MFL motokwis

Gestart door DeWitte, 29 september, 2005, 13:35:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

DeWitte

1) Wil Hartog

2) Gerrit Wolsink

??
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Toledo

Zo, wat ben je weer snel, is helemaal goed .
De eer is aan U
BMW  R1200GS Triple Black bwj: 2013
BMW F800GS bwj: 2017

DeWitte

noem de 1e BMW rijder die ooit Paris-Dakar won, hoe vaak hij PD won? en uiteraard met welke brommert ? (type/specs/piccie?)

en topping: welke (grote) motorrijder was zijn opvolger in het BMW PD-team (en hoe vaak won deze ook nog eens PD?)
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

BMWhub


Velen van ons zullen Gaston Rahier echter herinneren als de 'grote Belg', Petit Gaston, die twee maal - in 1984 en 1985 - met een door het Duitse 'HPN' geprepareerde BMW GS 80 de bikkelharde rally won.



http://www.motor-europe.com/newsarticle.php?id=19


Uit de bij geleverde site gehaald
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair

Suzuki-Babe


1) Wil Hartog

2) Gerrit Wolsink
or anyone who says that women can't drive: Eat my dust!

DeWitte

Citaat van: BMWhub op 08 februari, 2008, 10:14:46

Velen van ons zullen Gaston Rahier echter herinneren als de 'grote Belg', Petit Gaston, die twee maal - in 1984 en 1985 - met een door het Duitse 'HPN' geprepareerde BMW GS 80 de bikkelharde rally won.



http://www.motor-europe.com/newsarticle.php?id=19


Uit de bij geleverde site gehaald

dit is helaas maar half goed (het 2e gedeelte van de vraag ging idd over de grote/kleine belg Rahier) maar wie was de 1e bmw piloot en hoe vaak ging die als winnaar over de streep in PD

EN noem de brommerts incl specs/piccie?/type's (van beiden uiteraard) :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Desmo-devil

#1296
1981  Hubert Auriol  BMW GS 800 R
1983  Hubert Auriol  BMW GS 980 R
1984  Gaston Rahier BMW GS 980 R
1985 Gaston Rahier  BMW GS 980 R

Specs van deze BMW's boeien me niet zo, dus die mag iemand anders invullen, heb ik nou niet gewonnen ?? :( :cry: :oops:

piccie van Auriol in actie

Road Racing Tonnie

Desmo, van mij krijg je de foto,s :yes6rs:
R80 GS 55 pk
R100 GS 70 pk.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

Desmo was de 1e met een volledig antwoord)? (Tonnie komt wel weer es aan de beurt) :mrgreen:
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Road Racing Tonnie

Citaat van: Dwars® op 08 februari, 2008, 15:42:16
Desmo was de 1e met een volledig antwoord)? (Tonnie komt wel weer es aan de beurt) :mrgreen:
Dat was ook mijn bedoeling Hub, dat Desmo verder kon gaan, had de foto,s nog ergen staan vandaar.
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

DeWitte

keej, Desmo nicht einschlafen junge, du bist
Treat every problem as your dog would: If you can't eat it, fuck it or piss on it, then walk away

Mounty

Yamaha FZ750 1989  / Yamaha Thunderace 2000 / Honda X-eleven 2001 / Yamaha FJR1300 2001/Honda Fireblade 2002/CBR1000F 1998/Ducati SF1098 2009

Desmo-devil

geen tijd man, het is goed weer en ich hub eine cabrio en eine motor , ich mot rieje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus ik geef hem even door aan wie mar wil .

Road Racing Tonnie

Nou dan zal ik er 1 plaatsen
Het leven is te kort om met wat anders te rijden
Ineens weet IEDEREEN het, HAYABUSA
Al jaren besmet met een virus, hetende
**********Raceritis**********

BMWhub

heeft 260pk en een koppel van 295Nm :worship-cool:
Verbrand je rubber en niet je ziel

GRTZ Hoebair