen met de jaren nog slechter geworden, 'I'm just doing this for fun. I don't want to race :roll:. I love motorbikes so I ride motorbikes'.  Wat eigenlijk nog het meest opvalt is dat Shumie er goed afgetraind uitziet, die man traint, maar voor wat?

De eerste piloot die de stap waagt van vier naar twee wielen??? :shock: zou wel een stunt zijn  :yes6rs: :worship-cool: :cool:



Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

karz

Waarom zou het niet voor de fun zijn ? 
Als je van motorracen houdt dan en je hebt money to burn , waarom zou je dan regelen dat je een paar rondjes mag kretsen op de desmo :dunno:
En als je altijd top getrained hebt, dan kan je niet zomaar stoppen. Mentaal waarschijnlijk niet en fysiek is het een ramp.
sometimes the same is different, but mostly it's the same.

DeWitte

zou idd kunnen, toch knap die tijden die Herr Schumacher maakt. :yes6rs:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Steefke™

Ik heb altans iets anders gehoord, de Duc fietskes zouden door alle technische snufjes zo makkelijk te berijden zijn dat zelfs Schumi er aardige tijden mee kan draaien.
Smells like rubber

Hakinnen

#6
Citaat van: Dwars® op 10 november, 2007, 18:40:44


Meneer Schumacher is gaan testen met de GP Ducati op het circuit van Valencia.  :shock:  Te meer omdat hij het niet zo erg beschouwd als een plezierritje. Bedenk dat Dani lemonface Pedrosa een tijd rijdt van 1:32:748, de heer Schumacher 1:37:89. Inderdaad, slechts een vijftal seconden trager. En waarom zou Ducati een half GP team optrommelen, circuitje afhuren om hem eens een ritje te laten rijden? Waarschijnlijk niet voor de mooie ogen van de Duitser :-X. Schumacher zijn uitleg is daarintegen met de jaren nog slechter geworden, 'I'm just doing this for fun. I don't want to race :roll:. I love motorbikes so I ride motorbikes'.  Wat eigenlijk nog het meest opvalt is dat Shumie er goed afgetraind uitziet, die man traint, maar voor wat?

De eerste piloot die de stap waagt van vier naar twee wielen??? :shock: zou wel een stunt zijn  :yes6rs: :worship-cool: :cool:






echt niet...

bijna alle teams (zo ook ducati)  zijn na de laatste race op valencia gebleven om 08 materiaal te testen.
de meeste teams hadden de 07 fietsen ter beschikking aan enkele motorjourno's en wat prominenten.
Schwantz was er , Gardner was..dat soort mannen..
zo kreeg ook schumacher samen met randy mamola een ritje op stoners GP07

weliswaar een knappe tijd gereden van schumi
echter..ik heb er mijn twijfels bij. Die tijd .  Want Mamola was sneller en die kwam niet aan een 1.37.
zou zonder meer ook bijna niet te realiseren zijn he...dat schumacher tijdens een "probeer ritje" sneller zou zijn dan veteraan mamola (en sneller dan schwantz) die bovendien nog zeer vaak met de desmosedici GP07 tweezitter rijdt. 
Bovendien..zou het wel zo zijn..zou dat meteen aangeven hoe vol met technologie die fietsen zitten en hoezeer het op de fiets aankomt en niet op de rijder....als schumi een 1.37 kan rijden en daarmee 5 seconden van rossi, pedrosa en stoner afzit...dan doen alle hulpmiddeltjes aan boord van die fiets wel heel goed hun werk..

hij zal ongetwijfeld een knappe tijd gereden hebben,,,,..moet zeker kunnen want de man heeft een aangeboren megatalent om snel te zijn met iets waar wielen onder zit..
maar een 1.37?  nuh...

leuke publiciteitsstunt imo

aan de andere kant...5 seconden langzamer per seconde...das een minuut achterstand op 12 ronden!  Na 17 rondes wordt ie dan op een ronde gezet!
zou inhouden dat ie op een volledige race afstand van 30 ronden op valencia bijna 2 keer volledig "gelapt" zou worden door de rest!  :yes6rs:  Go home schumi....your f*cking slow!

Suzuki-Babe

Het is ook wel eens leuk om Schumi achteraan te zien rijden!
als hij na 17 rondes rijden op 1 ronde word gezet.

Maar wat moet die man inderdaad doen, dan zoiets uit te proberen?
Hij is nog jong. verdiend nog altijd bakken met geld. En heeft meer vrije tijd dan hem lief is!

Ik wist het wel als ik het geld en de tijd, en het talent er natuurlijk voor had!
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

Citaat van: Hakinnen op 11 november, 2007, 12:25:02
aan de andere kant...5 seconden langzamer per seconde...das een minuut achterstand op 12 ronden!  Na 17 rondes wordt ie dan op een ronde gezet!
zou inhouden dat ie op een volledige race afstand van 30 ronden op valencia bijna 2 keer volledig "gelapt" zou worden door de rest!  :yes6rs:  Go home schumi....your f*cking slow!

Of je die dikke nek schumacher nou mot of niet mot: feit is dat het een HEEEEEELE GROTE was/is in een koekblik en link as een looie deur oppe circuit :twisted: en 5 sec op pedrosa, ff voor de lol, achterblijve is nie echt "slow". Ene van ons zou fier als een aap met 7 piemelen wezen als we zo'n tijd konden neer zetten  :yes6rs: Talent voor snelheid heeft die gast echt imo en dat ie ut ietwat rustiger aan doet dat de garde jonge honden is imo ook verklaarbaar. toch?
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Motzippaldy

Proud on the South  

Desmo-devil

Ik ben er ook van overtuigd dat Schummi met alles wat op wielen staat voorin kan mee rijden
als hij daarvoor zou trainen.
Ik denk echter dat noch Ducati noch Schummi zelf hierop zit te wachten.
Als je zoveel geld hebt dan krijg je alles voor elkaar voor de fun en voor Ducati is alle plubliciteit
eromheen mooi meegenomen. Kijk maar wij hebben er zelfs een topic over. :mrgreen:

DeWitte

Citaat van: Desmo-devil op 12 november, 2007, 06:35:28
Kijk maar wij hebben er zelfs een topic over. :mrgreen:

hebben ze ook VET voor moeten betalen! gaat Fam Dwars van naar Eurodisney of zo :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

DeWitte

Op de maandag na de Grand Prix van Valencia kregen journalisten en prominenten de kans om met de MotoGP machines te rijden. Ook voormalig meervoudig Formule 1 wereldkampioen Michael Schumacher kreeg die kans en baarde opzien door met de Ducati maar vijf seconden langzamer te zijn dan het ronderecord. Yamaha rijder Colin Edwards legt uit dat dat helemaal niet zo moeilijk is. 

Schumacher was geen onbekende van de Ducati Desmosedici nadat hij eerder ook al eens met de MotoGP machine had mogen rijden tijdens een privé test. De Duitser had dus wel wat maar niet zo heel erg veel ervaring met de snelle tweewielers waardoor zijn tijd op Valencia des te indrukwekkender was.
Volgens Colin Edwards heeft dat allemaal te maken met de elektronica die zo in te stellen is dat je bijna niet kunt crashen.

"Deze motoren zijn nu zo geavanceerd - je hoeft alleen maar de elektronica zo in te stellen dat je niet kunt crashen en dan kan je makkelijk vijf seconden langzamer dan het ronderecord zijn. Je moet er dan gewoon goed voor gaan zitten en er voor gaan," vertelde de 'Texas Tornado' die verder vertelde dat het daarna pas moeilijk gaat worden.

"Om die laatste paar tienden te vinden moet je de elektronica terug draaien en echt je best doen. Het is een beetje een gok; ga je op veilig met de elektronica en dan ben je te langzaam. Als iedereen de elektronica de hele tijd volledig aan had staan dan zouden we allemaal dezelfde rondetijden rijden. Je moet de elektronica aan jouw stijl laten passen. Ik gebruik bijvoorbeeld niet de instellingen van Valentino (Rossi) en James (Toseland) maakt weer geen gebruik van mijn instelling. Elke rijder moet de elektronica op die manier aanpassen dat hij zich er lekker bij voelt; hoe de machine spint, hoe de machine beweegt, daar liggen die laatste paar tienden."

Hieronder een filmpje van Schumacher op de Ducati.

http://www.youtube.com/watch?v=wn_fWfFuLQc

bron: racesport.nl
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

ReBel

Citaat van: Dwars® op 23 november, 2007, 15:06:45Hieronder een filmpje van Schumacher op de Ducati.

:schater:
Ik benijd de man vanwege zijn talent en zijn geld, maar hij kan niet motorrijden :thatsgay:
Hiermee wil ik beslist niet zeggen dat ik het sneller of beter kan, maar als je let op hoe hij zit, zijn gas voor een bocht helemaal dicht draait en daarna weer open... nee, dit is puur rijkeluitjes' tijdverdrijf :jack:

Herr Tod

Als je het mij vraagt rijdt hij beter dan 98% van de motorrijders die ik elke dag zie. Hij kan tenminste een lijn kiezen en houden, iets dat schijnbaar heel lastig is voor de meeste :roll:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: