MFL motokwis

Gestart door DeWitte, 29 september, 2005, 13:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

B-Witch

Citaat van: BoxerQ op 30 november, 2007, 18:29:06
Die hebben de kleur van de motor

eeeeeeeyyyyyy MANNEN het zal toch niet waar zijn dat IK een vraag stel die je zo kan googlen, en jullie niet weten welke specifieke eigenschap voor een streetfighter ik bedoel... :shock:
Heeee jullie zijn KERELS, jullie moeten meer van motoren weten dan een meisje :lol: :lol: :lol:

:mrgreen:

vind het wel erg leuk en als ik straks zeg wat bedoel of een echte slimmerd weet het, dan zeggen ze allemaal: ja he he.... :roll:
You may own the bike, but the bike possesses you.

Road Racing Tonnie

Ik ga mij heel diep schamen :yes6rs: :cry: :lol:
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Toledo

koplampen zitten meestal lager gemonteerd dan de tank om een bullig en krachtig uiterlijk te creeren, achterkant wordt kort gehouden
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

Herr Tod

De basis van een streetfighter is een supersport, die op z'n zij heeft gelegen, lichtelijk gaar was en daarom van de kuip is ontdaan. Als ze dan toch bezig zijn korter ze de wielbasis in en maken ze eventueel de balhoofdhoek wat scherper.... zodat ze de volgende keer nog sneller op hun gezicht liggen want ze snappen niet dat die supersport eigenlijk al nagenoeg perfect is, maar dat terzijde :-X
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


B-Witch

Citaat van: Herr Tod op 30 november, 2007, 19:43:44
De basis van een streetfighter is een supersport, die op z'n zij heeft gelegen, lichtelijk gaar was en daarom van de kuip is ontdaan. Als ze dan toch bezig zijn korter ze de wielbasis in en maken ze eventueel de balhoofdhoek wat scherper.... zodat ze de volgende keer nog sneller op hun gezicht liggen want ze snappen niet dat die supersport eigenlijk al nagenoeg perfect is, maar dat terzijde :-X

Det klop Herr Tod, de wielbasis van een fighter wordt zo klein mogelijk gehouden.
(ik heb nog nooit een choppert als basis voor een fighter gezien) ;) ;)

Simpel maar is gewoon zo :yes6rs:
You may own the bike, but the bike possesses you.

BMWhub

Citaat van: Suzuki-GirlĀ© op 30 november, 2007, 19:45:52
Citaat van: Herr Tod op 30 november, 2007, 19:43:44
De basis van een streetfighter is een supersport, die op z'n zij heeft gelegen, lichtelijk gaar was en daarom van de kuip is ontdaan. Als ze dan toch bezig zijn korter ze de wielbasis in en maken ze eventueel de balhoofdhoek wat scherper.... zodat ze de volgende keer nog sneller op hun gezicht liggen want ze snappen niet dat die supersport eigenlijk al nagenoeg perfect is, maar dat terzijde :-X

Det klop Herr Tod, de wielbasis van een fighter wordt zo klein mogelijk gehouden.
(ik heb nog nooit een choppert als basis voor een fighter gezien) ;) ;)

Simpel maar is gewoon zo :yes6rs:


waar blijft de volgende kwisvraag? :yes6rs:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

DeWitte

ja idd Q (Herr Tod) wakker worre :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Herr Tod

Ow shit :oops: Alez dan...



Welke motor is dit? Merk, bouwjaar en een foto van het hele ding aub :mrgreen:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


DeWitte

Henderson Super Six 1958



CiteerHenderson is een Amerikaans motorfietsmerk, gebouwd door W.G. Henderson, (Rochester, N.Y.), later Henderson Motor Co. (Detroit), Henderson Motor Cycle Co. (Cleveland, Ohio) en American Excelsior Co. (Chicago). Het bestond in de periode 1911-1931.

William G. Henderson
De broers William G. en Tom Henderson bouwden de beroemdste Amerikaanse viercilinder-lijnmotor, die aanvankelijk 920 cc had, maar later verbeterd werd en in 1068-, 1168- en 1301 cc-versie werd gebouwd. De luchtgekoelde zijklepmotor had aparte cilinders, een ingebouwde versnellingsbak en drie versnellingen.

In 1917 nam Ignaz Schwinn (zie Excelsior) het merk Henderson over. Hij bouwde de doorontwikkelde motorfietsen tot in 1931. Eigenlijk hield het merk Henderson in 1917 op te bestaan. William G. Henderson richtte zelf het nieuwe merk ACE op.

???

Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Helaas is B Henderson in 1922  verongelukt, en is Indan verder gegaan met de Ace productie, maar in de jaren 1940 viel het doek ook voor het merk Ace, zoals al eerder met Henderson gebeurde.
Dus Super Six 1958???????????????????????????????? :roll: :-X
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

Herr Tod

1926. Ik vind het goed :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


BMWhub

Citaat van: Herr Tod op 01 januari, 2008, 19:55:15
1926. Ik vind het goed :yes6rs:

en wie stelt de volgende kwisvraag? ??? :dunno:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Herr Tod

Mr. T mag van mij, beetje geschiedenisles is nooit weg ;) Go Tonnie!
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen:


QuattroFrits

Mr dwars was wel eerder met het zelfde antwoord als mr Tonnie.  :oops:
Wil je rust en vrede, doe dan bij MFL je intrede.

Herr Tod

Dwars is volle gaaz dr in getrapt :mrgreen: Google slachtoffer :yes6rs:
It's a 400 Bandit mate! Designed by a Genius. Built by Craftsmen. Ridden by a Twat! :mrgreen: